חברת מכתשים אגן הגדילה את הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2008 ל-90.9 מיליון דולר (12.6% מהמכירות) לעומת 71.1 מיליון דולר (12.9% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 27.8%. הירידה הקלה בשיעור הרווח הנקי נובעת בעיקר מגידול בהוצאות המימון.
המכירות הרבעון הראשון הסתכמו ב-722 מיליון דולר, גידול של 30.6% לעומת 553 מיליון דולר ב-2007, כאשר תחום האגרו בפעילות צמח בכ-32%. הגידול במכירות הגיע בעיקר מהמכירות לאירופה, שהסתכמו ב-340.0 מיליון דולר, לעומת 267.4 מיליון דולר בשנה הקודמת, עלייה של 27.1%. עלייה נוספת נרשמה בשוק בדרום-אמריקה שבו הסתכמו המכירות ב-147.4 מיליון דולר, עלייה של 47.4%, ובשאר העולם שבו הסתכמו המכירות ב-98.7 מיליון דולר, לעומת 58.0 מיליון דולר, עלייה של 70.1%. רוב הגידול הגיע במכירות באוסטרליה.
יו"ר הדירקטוריון ומנכ"ל מכתשים אגן, אברהם ביגר, אמר כי "המגמות החיוביות שאיפיינו את שוק הגנת הצומח בשנת 2007 ממשיכות בשנת 2008. העלייה במספר האוכלוסין וברמת החיים בעולם ובמיוחד בשווקים הצומחים, גורמת לעלייה במחירי הסחורות החקלאיות וגידול בשטחי זריעה, ומביאה לביקוש ניכר למוצרי החברה. ברבעון הראשון הצגנו יכולות צמיחה מרשימות, בעיקר עקב תנאי מזג האוויר הנוחים ורמת הביקושים השוררת בענף. בנוסף, מאפשרים הביקושים שמירה על רמת מחירים אשר במשולב עם שליטה בהוצאות, כתוצאה מהשינוי האירגוני, השפיעו לטובה על שיפור הרווחיות הגולמית והמשך שיפור הרווחיות התפעולית של החברה. ייתכן כי חלק מגידול המכירות, כפי שדווח על-ידי חברות אחרות בענף, נובע מהקדמת ביקושים על חשבון הרבעונים הבאים".