X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
אריה סקופ היה מנהל מיקרוסופט בישראל - והצטרף כמשקיע ויו"ר למיזם הטכנולוגיות מעין ונצ'ורס באוגוסט האחרון כבר אז הבטיח כי יסייע לשילוב מוצרים מהחברה הישראלית בפורטפוליו של ענקית החומרה והתוכנה העולמית
▪  ▪  ▪
סקופ. מוצר ראשון ופיתוחים עתידיים [צילום: האיגוד לטכנולוגיית המידע ]
גיזמוקס משלימה טכנולוגיות של מיקרוסופט

חברת גיזמוקס, שהיא חברה הפועלת במסגרת איריס ונצ'ורס מחממת שדה בוקר, הגיעה להסכמה נוספת עם מיקרוסופט, שלפיה יפעלו הצדדים לשיווק משותף של מוצריה המסחריים של גיזמוקס באמצעות מערכת השיווק של חברת הענק למחשבים. השילוב בוצע ביוזמת אריה סקופ, שהיה מנהל מיקרוסופט בישראל ומונה בשנה שעברה ליו"ר מעין ונצ'ורס והשקיע בה.
גיזמוקס מצטרפת לתוכנית Visual Studio Industry Partner Program של מיקרוסופט, המאפשרת לחברות ומוצרים טכנולוגיים הנסמכים ומשלימים טכנולוגיות של מיקרוסופט להגיע לתיאום ולהשתלב במערכות הפיתוח שלה. לדברי מעין ונצ'ורס, התוכנית היא ייחודית וחברות בה מספר לא רב של חברות בעולם, כשבדרך כלל מדובר בחברות שמיקרוסופט רואה בהן תוספת, השלמה והרחבה אסטרטגית להיצע מוצריה. המוצרים המפותחים על-ידי החברות מתואמים לרוב עם מיקרוסופט ומשתלבים בתוכניות הפיתוח ארוכות הטווח שלה.
ההסכם החדש הוא בנוסף להסכם שיתוף פעולה הראשון בין גיזמוקס למיקרוסופט, שבמסגרתו פועלת גיזמוקס בתמיכת מיקרוסופט להוספת יכולות הפיתוח שלה לפלטפורמה שהיא אלטרנטיבה לדפדפן אינטרנט סטנדרטי. גיזמוקס החלה לפעול במסגרת חממת שדה בוקר בחודש יוני 2007, והחממה מחזיקה בכ-42.3% מהון המניות של גיזמוקס - על בסיס דילול מלא מעין ונצ'ורס מחזיקה ב-95% ממניות חממת שדה בוקר.
גיזמוקס מפתחת יישום של שיטות פיתוח הנהוגות בסביבה של מערכות מחשב שולחניות לפיתוח והרצה של יישומי אינטרנט מורכבים (אג'קסיים). הטכנולוגיה שתפתח גיזמוקס אמורה לשפר את יעילות הפיתוח של אפליקציות אינטרנטיות מונעות אג'קס, ולהביא לחיסכון של עד 90% במשאבי פיתוח בהשוואה לפיתוח יישומי אינטרנט אג'קסיים בכלי פיתוח קיימים. גירסת הבטא של גיזמוקס מוצעת להורדה מאתר החברה בתצורת קוד פתוח, ולדבריה עד כה נרשמו למעלה מ-200 אלף הורדות של המוצר.
בכוונת גיזמוקס להוציא בחודשים הקרובים גירסה מסחרית ראשונה של המוצר שאותו היא מפתחת, המיועדת לחברות ואירגונים, והיא תתחיל לפעול לשיווקו גם באמצעות מיקרוסופט והיא מתכוונת להשיק בהמשך גם גירסאות מסחריות נוספות.

תאריך:  27/04/2008   |   עודכן:  27/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סקופ לסקופ: שילוב מוצרי מעין ונצ'ורס במיקרוסופט
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אסד מכחיש בניית כור גרעיני וטוען שישראל תקפה אתר צבאי בשלבי בנייה    "האם זה הגיוני שנבנה מתקן גרעיני במדבר ולא נגן עליו בעזרת מערכות הגנה נגד מטוסים?"    "איננו רוצים פצצה גרעינית אפילו אם אירן רוכשת כזו"
רותי אברהם
בית המשפט המחוזי בחיפה גזר 22 חודשי מאסר בפועל על השוטר חיים משה שהורשע בשורה של עבירות    השופט: מעשיו חמורים אבל הוא סייע לחשוף פרשה חשדות חמורה נגד שוטרים
עידן יוסף
עוזרו של הרב מרדכי אליהו אמר כי הארועים שעוברים על העם השפיעו על מצבו הבריאותי    שיפור חל והיום ישוחרר מטיפול נמרץ
מערכת ONE
דעות מעורבות בעיתוני אנגליה לאחר ניצחון צ'לסי 1:2 על מנצ'סטר יונייטד: "אברהם גרנט ישתמש בניצחון כקרש הצלה כדי לשמור על התפקיד שלו"
דרור מרום
יגיעו לישראל מסגרת ועידת ה-ICCC לקידום השת"פ הכלכלי עם אפריקה    אנשי ממשל ועסקים מליבריה, בנין, רואנדה ובורונדי יקיימו שיחות עם מקביליהם בארץ    תיחתם הצהרה משותפת לסחר ושיתוף פעולה כלכלי בין ישראל לבין כל אחת מארבע המדינות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il