X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גרטנר: בשנת 2008 יצמח השוק העולמי של תוכנות CRM ב-14%. השוק עתיד להוסיף ולצמוח בקצב נאה עד שנת 2012, יסתכמו ההכנסות ב-13.3 מיליארד דולר
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

בשנת 2008 יסתכמו ההכנסות בשוק העולמי של התוכנות לניהול קשרי לקוחות (Customer Relationships Management - CRM) ביותר מ-8.9 מיליארד דולרים - עלייה של 14.2% בהשוואה לשנת 2007, בה הסתכמו ההכנסות על-פי ההערכות הראשוניות ב-7.8 מיליארד דולרים, כך מסרה גרטנר, חברת המחקר והייעוץ המובילה בעולם לתחומי טכנולוגיית מידע ותקשורת (ICT). השוק צפוי להוסיף ולצמוח בקצב נאה עד שנת 2012, בה עתידות להסתכם ההכנסות ב-13.3 מיליארד דולרים.
שוק מתפתח
"השוק של תוכנות CRM ברחבי העולם מוסיף להתפתח. הספקיות ממשיכות להרחיב את אזורי פעילותן, להעמיק את החדירה בקרב לקוחות קיימים, להציע מודלים גמישים ליישום התוכנה ולפתח את ערוצי השיווק", אמרה שרון מרץ, מנהלת מחקר בגרטנר.
"על-פי ההערכות הראשוניות ביחס לשנת 2007 (נתונים סופיים לשנת 2007 יפורסמו בחודש יוני), וגם על סמך הדוחות הכספיים האיתנים לרבעון הרביעי ולשנה המלאה, הפגין שוק ה-CRM העולמי בשנת 2007 ביצועים נאים ונהנה מצמיחת שיא", הוסיפה הרץ. "בנוסף לכך, על סמך אמון הספקיות וכוונות הרכישה של הלקוחות, גם התחזית לטווח הבינוני עד ארוך היא חיובית - למרות ההרעה בתנאים הכלכליים".
צפון אפריקה - השוק הגדול ביותר
מבחינת ההכנסות, צפון אמריקה היא השוק הגדול ביותר של תוכנות CRM. בשנת 2007 הסתכמו בה ההכנסות ב-4.3 מיליארד דולרים, ובשנת 2012 הן עתידות להסתכם ב-7.6 מיליארד דולרים. באירופה צפויה להירשם צמיחה חיובית ויציבה, וההכנסות צפויות לצמוח מ-2.6 מיליארד דולרים בשנת 2007 ל-3.9 מיליארד דולרים בשנת 2012.
במזרח אסיה צופה גרטנר את העלייה הגדולה ביותר בהוצאות על תוכנות CRM, וההכנסות צפויות לצמוח מ-410 מיליון דולרים בשנת 2007 ל-840 מיליון דולרים בשנת 2012. גם באזורים מתפתחים, דוגמת אמריקה הלטינית, מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה, צפויה מגמה חיובית של גידול בהוצאות על תוכנות CRM, במיוחד בענפי תעשיה מסוימים. נוכח החדירה הגוברת של פתרונות CRM לכלכלות מתפתחות, יגדל בשנים הקרובות הנתח שלהן מתוך כלל ההכנסות של הספקיות. אולם, אנליסטים של גרטנר צופים הזדמנויות משמעותיות יותר ופחות מכבידות בסביבות עסקיות אחרות - מוכרות יותר - ומשום כך הם מעריכים שספקיות רבות יוסיפו להתמקד בכלכלות המערב.
מגמות משפיעות
הרץ ציינה מספר מגמות שמשפיעות על השוק תוכנות ה-CRM. "בסך-הכל, אנו צופים שהמודל של תוכנה כשירות (Software as a Service - SaaS) יוסיף לצבור פופולריות כרכיב חשוב במסגרת אסטרטגיית הרכש, וימשיך לצמוח עד שנת 2012. מבחינת הלקוחות, הביקוש יוסיף להתמקד ביישומים שמציעים תפקודים מתאימים לענפי תעשיה מסוימים ויכולות לניתוח עסקי, וכן ביישומים שמציעות הספקיות המובילות, אשר מעניקים ערך מוסף מסוים".
גרטנר צופה שמגמת המיזוגים בשוק של תוכנות CRM תימשך. ספקיות שמציעות חבילות תוכנה יבקשו להרחיב את מערך היישומים שלהן, הספקיות המובילות יבקשו לרכוש יישומים שישלימו את יתרונותיהן, והשחקניות שמתמחות בענפי תעשיה ירחיבו את אזורי פעילותן. עם זאת, אל מול מגמת המיזוגים יופיעו שחקניות קטנות וחדשות שיציעו תפקודים מיוחדים.
"לקוחות רבים התנסו במספר התקנות CRM ויודעים להגדיר טוב יותר את הדרישות בשלב הבא" אמרה הרץ. "יש לצפות ללקוחות בררנים יותר, אשר יתמקדו בהמשך בפתרונות ייעודיים יותר".

תאריך:  19/05/2008   |   עודכן:  19/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
העולם האמיתי לא תמיד נעים, והמראות בו עלולים להיות קשים לעתים. עבור הנפשות העדינות וכל מי שמעוניין לברוח מהמציאות, הומצאה ה-Digital Escape Mask. השאלה היא רק: לאן בורחים בעזרתה?
גלית יצחק
ריקרדו ינצח בקונצרט שנערך במסגרת סדרת קונצרטים של התזמורת הפילהרמונית הישראלית לכבוד יום העצמאות ה-60    את שכרו יתרום לטובת ילדי מרכז שניידר
דרור מרום
במהלך השנים 2006-2008 קיזז מנהל חברת כ"א בספרי הנהלת החשבונות של החברה חשבוניות פיקטיביות - ככיסוי להעסקת עובדים ותשלומי שכר ששולמו להם במזומן
דרור מרום
בחודש אפריל ביקרו בישראל 290 אלף תיירים - גידול של 41% לעומת אפריל אשתקד    מתחילת השנה חל גידול של 43%    מחסור קשה בחדרי מלון לקליטת התיירים
אלעזר לוין
הנכס שנמכר - 160 דירות    קנו ב-4.5 מיליון דולר ורשמו רווחי הון ניכרים על המכירה    אלקטרה נדל"ן רכשה אשתקד 25% מהחברה בכ-24 מיליון דולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il