X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
עקב מחירי החבילות, זו כמות האוהדים שייצאו לפיינל פור, אליו יגיעו גם 2,000 איטלקים ורוסים שמעון מזרחי: "150 האוהדים הצעירים יהיו איתנו"
▪  ▪  ▪
[צילום: ONE]

מבדיקת המכירות ומצב המטוסים אתמול בלילה (ראשון) מסתמן כי 3,000 אוהדים צהובים ילוו את מכבי למשחקי הפיינל פור במדריד.
רונן קרסו, סמנכ"ל השיווק של איסתא מסר: "2,000 אוהדים יגיעו בטיסות ישירות למדריד במטוסים מיוחדים בימים חמישי ושישי וכ-1,000 אוהדים יגיעו עצמאית דרך יעדים שונים באירופה".
קרסו מסר שזהו המספר הנמוך ביותר של אוהדים צהובים שיגיע למשחקי הפיינל פור. אחרי ההסתערות על פריס, מוסקבה ופראג, אליהם הגיעו בן 6,000 ל-10,000 אוהדים לכל אחת מערים אלו, הפעם מכבי תיאלץ להסתפק בכמות נמוכה יותר.
לטענת קרסו, המכשול העיקרי הפעם היה מחירי החבילות שנעו סביב 1,500 אירו. המחירים נבעו בעיקר מהסיפסור במחירי הכרטיסים למשחקים והביאו לכך שאלפים רבים החליטו הפעם לוותר.
לצורך ההשוואה, לפיינל פור שנערך ב-2006 בפראג, וזה שהיה במוסקבה 2005, נעו מחירי החבילות סביב 1,500 דולר, אכן הבדל משמעותי מהמחירים הנקובים לפיינל פור השנה.
גם לפני הפיינל פור שנערך ברוסיה, היו דיבורים רבים על כך שהמחירים גבוהים והשמועות שמספר אוהדי מכבי יהיה קטן היו רבות, מה שהתברר כטעות - היציעים במוסקבה נצבעו בצהוב.
למרות הכל, מניסיון שנים עברו, סביר מאוד להניח שיגיעו עוד מאות יהודים מרחבי אירופה ובעיקר מספרד, מה שעשוי להגביר את הנוכחות הצהובה ביציעים.
למרות המספר הנמוך יחסית לגמרים קודמים, עדיין מדובר במספר גבוה מאוד יחסית לקבוצות האחרות. השליטה ביציעים תהיה צהובה, היות והערכה היא שלא יהיו יותר מ-1,000 אוהדים מרוסיה ועוד 1,000 איטלקים יגיעו לבירה הספרדית.
אין הערכה לכמות האוהדים הספרדים שיגיעו לעודד את טאו ויטוריה והאם אוהדי כדורסל ממדריד יעודדו אותם או דווקא ילכו נגד הקבוצה מויטוריה. הסיבה ששחקניו של נבן ספאחיה עלולים להיתקל באווירה עוינת, נעוצה בעובדה שטאו ויטוריה מייצגת את חבל הבאסקים, כשלאנשיו אין מערכת יחסים חמה עם המדרידאים.
כפי שכבר פורסם ב-ONE, לפני כשבוע פנו אירגוני האוהדים ליו"ר מכבי תל אביב, שמעון מזרחי, בבקשה לעזור במציאת כרטיסי כניסה לפיינל-פור לאוהדי הקבוצה שלא יכלו להרשות לעצמם לקנות חבילות.
האוהדים קנו כרטיסי טיסה, שכרו דירות ונתקלו בבעיה במציאת כרטיסי כניסה למשחק. מזרחי הבטיח לעשות את המיטב ואמש בנהריה סיפר לכתבתנו, יעל מרגלית: "יש התקדמות, השגתי כמות מסוימת של כרטיסים, האוהדים יהיו איתנו, מדובר על כמות של 150 פחות או יותר".

תאריך:  28/04/2008   |   עודכן:  28/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רק 3,000 צהובים ילוו את מכבי ת"א למדריד
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
ביהמ"ש גזר על 3.5 שנים בפועל וקנס של 50 אלף שקלים על דב לוין שהורשע בהתחזות לרופא ולמוהל    השופטת: למעשי לוין "אין מחילה ואין סליחה"
דרור מרום
חשוד בהפצה וקיזוז חשבוניות פיקטיביות בהיקף 10 מיליון שקל    נעצר על כבש מטוס, שוחרר, יצא מהארץ, לא שב כהבטחתו - ונתפס כאשר החליט לחזור למדינת ישראל בכל זאת
מיכאל רוכוורגר
בעיצומו של משבר האשראי הגלובלי שפקד את השווקים, פירסם אתמול העיתון הבריטי "סנדיי טיימס" רשימה נוצצת של 150 עשירי בריטניה, עם רף כניסה יומרני של 527 מיליון ליש"ט
אלעזר לוין
גרנות: אתם חייבים לי 4.6 מיליון שקל    דירום: אתה חייב לנו 1.9 מיליון שקל    אם לא יושג הסכם, תועבר המחלוקת לבוררות    דירום בראשות ייני מחסלת עסקיה
רותי אברהם
הסכמה בעליון: העתירה נגד מינויו לסגן מפקד מרחב חברון של סנ"צ אפרים ארליך "קרמשניט", תוכרע בידי פרקליט המדינה משה לדור    בעתירה טען קרמשניט כי אין מדובר בקידום וכי מתנכלים לו על-רקע חשיפת פרשת פריניאן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il