X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בן 55 הודה כי נהג לרמוז רמיזות מיניות ולגעת בגופה של תלמידה בת פחות מ-18 שהסיע במשך שנה מביתה לפנימיית נחלים ובחזרה
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: עומר שיקלר]

שופטת בית משפט השלום בפתח תקוה, ליה לב און, גזרה (יום א', 25.5.08) חצי שנה עבודות שירות יהודה ויס, בן 55, נהג הסעות שביצע מעשה מגונה בתלמידת פנימייה שהסיע. כמו נגזרו על ויס תשעה חודשי מאסר על תנאי ונס של 2,000 שקל. הוא גם חויב לחתום על התחייבות על סך 5,000 שקל כי לא יחזור על מעשהו, ולשלם פיצוי בסך 2,500 שקל לתלמידה.
ויס הודה, במסגרת עסקת טיעון, כי ב-2005 בעת ששימש נהג הסעות של בני נוער מפנימיית "אמית נחלים" והסיע את התלמידה, שהייתה אז בת פחות מ-18, ממושב מגוריה לפנימייה ובחזרה למושב. בנסיעות, בעת שישבה סמוך אליו, הטריד אותה מינית בכך שאמר "החזה שלך קטן", ו"החזה שלך גדל". כמו כן נהג לומר לה כי שמנה או רזתה תוך נגיעה בבטנה או ברגלה. במעשיו ובדבריו, התמקד במיניותה למרות שהייתה קטינה, וכן עשה בה מעשה מגונה בעת שנגע בבטנה וברגלה, כל אלו לשם גירוי, סיפוק או ביזוי מיניים.
השופט לב און קבעה בגזר דינה כי מהתסקירים שהוגשו לה מתברר כי לויס רקע משפחתי נורמטיווי וחיובי, כי הוא מודה במיוחס לו ומביע חרטה, מבין את חומרת המעשים והשלכותיהם על הנערה, וכי המעשים בוצעו על-רקע דחפים מיניים כלפי הנערה ולא בגלל סטייה מינית כלשהי.
מהתסקירים גם עלה כי די בהליך הפלילי עצמו כדי להשיג הרתעה, ואין צורך בטיפול אחר.
מעשים בלי הצדקה
שירות המבחן יצר קשר גם עם הנערה ושמע ממנה על שיחות בעלות אופי מיני והסברים בוטים שקיבלה מנהג ההסעות, מסרה על נגיעות שעליהן הבליגה, והסבירה כי התלונה הוגשה מחשש שלאחר שהיא תסיים את הלמודים יטריד הנהג נערה אחרת.
הנערה, כיום בת 20, סיפרה כי אינה יוצאת את ביתה, נמנעת מקשר עם גברים, אינה מקבלת טיפול ולא מעוניינת בטיפול, אך ממליצה כי בית המשפט ימנע מהנהג להמשיך ולהסיע קטינים.
בגזר הדין כתבה השופטת כי "אין ספק כי מעשיו - נגיעות בגופה של נערה מתבגרת ודבריו - שלא רק חסרי טקט אלא בוטים פוגעים מבזים ומעליבים - הם שלפני, ואין שום סיבה או הסבר שניתן לקבלם כהצדקה אל מול הפגיעה האפשרית והממשית במתלוננת.
אין שום דרך להצדיק אמירות הנכנסות לגוף ולנפש ובוודאי ששום "אווירה" רווית מיניות לא תשמש הסבר לשאלות של אדם בוגר מנערה צעירה שלא רק שאינה ילדתו אלא נושאת מטען כבד על גבה שבשלו נמצאת היא קרוב לוודאי, באותה פנימייה".
השופטת ציינה כי מהתסקירים עולה שוויס אינו מוכן לחשיפה אמיתית ולטיפול, ובכך יש כדי להצביע על "מסוכנות מינית חבויה". "לא ניתן להניח לטובת הנאשם שכשל ועבר עבירות תמורות לאורך זמן, כי ללא שום טיפול תושג מטרת מניעה וההרתעה עד תום", כתבה.

תאריך:  25/05/2008   |   עודכן:  25/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עבודות שירות לנהג הסעות בגין מעשה מגונה בתלמידה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
ראוי לחייב את גם את קצב לעבור
נדיה  |  25/05/08 22:31
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
גורם בפרקליטות מאשר את הפרסום הבלעדי ב-Nfc מיום 20.05.08 ומסביר: טרם התקבלה החלטה, אך בהחלט קיימת האפשרות לאחד את התיקים נגד אולמרט בפרשות: מעטפות הכסף, כרמיה, לאומי ומרכז ההשקעות
יפעת גדות
מומחים מזהירים כי 11 זנים של כרישים נמצאים בסכנת הכחדה    הכרישים מושפעים מדיג מרובה מאחר שהם מתרבים באיטיות    קוראים להגבלות דיג גלובליות, סוף לקטיעת סנפירים, ולאמצעים שיקטינו למינימום את לכידתם של הכרישים בעולם כולו
משה ריינפלד
עבודות שירות וקנס נגזרו על שוטר מג"ב שאיים על בעל מסעדה בנתניה ושבר צלחות משום שזה לא הרשה לאמו להכניס משקה שהביאה ממקום אחר
רותי אברהם
השר לעניני גימלאים רפי איתן הדיח את ראש עיריית אופקים אבי אסרף    הדחה קודמת בידי שר הפנים מאיר שטרית, בוטלה בשל ניגוד עניינים
יואב יצחק
בצעד חריג מותח פרקליט המדינה ביקורת חריפה על פרסומיו של מרדכי גילת    ממכתבו של לדור לתנועת אומ"ץ עולה, כפי שפורסם ב-Nfc: החקירה בפרשת טלנסקי נפתחה ימים ספורים לאחר התפיסה הגדולה בנובמבר 2007 ולא במרס 2008 בעקבות "חשיפותיו", כביכול, וביקורתו של גילת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il