X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרויקט רובע מגורים סגור יוקם במרכז תל אביב - על חורבותיו של השוק הסיטונאי המיתולוגי בצמוד לבית מעריב המכירה - במתכונת של קבוצת רכישה ובמחירים נמוכים במיוחד
▪  ▪  ▪
בלב העיר [צילום: יחסי ציבור]
פארק לצד המגדלים

בית ספר וקניון

פרויקט "העיר החדשה", בשטח כולל של כ-300,000 מ"ר, יוקם בסמוך לבית מעריב, על השטח שעליו פעל במשך עשרות שנים השוק הסיטונאי לפירות וירקות. הפרויקט יהיה מיועד כמעט באופן בלעדי לעוסקים בשוק ההון ובענף ההי-טק, והוא יכלול כ-1,800 דירות במגדלי יוקרה שיהיו בנויים סביב פארק גדול, קניון, מתקני ספורט ובילוי, מוזיאון, מרכז תרבות, גני ילדים, בית ספר ומבני ציבור.
בדומה לפרויקט מגדלי ההיי-טק שיוקמו בתל אביב, גם בעיר החדשה המחירים צפויות להיות נמוכים בעשרות אחוזים ממחירי דירות במגדלים דומים בעיר. היזמים גורסים כי "לאחר ההצלחה הייחודית של פרויקט מגדלי ההיי-טק שבהם נרכשו כל הדירות בתוך שבועות ספורים עם רשימות המתנה של אלפי נרשמים - יוצא לדרך פרויקט המגורים הגדול בתולדות המדינה". הפרויקט יהיה במתכונת קבוצת רכישה, והוא יכלול כ-1,800 יחידות דיור עבור עובדי שוק ההון, המיגזר הפיננסי וההיי-טק. מדובר בקומפלקס של 9 מגדלי מגורים יוקרתיים - אשר ארבעה מתוכם יהיו בגובה של 40 קומות והשאר בגובה 12 קומות. כל הבניינים ימוקמו סביב פארק מרכזי. השטח שעליו יקום הפרויקט מוצע כעת למכירה ע"י הבעלים בראשות תנובה, והתארגנות קבוצת הרכישה תאפשר הגשת הצעה לצורך ביצוע הרכישה.
היזמים גורסים כי מודל קבוצת הרוכשים מאפשר חיסכון גדול מאוד בעלויות. חלקו העיקרי של החיסכון מועבר כהטבה לרוכשים וחלקו כתמורה נוספת לבעל הקרקע, לצורך הבטחת העסקה. בקבוצה מעריכים כי בדומה לפרויקטים קודמים שהקימה, היתרונות של קבוצה איכותית, שכונה סגורה ומחיר נמוך יאפשרו את השלמת ההרשמה ורכישת המתחם בתוך זמן קצר. לפרויקט כבר יש תוכנית בינוי עירונית מאושרת והקבוצה כבר ביצעה את תיכנונו האדריכלי. את קבוצת הרכישה מובילים גם הפעם דרור הלוי ומספר אנשי עסקים מובילים - ובראשם רביב צולר, יו"ר כלל פיננסים חיתום ולשעבר מנכ"ל ונשיא נס טכנולוגיות. תיכנון הפרויקט נעשה ע"י האדריכלים יעקב וטלי יער, זוכי פרס ישראל לאדריכלות לשנת 2007.
העיר החדשה ממוקמת בין הרחובות החשמונאים, דרך פתח תקוה וקרליבך, על שטח של כ-60 דונם. הפרויקט יכלול מגוון רחב של דירות בגדלים שונים ובהן דירות סטודיו, דירות גן ופנטהאוזים. שטח הדירות ינוע החל מ-71 מ"ר לדירת 2 חדרים, דרך כ-150 מ"ר לדירת 4 חדרים ועד לדירות ענק של 425 מ"ר ופנטהאוזים של כ-700 מ"ר. מתחת לפרויקט יוקם חניון ענק הכולל אלפי מקומות חנייה. שטחו הכולל של הפרויקט, הנחשב לפרויקט הנדל"ן הגדול ביותר בארץ, יעמוד על כ-300,000 מ"ר (ללא החניות). היקף מכירת חלק המגורים בלבד צפוי לעלות על מיליארד דולר.
מיקומה של העיר החדשה יאפשר מגורים בלב הסיטי של תל אביב ונגישות מיידית למוקדי הפיננסים ומוקדי התרבות. לפי תקנון קבוצת הרכישה, זכאים לרכוש דירה מי שעובדים בתחומי שוק ההון וההיי-טק ומי שעבדו בתחומים אלו לפחות 12 חודשים במהלך 30 החודשים האחרונים. ההצטרפות לקבוצה מותנית בהרשמה ובאישור ועדת קבלה. הזכאות לבחירת דירה היא לפי סדר ההרשמה. ועדת הקבלה רשאית לאשר במיקרים מיוחדים גם רוכשים שאינם מתחומים אלה - אם יימצא כי הם יתרמו לחתך האוכלוסיה ולאיכותה. לדברי הלוי, "כמו במגדלי ההיי-טק - היתרון הכלכלי לרוכשים נובע מניצול כוח הקנייה של הקבוצה, חיסכון בעלויות המימון, רווח יזמי ועלויות נוספות והעברת ההטבה לרוכשים תוך הקפדה על חתך אוכלוסיה גבוה שמבטיח עליית ערך מהירה.

1,800 יחידות דיור לפעילי שוק ההון
תאריך:  12/05/2008   |   עודכן:  12/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיר החדשה של פעילי שוק ההון ואנשי ענף ההיי-טק
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
איפה נרשמים?
רזיאל  |  15/05/08 10:28
2
לא יודע אם נשאר טעם להירשם
Rריק  |  20/09/08 23:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
ימימה מזוז, אחותו של מני מזוז, היועץ המשפטי לממשלה, תפרוש לאחר 22 שנה בשירות המדינה    עד לפרסום מכרז לתפקיד יחליף אותה יואל בריס, המשמש כעת כסגן הבכיר של היועצת המשפטית באוצר
ליאן בידר
על חורבותיה של מסעדת ביג מאמא האיטלקית, בפאתי שוק הכרמל, הוקמה פאפאס – מעוז נוסף של פיצות ופסטות טריות    ליאן בידר ישבה שם כדי להתחבט בסוגיה הקלאסית מכל: את מי היא אוהבת יותר, אימא או אבא?
יואב יצחק
מגלה: החקירה הנוכחית נגד אולמרט נולדה מ"יומני אולמרט" שנתפסו על-ידי צוות הבדיקה במשרד מבקר המדינה במהלך בדיקת פרשת כרמיה ופרשת מרכז ההשקעות    החומרים הועברו לפרקליטות
מחלקה ראשונה
ברוורמן עמד במשך 15 שנה בראשה של אוניברסיטת בן-גוריון    כיהן בתפקיד בכיר בבנק העולמי במשך 14 שנה
רותי אברהם
המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד רס"ר במג"ב בעבירות של הטרדה ומעשים מגונים    באישום: ביצע המעשים המיוחסים לו במתלוננת במהלך מארבים וסיורים משותפים    ביקש שלא תתלונן מחשש שיעיפו אותו מהמשטרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il