X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
היתם עודה, שוהה בלתי חוקי, פרץ גם לבית ספר בפתח תקוה שהועסק בו בשיפוצים, גנב קופת צדקה מדירה בבני ברק ונתקל בבעל דירה אחרת שפרץ אליה
▪  ▪  ▪

שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, דר' עדנה קפלן-הגלר, גזרה (יום ב', 26.5.08) 50 חודשי מאסר על היתם עודה, בן 35, תושב השטחים השוהה בארץ שלא כחוק. הוא הורשע על-פי הודאתו - במסגרת עסקת טיעון - במעשי שוד ופריצות בבני ברק והסביבה, ובכללם שוד זקנה בדירתה.
עודה הודה כי פרץ ב-24.2.08 לביתה של חביבה חדוק, בת 79, לאחר שהרים את סורג החלון. האשה נתקלה בו בסלון ביתה והחלה לצעוק לעזרה. הוא חנק אותה בשתי ידיו, הושיב אותה בכוח על הרצפה, והוריד בכוח את צמידי הזהב מידיה, וגרם לה לשריטות. הוא מכר לאחר מכן את הצמידים ב-5,000 שקל.
התובעת, עו"ד לילך כץ, הדגישה שוד זה, ודרשה להחמיר בעונש. סנגורו, עו"ד גיל פרידמן, ציין בטיעוניו לעונש כי עודה לא התכוון לשדוד קשישה, אלא פרץ לבית ואז נתקל בה. הסניגור הוסיף כי אין לעודה עבר של מעשי אלימות.
עודה גם הודה כי ב-15.9.07 בערב פרץ הנאשם לדירתו של מרדכי ברכה בבני ברק, דרך החלון, גנב קופת צדקה ונמלט מהמקום. עוד הודה כי ב-30.11.07, בשעת ערב, פרץ לבית-הספר בפתח-תקווה שהעסיק אותו בעבודות שיפוצים. הוא נכנס לבניין לאחר ששבר קיר גבס, וגנב דיסק קשיח חיצוני, מחשב, מצלמת וידאו וסוללה נטענת למצלמה.
פרץ פעמיים לאותה דירה
ב-17.2.08 פרץ לדירת מגוריו של שאול בן-דוד בבני-ברק דרך החלון, לאחר שעקר את הסורגים. בעל הדירה הפתיע אותו, והוא נמלט. בחקירה התברר כי שלוש וחצי שנים קודם לכן, פרץ עודה לאותה דירה, ואז נתקל בבעלת הבית, ציפורה בן-דוד, תקף אותה, גנב שני ארנקים שהכילו 2,030 שקל וצמיד. על מעשה זה ריצה בעבר עונש מאסר. גם באותה עת, היה שוהה בלתי חוקי בישראל.
בגזר הדין ציינה השופטת קפלן-הגלר כי "לא יתכן מצב שאדם, שיצא לא מכבר מכותלי בית-סוהר - יחזור ויבצע מעשים קשים ברצף סדרתי, כביכול אין דין ואין דיין".

ת.פ. 040096/08
תאריך:  26/05/2008   |   עודכן:  26/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שודד זקנה בבני ברק נשלח למאסר ממושך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לפחות שש שנים
וינקו לו שליש.  |  26/05/08 22:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
ריבית בנק ישראל תעמוד על 3.5%    "אומנם חלק ניכר מהעלייה במחירים מקורה בעליית מחירי המזון והנפט בחו"ל, אך גם בניכוי ההשפעות של מחירים אלו, חלה עלייה בסביבת האינפלציה"
איציק וולף
ח"כ אלדד ציין בדיוני השדולה למען הגולן בכנסת את לשון החוק היבשה ועורר זעמם של חברי כנסת רבים    ח"כ רן כהן וח"כ פינס הגישו תלונה בגין הסתה
רותי אברהם
בני משפחתה של תאיר ראדה ז"ל יגישו מחר תביעת ענק נגד משרד החינוך והמדינה    ראדה נרצחה לפני כשנה וחצי בבית ספרה בקצרין    בתביעה: "הורים שלחו ילדה לביה"ס ולא קיבלו בחזרה"
דורון בן-דור
חברת החקירות של ההתאחדות קיבלה תלונה מראשל"צ על כך שבני לוד הציעה לעוזר מאמן ראשל"צ לקנות את המשחק ביניהן בתמורה ל-50 אלף ש"ח
דרור מרום
"הבורסה פנתה לחברה בבקשה להבהרות לפירסומים בנוגע לזהות רוכשי גרעין השליטה, בהמשך להודעת החברה, המסחר בניירות הערך של החברה הופסק - ויחודש לאחר פירסום הבהרות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il