ההכנסות של חברת התקשורת הסלולארית פרטנר הגיעו ברבעון ראשון של 2008 ל-1.6 מיליארד שקל, צמיחה של 12% לעומת הרבעון המקביל בשנה שעברה. הרווח הנקי הגיע ל-243 מיליון שקל, גידול של 24.2%. הבסיס המנויים כלל הצטרפות של 24,000 מנויים, כך שמספר המנויים מגיע עתה ל-2.823 מיליון - כולל 753,000 מנויי הדור השלישי. החברה תחלק עתה דיבידנד של כ-195 מיליון שקל, על תוצאות הרבעון הראשון.
מנכ"ל פרטנר, דוד אבנר, אמר בהתייחס לתוצאות "הישג זה ראוי להערכה על-רקע התחרותיות העזה בשוק, השינויים הרגולאטוריים והשקעתנו המתמדת והמתמשכת בשירות הלקוחות. ברבעון הראשון הצלחנו פעם נוספת ביישום האסטרטגיה של התמקדות במיגזר הלקוחות המשלמים בדיעבד (post-paid), והתוצאה היא גיוס של כ-40 אלף מנויים כאלה - ש-60% מהם לקוחות עסקיים. עסקי התוכן משמשים כמנוע צמיחה משמעותי, והודות לכך הכנסות החברה מנתונים ותוכן עומדות על כ-200 מיליון שקל".
פרטנר מתכוונת להפוך לשחקן מרכזי בשוק הפס הרחב הביתי, בהתאם להמלצות ועדת גרונאו המאפשרות את כניסתם של מתמודדים חדשים שיציעו שירותי תוכן ומולטימדיה באיכות גבוהה תוך שימוש בדרכי גישה שונות. היא מתכננת עתה הקמת וביסוס פלטפורמה חוץ-סלולארית - שתוצג בתחילת השנה הבאה".