X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
שוטרי היחידה הארצית לחקירת פשעים בינלאומיים עצרו את מאיר מזרחי החשוד בסחר בנשים ישראליות למטרות זנות באנגליה הטריגר לחקירה: מודעת דרושים בעיתון
▪  ▪  ▪
החשוד ראיין את המועמדות לזנות [צילום אילוסטרציה: AP]

חוקרי מפלג פשיעה חמורה וסחר בנשים ביאחב"ל (יחידה ארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית) עצרו את מאיר מזרחי, תושב בית דגן בן 58 המתגורר במצ'סטר, בחשד לסחר בנשים למטרות זנות מישראל לאנגליה.
מזרחי נעצר לפני יומיים (יום ב', 28.04.08) לאחר הגעתו לביקור בארץ ובתום פעילות משטרתית, שהובילה לכתובת בה שהה. בתום חקירתו, הובא בערב בפני שופט ביהמ"ש השלום בת"א, ומעצרו הוארך בארבעה ימים.
החקירה בעניינו של מזרחי החלה בעקבות תלונה שהתקבלה מהמוקד לסיוע לעובדים זרים, אודות מודעה שפורסמה בעיתון: "דרושות בחורות צעירות ויפות לעבודה מכניסה" - המעוניינות הופנו למספר פלאפון. החשוד, פרסם את המודעה בעיתון לפני כשנה, ראיין את המועמדות ושימש כאחד מבעלי הבית במנצ'סטר, שבין כתליו התנהל בית הבושת.
בדיקה ראשונית לגבי בעל הטלפון הנייד, שמספרו צורף למודעה, העלתה כי הוא עזב הארץ ולא ניתן היה לאתרו באותו שלב. אולם ,חקירה עיקשת ומקצועית של חוקרי מפלג פשיעה חמורה וסחר בנשים, הובילה בסופו של דבר למזרחי, המתגורר מזה כ-30 שנה במנצ'סטר-אנגליה והובהר, כי הוא נוהג לבקר אחת לשנה בארץ הקודש.
החוקרים הצליחו לאתר מספר צעירות, בשנות ה- 20 לחייהן, אשר לפני כשנה, יצרו קשר עם החשוד, בעת ששהה בארץ בעקבות פרסום המודעה.
מעדותן עולה כי ,לאחר ששמעו מהחשוד את פרטי ההצעה והבינו את אופי העבודה, החליטו לא לממש הנסיעה. לעומתן, אותרה צעירה נוספת, אשר נענתה למודעה, נסעה ללונדון על-מנת לעבוד בזנות ולגרוף רווחים קלים, אולם כעבור חודשיים שבה ארצה.

החשוד הפעיל רשת זנות במנצ'סטר

מהחקירה עד כה, עולה החשד כי הנ"ל הפעיל רשת לסחר בנשים יחד עם חשוד נוסף המתגורר במנצ'סטר, שלגביו הוברר כי מדובר בעבריין נמלט בתיק של סחר בנשים, שהתנהל נגדו בארץ בשנת 2003.
מן המשטרה נמסר כי עבריין נמלט זה, הינו החשוד העיקרי בפרשת הסחר בנשים שנחשפה ובכוונת המשטרה לפנות למשטרת אנגליה, שם הוא שוהה ללא אשרה, בבקשה לסייע באיתורו ובמעצרו.
נהג מונית ישראלי נעצר בפרשה
במהלך החקירה ולאחר מעצרו של מזרחי בארץ, נעצר חשוד נוסף, תושב לוד, נהג מונית במקצועו, אשר ע"פ החשד, סייע למזרחי בפרסום המודעה ואף סיפק לו כרטיסים לפלאפון, מתוך כוונה להקשות על איתור המנוי.
בנוסף, שימש כנהגו של מזרחי בעת שהותו בארץ, ללא כל תשלום, בהתאם להנחיות החשוד העיקרי שנותר באנגלייה. בתום חקירתו, שוחרר נהג המונית בתנאי מעצר בית, משך 5 ימים ובתנאים מגבילים נוספים.
מקרה שני של סחר בנשים לזנות בחו"ל
במהלך חקירתם של השניים, אותרה עדה נוספת, אשר הובאה ממולדוביה, בדרכים לא דרכים ובזהות בדויה, היישר למנצ'סטר - שם נפגשה עם החשוד העיקרי ועם מזרחי, מהם קיבלה הסבר מפורט על התנאים והדרישות והועסקה בזנות משך כשנה.
מדובר במקרה שני של סחר בנשים ישראליות לעסוק בזנות בחו"ל, שנחשף ביאחב"ל ע"י חוקרי מפלג פשיעה חמורה וסחר בנשים.
במקרה הראשון נעצרה אנג'ליק גוטייר-סבג, מנצרת, אשר פעלה בשיטה דומה, יחד עם שותפה מאירלנד ועל-פי החשד העסיקה כ-10 נשים , ששוכנעו לנסוע לאירלנד ,שם הועסקו בזנות. נגד אנג'ליק הוגש כתב אישום וכיום היא שוהה במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדה.

תאריך:  30/04/2008   |   עודכן:  30/04/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תושב בית דגן סחר בנשים לזנות באנגליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שירלי לב
כ-130,000 תצלומים היסטוריים יהיו נגישים לציבור    אוסף התצלומים הוא הגדול מסוגו בעולם ומתעד את הגירושים, הגיטאות, המחנות, עבודות הכפייה ועוד
אורנת למפרט
12 שנה ו-22 סניפים משגשגים כבר נמצאים באמתחתה של רשת קפה גרג החיפאית    לפני חודשיים נפתח הסניף התל אביבי הראשון, בלב הפועם של דיזינגוף סנטר    אורנת למפרט יצאה לבדוק איך אומרים 'הפוך' בחיפאית
עידן יוסף
שחקני מכבי ת"א בכדורסל יצאו הבוקר למדריד שם יתמודדו ביום שישי עם סיינה בחצי גמר היורוליג
מערכת PCאון
אם אתם רוצים לרדת במשקל ו/או לשמור על כושר, הפתרון הוא גאדג`ט שסופר צעדים וקלוריות שנשרפו בפעילות. זה בדיוק מה שה-Seiko Slimstick עושה, ובשלושה צבעים שיתאימו לכל בגד. כמעט
איריס פרחי
חתן תבע סטודיו צילום בטענה שקלטת החתונה היתה משובשת ועם תקלות    הנתבעת השיבה שלא נגרם נזק וחויבה לשלם פיצוי בגין נזק לא ממוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il