X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מוות בקרב תינוקות שהונחו בתנוחת ישיבה היווה כ-3% ממקרי המוות בתינוקות שנכללו במחקר על סמך מחקרים שבדקו את רמת החמצן בדם של תינוקות בתנוחת ישיבה בהשוואה לרמת החמצן בשכיבה, מומלץ שלא להושיב את התינוק ליותר משעה בכל פעם
▪  ▪  ▪

אל תשאירו תינוקות בני פחות מחודש בתנוחת ישיבה למשך זמן ארוך. כך מזהירים חוקרים מקנדה, הטוענים כי תנוחה זו מעמידה אותם בסיכון גבוה לתסמונת מוות בעריסה.
החוקרים, מהמרכז הרפואי באוניברסיטת מונטראול, דיווחו כי מוות בקרב תינוקות שהונחו בתנוחת ישיבה היווה כ-3% ממקרי המוות בתינוקות אותם בדקו כחלק ממחקר שערכו.
בדוח שפרסמו ב"Archives of Disease in Childhood", כתבו החוקרים כי יש להיזהר כאשר מניחים תינוקות קטנים בכסא הבטיחות ברכב ובמתקני ישיבה דומים, בין אם מדובר בתינוקות שנולדו פגים ובין אם לא.
על בסיס מחקרים אחרים, שבדקו את רמת החמצן בדם של תינוקות בתנוחת ישיבה בהשוואה לרמת החמצן בשכיבה, הם ממליצים לא להושיב את התינוק ליותר משעה בכל פעם.
החוקרים ביצעו סקירה לאורך 10 שנים, מדצמבר 2000, של כל מקרי המוות הלא מוסברים מרגע הלידה ועד גיל שנה שהתרחשו במחוז קוויבק. הם השתמשו בתיעוד רפואי ותיעוד של חוקרי המוות כדי לזהות 99 מקרי מוות לא מוסברים שנגרמו מבעיות הקשורות ללב או בעיות של זיהום ו-409 מקרי מוות שלא נמצא להם הסבר.
בסה"כ, 10 תינוקות בקבוצה של מקרי המוות ללא הסבר ו-7 תינוקות בקבוצה של מקרי מוות שנמצא להם הסבר מתו כשהם יושבים במושב במכונית או במתקן ישיבה אחר. כל מקרי המוות האחרים התרחשו כשהתינוקות שכבו.
כאשר החוקרים התייחסו לגורמים כמו גיל המוות הם גילו כי 9.4% מהתינוקות שמתו בגיל פחות מחודש היו בתנוחת ישיבה בזמן המוות. לעומת זאת, רק 2.4% מהתינוקות הבוגרים יותר מתו כשהם בתנוחת ישיבה.
לאחר שסקרו מקרים אינדיבידואליים של מוות של תינוקות צעירים, החוקרים ציינו כי משך הזמן שתינוקות אלו היו בתנוחת ישיבה וקיומן של בעיות של מעבר האוויר גרמו אולי למותם.
החוקרים מאמינים כי יש לשקול את ממצאי המחקר בהיבט של ההמלצות לגבי נסיעה של תינוק במכונית והשימוש במושבים המיועדים לתינוקות.

תאריך:  14/05/2008   |   עודכן:  14/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תנוחת ישיבה מסוכנת לתינוקות צעירים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
אנשים עם לחץ דם גבוה היו בסיכון גבוה פי 3.5 לפתח בעית ראייה שעלולה לגרום לעוורון לעומת אלו שלא סבלו מהמצב    רמות גבוהות של כולסטרול הגדילו פי 2.5 את הסיכון לפתח את המצב
יפעת גדות
למרות הסיכון הרב שבהכרזה על הקמתה של מדינת ישראל העצמאית והריבונית החליטה מינהלת העם, בלחצו של בן-גוריון, לצאת בהכרזה ההיסטורית
יפעת גדות
הקפידו לעקוב אחר תוצאות הבדיקות
יהונתן דחוח-הלוי
היערכות ביטחונית לקראת יום חמישי    חמאס מארגן הפגנת המונים מול מעבר ארז, העלולה להתפתח לניסיון פריצה של ההמון    בכיר בחמאס: נחושים לשבור את המצור
רותי אברהם
המדינה מבקשת לדחות עתירה להורות על מניעת הוצאתו להורג של פלשתיני שהורשע בסיוע לישראל    המדינה: מדובר ב"שיקולי מדיניות"    אלמגור: הממשלה הופכת את האזרחים לשותפים לרצח    בין העותרים: מהדי יוסף - אחיו של חלל צה"ל מדחת יוסף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il