X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מצהירה רשמית: אם נפסיד בעליון והמגרש יוצא למכרז מחדש - נגיש הצעה לרכשו שוב דורשת 380 מיליון שקל
▪  ▪  ▪

חברת אירוס הגלבוע, שמאחוריה קבוצת איקאה, מבקשת ממינהל מקרקעי ישראל ארכה, ללא זמן נקוב, להחזרת "מגרש המריבה" בראשון לציון למינהל. כפי שפורסם ב-Nfc, דרש המינהל מהחברה להחזיר את המגרש עד 15 ביולי. החברה ביקשה היום (21.5.08) רשמית לקבל ארכה, "לא משמעותית" למעוד ההחזרה.
עוד מודיעה אירוס הגלבוע, כי אם המינהל יוציא מחדש למכירה במכרז את המגרש, הרי "קרוב לודאי" שגם החברה תשתתף בו, כמובן במטרה לזכות במכרז.
בנוסף, דורשת איקאה שמינהל מקרקעי ישראל יחזיר לה 380 מיליון שקל - 160 מיליון שקל ששילמה בעד המגרש, ועוד 220 מיליון שקל שהשקיעה בבנית הבנין העומד עליו, שהיה אמור להיות חנות איקאה. נציג החברה, עו"ד אורי ברגמן, איננו נוקב במכתבו בסכום, אך החברה הזכירה סכומים אלו בעבר. עו"ד ברגמן הודיע למינהל, כי בשבועות הקרובים תגיש החברה למינהל את החישוב המדויק.
יתר על כן, איקאה אומרת, כי אם המגרש ימכר בעתיד במכרז לחברה אחרת, הרי שאותה חברה תידרש להחזיר לאיקאה, באמצעות המינהל, סכום זה. הדבר יכביד מן הסתם על כל קונה-בכח, וישפר את סיכוייה של אירוס הגלבוע, קרי איקאה, לזכות בשנית במכרז.
עו"ד ברגמן מדגיש במכתבו, כי כל האמור לעיל כפוף להחלטת בית המשפט העליון בנושא. כזכור, ביטל ביהמ”ש המחוזי בת"א, לפני 5 חדשים, את זכית איקאה במכרז, והורה לה להחזיר את המגרש למינהל. איקאה עירערה בפני בית המשפט העליון. הערעור ישמע ב-18 ביוני, אך ספק אם באותו יום תתקבל החלטה. איקאה מקוה לזכות בערעור, דבר שיאפשר לפתוח את חנות איקאה, לאחר שהוועדה המחוזית לתיכנון ובניה אישרה שינוי יעוד של הבנין מתעשיה למסחר.
מכתבו של עו"ד ברגמן נשלח לעו"ד ענר הלמן מפרקליטות המדינה. הסיבה לכך היא פורמלית: עו"ד הלמן הוא שהודיע לאירוס הגלבוע, ב-12 במאי, על דרישת המינהל להחזיר לו את המגרש. הלמן שלח מכתב לאירוס הגלבוע, וצירך לו את החלטת המינהל.

תאריך:  21/05/2008   |   עודכן:  21/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
המייסד והמוכר, מאיר אוזן, יהיה ב-5 השנים הבאות יו"ר החברה, ויקבל 2 מיליון שקל לשנה ועוד 5% מהרווחים    קיבל גם אופציות לרכישת מניות בהפניקס
שירלי לב
פרופ' טנוג'י הוא חתן פרס נובל לפיסיקה לשנת 1997    עמד בראש צוות החוקרים הראשון שהצליח לקרר אטומים באמצעות אור
יפעת גדות
חוקרים זיהו מודל של בעל חיים המתאים לבדיקת אדנווירוס - הגורם לזיהומים בדרכי הנשימה העליונות ואחד מהווירוסים הרבים הגורמים להצטננות השכיחה
דרור מרום
התאגיד שהוא מהגדולים בעולם מצטרף לתוכנית שיתוף פעולה במו"פ עם תאגידים רב-לאומיים שמפעיל המדען הראשי במשרד התמ"ת    ההצטרפות מהווה הישג לתעשיית הטכנולוגיה הישראלית    חברות מקומיות יוכלו להשתלב בתוכניות עתידיות של התאגיד הפועל ב-100 מדינות ומעסיק 300,000 עובדים
איציק וולף
לשכת ראש הממשלה הודיעה רשמית: בין ישראל לסוריה החל מו"מ לא ישיר במטרה להגיע לשלום    ראש ממשלת טורקיה טאיפ ארדואן מתווך בשיחות    השיחות בדרג נמוך    טורבוביץ' ותורג'מן שבו בערב לישראל ועידכנו את אולמרט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il