X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מאמן מכבי ת"א דיבר על השאיפות שנותרו לקבוצה העונה: "נותר לנו לסיים את העונה כמו שצריך"
▪  ▪  ▪
לוין באימון מכבי [צילום: אור שפונדר, ONE]

מאמן מכבי תל אביב, ניר לוין, ושחקן ההגנה של הקבוצה אבי יחיאל, התפנו להעניק ראיונות לפני אימון הקבוצה. מכבי הבטיחה כמעט סופית את מקומה בליגה בעונה הבאה וביום שבת מצפה לה משחק חוץ מול הפועל כפר-סבא שמסובכת עמוק במאבקי התחתית הקשים.
מכבי למרות עונה מאכזבת בה היתה לפרקים מתחת לקו האדום, נמצאת במקום השישי בטבלה ותשאף לנצח את שני המשחקים שנותרו לה מול כפר-סבא ובני יהודה ולסיים את העונה עם טעם מתוק בפה.
מאמן הקבוצה, ניר לוין, התייחס למשחק בשבת מול הפועל כפר-סבא: "זה משחק אחד לפני אחרון העונה, נשאר לנו לסיים את העונה כמו שצריך וזה אומר מקום שישי, שזאת השאיפה שלנו. המשחק בכפר-סבא חשוב לפינה הזאת, נגיע לשם במסגרת המגבלות עם הרכב לא מלא אבל עם שאיפה לנצח את המשחק".
לוין לא מתכוון להתחשב בשאיפות ההישרדות של כפר-סבא: "אנחנו רוצים להגיע למשימות ולמטרות שלנו, פחות מעניין אותנו מהקבוצות האחרות. אנחנו רוצים לנצח ולהשיג את השאיפות שלנו".
למרות שעוד לא קבע את ההרכב לוין כבר יודע שהוא לא יוכל לעלות בהרכב החזק ביותר: "אין עדיין הרכב, אבל יש מספר שחקנים שלא שיחקו בריאים לגמרי במשחקים האחרונים וייתכן שהם לא ישחקו מול כפר-סבא".
לוין מסרב עדיין לסכם את העונה של מכבי תל אביב: "לדעתי זה יהיה נכון לסכם בתום העונה שזה עוד שני משחקים, יש הבדל גדול אם נסיים את העונה במקום השישי או אם נסיים אותה במקום תשיעי או עשירי ולכן כולנו צריכים להתאזר בסבלנות".
לוין התייחס לכך שהשאיפות של מכבי, קבוצה שבעבר היתה רצה בצמרת דרך קבע הן רק לסיים את העונה במקום השישי: "יש מציאות, המקום השישי לפני חודש היה חלום של אנשים, לפני חודש אנשים היו חותמים על מקום עשירי, צריך לזכור את הדברים הללו ולהכניס דברים לפרופרציות. אין לנו אפשרות להגיע מעבר למקום שישי".
על ריבוי הקבוצות בתחתית אמר לוין: "זה שיש הרבה קבוצות בתחתית, לא מוריד מהערך של המאבק, זה אומר שהוא מעניין. זה שיש עניין עד הסוף זה בהחלט מרתק".
יובל שפונגין, מגן הקבוצה, ערך הבוקר ניתוח בקע בבית החולים מאיר בכפר סבא. שפונגין שסיים את העונה צפי לשוב בעונה הבאה.
ה"זקנים" שבינינו זוכרים את "שעת כושר" המיתולוגית, שהקימה רבים מאיתנו אל אימון התעמלות יומי, מדי בוקר בשנות ה-80. ספק אם טיבריוס דראו מכיר את פועלן של לאורה חיון, חיה הלפרין, דליה מנטבר ואחרות, אבל הבוקר הוא נתן את הפירוש שלו לדבר ותיזז את השחקנים בצהוב.
המומחה לפיזיות הססגוני הפעיל את שחקני מכבי ת"א במספר תרגילי כושר חריגים ואם לומר את האמת, אלו לא הבינו בדיוק מה הוא רוצה וכך גם אנחנו.
אבי יחיאל: "אני רוצה להישאר במכבי"
שחקן ההגנה, אבי יחיאל, לא הכחיש שיש אווירת סוף עונה בקבוצה, אך טען שמדובר דווקא בדבר טוב: "יש הרגשה של סוף העונה, גם אחרי המשחק בשבת אנחנו מרגישים הרבה יותר רגועים, סוף עונה יכול להיות דבר טוב כי נבוא יותר רגועים, ולא נהיה עם הלחץ שהיינו בו כל השנה ואולי נשחק יותר טוב".
על כך שמכבי תל אביב עשויה לסבך את כפר-סבא עוד יותר בתחתית אמר יחיאל: "אם המצב היה הפוך אני לא חושב שלמישהו בכפ"ס היה אכפת ממכבי תל אביב, אנחנו רוצים לנצח מן הסתם ונעשה הכול שזה יקרה".
יחיאל הצביע על השיפור בתחושה בקבוצה: "עברה עלינו עונה מאוד קשה, עכשיו המצב קצת יותר טוב אנחנו מרגישים הרבה יותר בטוחים, המיקום שלנו הוא סביר ביחס למיקום שהיינו בו רוב העונה".
על כך שהוא עשוי לחזור להרכב הקבוצה מול כפ"ס אמר יחיאל: "הרבה זמן לא שיחקתי בהרכב, עברה עליי שנה לא פשוטה מהבחינה הזאת וזה חשוב לי לשחק את המשחקים האחרונים, אני מקווה שזה מה שיקרה".
יחיאל עוד לא יודע מה יהיה איתו בעונה הבאה אבל הוא יודע שהוא רוצה להישאר: "אני עדיין לא יודע מה יהיה שנה הבאה, אני מחכה להתפתחויות, אני מקווה מאוד שבקרוב זה יקרה לכאן או לכאן. זה חלק מהמקצוע שלנו, אין לנו הרבה פעמים שקט בנושא הזה, להיות יותר דרוך. אני מאמין שזה מה שיקרה איתי גם, אני רוצה להישאר במכבי".

תאריך:  22/05/2008   |   עודכן:  22/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניר לוין: לפני חודש אנשים חלמו על מקום שישי
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
שר המשפטים דניאל פרידמן מינה וועדה מייעצת לחוק המרשם הפלילי "לרבות הרישום המשטרתי"    השר: לאפשר לאנשים להשתלב מחדש בחברה    לוחם ותיק בסוגייה, עו"ד פישלר: אולי עתה יוסר ה"כתם" מעל 2 מיליון אזרחים הרשומים ב"רישום המשטרתי"
גיא בן-זיו
למעלה מ-20,000 אוהדי בית"ר יגיעו הערב לגן סאקר כדי לחגוג דאבל היסטורי. גאידמק יישא דברים. אייל גולן יסלסל וגרשון ישיר את שיר האליפות
מערכת ONE
המאמן מיהר לחבק את קפטן צ'לסי, שהחמיץ בדו קרב הפנדלים בגמר הצ'מפיונס    על ההמשך: "לא מדבר על זה"    קראבליו: "לא יכולנו לעצור את הבכי של טרי"
גלית יצחק
כך עולה מסקר שערך מפעל אבשלום    בקרב 28% מהישראלים הפרמטר החשוב ביותר בבחירת תפוח אדמה הוא צבעו    50% מעדיפים לקנות תפוחי אדמה בתפזורת
אלעזר לוין
בוטלה רכישת מגרש בפארק צמרת בת"א שעליו תיכנן פרשקובסקי לבנות 123 דירות יוקרה ולהרויח 33 מיליון שקל    הסיבה לביטול: אחד התנאים לא קוים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il