X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
רשות השידור תבעה אזרחית שלא שילמה אגרה וזו השיבה שמסרה את המקלט לבנה ושכחה לדווח בית המשפט פישר בין הצדדים וחייב את הנתבעת בתשלום
▪  ▪  ▪

רשות השידור תבעה את מרים ואנה, בבית משפט השלום בחיפה, בסכום של 3,616 שקל לאחר שלדבריה, לא שלמה אגרה בשנים 2002-2006. רשות השידור גובה אגרה בהתאם לחוק רשות השידור תשכ"ה - מאזרחים המחזיקים מקלט טלוויזיה בביתם ובכתב התביעה נטען שברשות ואנה היה מקלט טלוויזיה ובכל זאת נמנעה מלשלם אגרה בניגוד לחוק. רשות השידור צרפה פלטי מחשב שתיעדו את הביקורים בביתה של ואנה לרבות חילופי דברים שהיו עמה. לדברי רשות השידור, הנתבעת החזיקה בביתה במקלט טלוויזיה לפחות עד לשנת 2001 גם אם לא צפתה בשידורים ולאחר מכן מסרה את המקלט לבנה ולא דיווחה על כך בהתאם לדין. "הנתבעת לא הודיעה בכתב על מועד הפסקת המקלט בביתה ומסירתו לבנה".
בבקשת רשות להתגונן שהוגשה על-ידי ואנה, נטען שאינה מחזיקה מקלט טלוויזיה בביתה ולא ברור מה רוצים ממנה. לבקשתה צורפו מכתבים, שתמכו בגרסתה, ושנשלחו לרשות השידור טרם הגשת התביעה בשנים 2006-2007 בהם צוין שאינה מחזיקה במקלט. הנתבעת התעקשה שמסרה את המקלט לבנה ומשאינו בחזקתה אינה חייבת בתשלום אגרה ויש לדחות את התביעה. לטענתה, הודיעה לרשות השידור פעמים אחדות בעל פה ובכתב שאינה מחזיקה במקלט וכל "חטאה" התבטא בכך שלא עשתה זאת בזמן ובתוך 30 יום ממועד מסירתו.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר, על דרך הפשרה, בהתאם לסעיף 79 א' לחוק בתי המשפט, ובהעדר הצדדים, חייבה השופטת אריקה פריאל, את הנתבעת לשלם לרשות השידור 1,500 שקל לסילוק מלא וסופי של התביעה בתוך 45 יום אחרת ישאו הפרשי הצמדה וריבית מיום מתן פסק הדין ועד לתשלום בפועל. בפסק הדין קבעה השופטת שהמכתבים שצרפה הנתבעת לבקשה אינם רלוונטיים.
"בשים לב לדרך הדיונית לה הסכימו הצדדים ולמימד הפשרה ונוכח העבדה שבהתאם לסעיף 28 א' לחוק רשות השידור חייב מי שמחזיק במקלט טלוויזיה לשלם אגרה כל עוד מצוי זה ברשותו וכי בהתאם לתקנה 6 לתקנות רשות השידור (אגרה בעד החזקת מקלט טלוויזיה) תשמ"א - 1981 חייב מי שהעביר מקלט טלוויזיה לידי אדם אחר למסור הודעה על כך לרשות השידור, בתוך שלושים יום ממועד העברתו (ובמקרה דנן טוענת הנתבעת שהעבירה את המקלט לבנה) החלטתי לחייב את הנתבעת לשלם לתובעת רק חלק מסכום התביעה".

תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסירת מקלט טלוויזיה חייבת בדיווח
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
חשיפת יתר לקרני השמש קשורה למספר בעיות עיניים ולשינויים ניווניים של הקרנית    עלולה לגרום לראייה מטושטשת, גירוי, אדמומיות ובמקרים מסוימים גם לעיוורון
יפעת גדות
הפקודה קבעה כי צה"ל יורכב מחילות יבשה, חיל הים וחיל האוויר, וכי יונהג גיוס חובה בשעת חירום
יפעת גדות
בין היתר: חשיפה לכימיקלים עם ריחות חזקים
יהונתן דחוח-הלוי
גיורא איילנד, לשעבר ראש המועצה לביטחון לאומי: "בשנה בקרובה ישראל תצטרך להכריע בין השלמה עם אירן גרעינית או תקיפה צבאית לבדה של מתקני הגרעין האירניים"
יהונתן דחוח-הלוי
עיתון כוויתי מדווח על סמך מקורות פלשתינים, כי ח'אלד משעל נתן אור ירוק לגדודי אל-קסאם לבצע מתקפת טרור נרחבת נגד ישראל על-מנת לאלצה לקבל את תנאי הפסקת האש של חמאס    מצרים משקיעה מאמצים למנוע קריסת יוזמת התהדיאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il