X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כשאורנת למפרט מחליטה להתניע את המערכת, לחלץ עצמות ולהתחיל לעשות ספורט, זה בדרך כלל נגמר בבליסה מאסיבית על המרפסת של אלבטרוס ובהייה ממושכת בשחקני הגולף במתחם געש
▪  ▪  ▪

היה זה באמת יום נפלא למשחק גולף ספונטני. רק מה חבל שהספורט הזה - אם אפשר לכנותו כך (היי, למה אף אחד פה לא מזיע?) - מיועד למקצוענים בלבד. בן אדם לא יכול לקום בבוקר, להרגיש שהוא שחקן גולף ולהתחיל ללכת (למגרש). אז למגרשי הגולף בגעש הגענו, חובב הדגה ואני, על תקן סועדים וצופים אקטיביים. בכל זאת, אצלנו פעולת הבליסה היא לא פחות מעייפת.
אחרי אי אילו טרטורים ובלבולים (שאלנו אישה חביבה באזור איפה הגולף במתחם? וזו הפנתה אותנו למרכז המסחרי: "באמת יש שם עכשיו מבצעים טובים"), אבל עם הרבה נחישות ורצון, הלכנו לפי כרי הדשא עד שהגענו ל"אלבטרוס". שם חיכתה לנו כמובטח מסעדה גדולה עם כמה אפשרויות ישיבה, שהמוצלחת מביניהן ליום שטוף שמש היא כמובן מרפסת הדק המקסימה שמשקיפה על משטחי הגולף העצומים המנוקדים בשחקני גולף אציליים עם בגדים וכובעי מצחיה לבנים. האווירה האלגנטית מגיעה עד למרפסת הדק של אלבטרוס, ואפילו למלצר הייתה קלאסה אחרת מהמקובל בכור מחצבתנו, תל אביב (לעומתנו, סביר להניח שהוא לא הגיע עם פיאסטה ירוקה ומקרטעת למקום).
הבטנו על שחקני הגולף בדריכות. "יכניסו לגומה או לא יכניסו לגומה?", זאת השאלה. כעבור בהייה ממושכת משהו, גם אנחנו התעייפנו והתמלאנו רצון לאכול. אחרי הכל, שרפנו קלוריות בצפייה, לא? (התשובה היא לא, למען הסר ספק). הגומה בבטננו הרעבה התחננה לאוכל ואחרי עיון בתפריט הבנו שעניינו ניסוח מזרח תיכון קולינארי חדש. סלט פטוש לבנוני, סלט יווני, חומוס עם בשר טלה ודגים, ומנגד - המבורגר, שניצל, פסטה וסוגים רבים של כריכים. ערב רב, כמו שאומרים.
לפתיחה, בחרנו בחציל בלאדי קלוי עם שום ושמן זית על מצע טחינה בסירופ רימונים (25 שקל). המנה המצוינת זאת הוגשה באסתטיקה מקסימלית שהיה חבל להרוס אבל, בשם המקצועיות כמובן, טעמנו והוקסמנו. נהנינו גם מסלט פטוש לבנוני מרענן ומתפוצץ מטריות שכלל מלפפון, פטרוזיליה, נענע ובצל ירוק בתוספת גבינה מותכת ובתיבול שמן זית ולימון (24 שקל). מכאן, דילגנו באלגנטיות מעל אגף החומוסים בתפריט וצדנו מאגף העיקריות מנת דג סלמון (69 שקל) ומנת פילה בקר (89 שקל). הסלמון הגיע כפילה עסיסי ברוטב צלפים חמצמץ, לצד פירה נימוח וסלט ירוק סטנדרטי למדי. פילה בקר לעומתו, הצטיין קצת פחות, בעיקר בשל מידת עשייה לא נכונה שייבשה את הבשר, ורוטב השמנת-פטריות הטוב שהגיע לצדו הציל במעט את המצב, אבל עדיין הותיר אותנו עם כיסופים לחומוס בשר. המנה הוגשה עם תוספת לבחירה, שבמקרה שלי הייתה אורז טעים עם פרחי ברוקולי.
בין לבין אנשים עשו כמונו ובחרו במרפסת הדק המשקיפה על כרי הדשא מטה, שתו להם בירה, אכלו כריכים עם סלמון ודיברו במבטא אנגלי. אנחנו כבר היינו באחרונות. מנת סופלה שוקולד חמימה ונהדרת המוגשת עם כדור גלידה וניל (25 שקל), סיפקה בהצטיינות יתרה את הגחמה למתוק וחתמה את הארוחה, ולנו נותר לסכם במשפט אחד: לא לחובבי גולף בלבד.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
Albatross - מגרשי גולף געש, 09-9510325, מנהל אירועים ענבל 052-8372304
תאריך:  07/05/2008   |   עודכן:  07/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דוד רוזנטל
אך נשמע רשרוש הסרת הניילונים ממסעדת מאראבו הרכה בימים וכבר שועטים הג'מוס והמושך בקולמוס למתחם הבורסה ברמת-גן, כדי לבדוק מה הביאה איתה החסידה האפריקנית    על קצה המזלג: מצוינות
דרור מרום
מנסה לעניין תיירים מהיבשת במסע "בדרכו של הרמב"ם"    שיתוף פעולה עם משרדי התיירות של מרוקו וספרד    יועמק שיתוף הפעולה עם פורומים בינלאומיים על בסיס מוצרים "חוצי גבולות"
יפעת גדות
מטוס של חברת התעופה סבנה נחטף כשהיה בדרכו לנמל התעופה בן-גוריון    נוסעיו חולצו בפעולה של סיירת מטכ"ל
יפעת גדות
אנשים רבים הסובלים מקדחת השחת מפתחים אסטמה
ראובן לייב
במפגן הוקרה לצה"ל לכבוד יום העצמאות ה-60, משלחת של איגוד הצנחנים הבינלאומי תבצע ביום העצמאות צניחת ראווה מול חוף אשקלון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il