X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
יום שישי בצהריים בהאני ביץ', מסעדת סתלבט חופים משודרגת בחוף הדרומי של תל אביב, מוחיטו ביד אחת, קערית זיתים אלוהיים בשנייה, ורועי שטיינברג לא צריך כלום יותר בחיים טוב, אולי קבבונים
▪  ▪  ▪
[צילום: Honey Beach - החוף האחרון של תל אביב]

יש רגעים במהלך השבוע שהופכים אדם למאושר. לא כפראזה חבוטה ושחוקה אלא באמת, אדם מאושר, כזה שריאותיו מתמלאות אוויר פסגות, נפשו נינוחה, עיניו מזוגגות, עורו מתוח משקט פנימי ורגיעה בלבו.
יום שישי אחר-הצהריים הוא אחד כזה. אני מת עליו. ביום שישי בו הגענו ל"האני ביץ'", לאונג'-בר יפה ב"חוף הים האחרון של תל אביב" (לכיוון דרום), מזג האוויר היה מצוין: לא חם-דביק, אלא קריר קצת, עם קרניים מחממות לפרקים. התיישבנו, ארז (האיש שמתחתן בקרוב - מזל"ט) ואני (זה שלא), בגזוזטרה הפתוחה במקום, הצופה על נוף הפרא הימי של רצועת החוף היפואית; מראה מחייה מתים של ממש.
האני ביץ' מציע תפריט חופים משודרג הכולל ארוחות בוקר עשירות לצד בשרים איכותיים, מבחר סלטים, טוסטים וקינוחים. התחלנו עם שני קוקטיילים - מידורי סאוור עבור ארז ומוחיטו, המרענן הרשמי שלי לעונת הקיץ. שני הקוקטיילים הגיעו בכוסות נדיבות מידה. בכלל, בהאני ביץ' מאמינים בנדיבות וכמויות יפות. כך למשל, מנת החומוס גרגרים שהזמנו כפתיח (23 שקל) יכלה בקלות להיקרא "חומוס גדודי", אך מעבר למימדיה המרשימים היא גם הייתה עשירה בגרגרי חומוס רכים ונימוחים, מוזלפת שמן זית איכותי ובזוקת תבלינים ארומתיים טריים שהתלכדו לכדי יופי של פתיחה. כן, חומוס, אבל חומוס טעים (שהוגש, אגב, עם אחלה פיתות, חמות ופריכות קלות מצריבה של שנייה על הגריל).
הזמנו עוד כמה סטארטרים לפתיחת מרתון הרעב: פרחי כרובית מטוגנים בליווי מטבל צ'ילי מתקתק-חרפרף (29 שקל), מקלוני זעתר עם מטבל לבנה איכותי (29 שקל), סלט ירקות ישראלי אסלי קצוץ טרי-טרי על המקום, שהכיל גם פטרוזיליה ונענע בשרנית וריחנית בטירוף (36 שקל), ועוד מאזט, קטן ושובב, שמבחינתי גנב את ההצגה מכולם - זיתים. כן, זיתים, אבל איזה זיתים. אני פריק של זיתים ותיבולם הלימוני-שומי-חריף של הנ"ל הוציא ממני קריאות התפעלות ונהימות התפעמות מבהילות ממש, עד כדי כך שדקלה, המארחת המקסימה, הביטה בי בפלבול עיניים מלא דאגה (אגב, 13 שקל למאזט). שתייה קלה לרענון החך, קצת אוויר ימי מלוח כהלכתו, עוד מבט על כל היפות במקום (יש גם יפים, למעוניינות) ואנו ממשיכים בהנאה צרופה. מנת כופתאות הבקר וטלה (שהן ת'כלס קבבונים, 46 שקל) הייתה נפלאה והוגשה עם עגבניות ובצלים קלויים על האש, מנת נתחי הפרגית הקאריבית שהושרתה ברוטב פאפאיה מתקתק והוגשו עם פלחי תפוח אדמה בגריל הייתה מפתיעה (48 שקל), ומנת מדליוני פילה הבקר הצלויים ברוטב פלפלת הייתה קלאסיקה עשויה היטב (76 שקל).
אחרי הימרחות דקדנטית על הספות, הפעלנו את קיבת הקינוחים הרזרבית עם פאי תפוחים בליווי גלידת וניל (32 שקל), שהיה אחד המשובחים בעיר (כן, כן... עד כמה שזה יישמע מפתיע לרבים), ומלבי אסלי תוצרת בית ברוטב פירות יער (להלן טוויסט פוסטמודרני) ופיסטוקים מרוסקים (29 שקל), שהיה שמנתי מאד, סמיך ועשיר.
ביני ובין ארז הייתה הסכמה חד-משמעית לאור החוויה. "האני ביץ'" הוא פשוט אחלה מקום לבילוי בין ערביים מאושר וטעים, בין אם לשם שיחת חברים ערה ובין אם למפגש רומנטי עם החברה.

תאריך:  27/05/2008   |   עודכן:  27/05/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכל דבש
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
הכל דבש
RIVKAR  |  27/05/08 14:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק, איציק וולף
דרור מרום
ברבעון הראשון של 2008 חל גידול של כ-45% בייצוא למדינות אלו - ל-145 מיליון דולר    בשנת 2007 הסתכם ייצוא הסחורות הישיר של ישראל למדינות אלו בכ-410 מיליון דולר - גידול של כ-48% לעומת השנה הקודמת
גלית יצחק
41% מחולי האסתמה מעל גיל 18 בארה"ב אינם שולטים במחלתם, אך על-פי הערכה, המצב בישראל חמור יותר    הסיבה: חוסר מודעות לחשיבות הטיפול המונע וחוסר הגישה לתרופות לא נמצאות בסל
רותי אברהם
בני משפחתה של הילדה שנרצחה בקצרין, תאיר ראדה ז"ל, מאשימים במחדלים והתרשלויות את משרד החינוך, בית הספר והרשות המקומית    בתביעה שהגישו: בין הגורמים לרצח - "תרבות הסמוך"
דרור מרום
כבר בעת המינוי לתנובה כתב Nfc כי מזוז "נתקלה בוודאי בתנובה ותהליך מכירתה במסגרת תפקידה באוצר, שבו עסקה בנושאים הנוגעים לכל תחומי הפעילות במשק, כולל החקלאות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il