X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשטרה נסוגה מדרישתה לנתח את גופתו של דוד וילינגר מקדומים וילינגר נהרג על כביש 6 בתאונה ורכבו עלה בלהבות בית המשפט אישר את הנתיחה אך החרדים יצאו לרחובות - הנתיחה בוטלה
▪  ▪  ▪
בוטלה הנתיחה בגלל מחאת רחוב צילום: נתי שפירא - מד"צ זק"א]

מהומות חרדים, הובילו לנסיגת המשטרה מדרישתה לבצע נתיחה שלאחר המוות בגופתו של תושב קדומים דוד וילינגר. וילינגר נהרג ביום שני (26.5.08) בכביש 6 בתאונה בין רכבו למשאית. כתוצאה מהתאונה עלה רכבו באש ווילינגר נלכד בתוכו.
הבוקר (29.5.08) נענה בית משפט השלום בנצרת לבקשת המשטרה לערוך נתיחה על גופתו. המשטרה טענה כי ללא הנתיחה לא ניתן לקבוע את סיבת המוות וזו חיונית לשם בירור האחריות לגרימת המוות. עוד טענה המשטרה כי "מחומר החקירה עולה כי קיימות סתירות מהותיות בין ממצאי התאונה בשטח לבין גירסתו של נהג המשאית ועל כן לא ניתן לקבוע את סיבת המוות בלא ניתחת הגופה".
זו היתה גם עמדת נציג המכון לרפואה משפטית ד"ר זייצב, שטען כי הגופה היתה חרוכה וכי "כדי לקבוע שהמנוח היה בחיים לפני שפרצה השריפה ובכדי לקבוע את סיבת מותו (מתאונת רכב) חייבים לבצע נתיחה".
מנגד, נציג המשפחה, קמב"ץ זק"א בצפון יחזקאל פרקש טען כי "סיבת המוות ברורה כי אין כל ספק שהמנוח נפטר כתוצאה מהתלקחות רכבו בתוכו נלכד ללא שהצליח לחלץ את עצמו. משכך, אין כל צורך ענייני בנתיחת הגופה". הוא הוסיף וטען כי "נתיחת הגופה עומדת בניגוד להשקפת עולמם הדתית של בני המשפחה ויש בה כדי לפגוע קשות ברגשותיהם".
שופטת בית משפט השלום לילי יונג גפר קיבלה את טענות המשטרה והורתה על הנתיחה. עולה חשד כי מותו של המנוח נגרם בעבירה, כתבה, "סיבת המוות אינה ניתנת לקביעה חד-משמעית בשלב זה מתוך חומר החקירה הקיים". היא הוסיפה כי "בירור הסיבה הרפואית למוות יש בה כדי לסייע באופן מהותי ביותר לקביעת שרשרת האירועים שהביאה למותו של המנוח וממילא לשאלת אחריותו של נהג המשאית".
השופטת קבעה עוד כי הנתיחה תיעשה בשלבים "באופן שהמעבר משלב לשלב יתבצע רק לאחר שהמנתח ימצא כי המשך הנתיחה דרוש לשם בירור סיבת המוות". היא גם נעתרה לבקשת המשפחה לעכב ב-24 שעות את ביצוע הנתיחה כדי לאפשר למשפחה לעתור לבג"צ.
בסופו של דבר, המחאה ברחוב, ייתרה את הצורך לפנות לבג"צ -המשטרה ויתרה על דרישת הנתיחה.
ביהמ"ש המחוזי בנצרת חס"מ 6821-0508
תאריך:  29/05/2008   |   עודכן:  29/05/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
ההחלטה על כך התקבלה במשרד התשתיות, כשהנימוק לעידכון מחירי הדלק ומוצריו כלפי מעלה היא העלייה הדראסטית במחיר הנפט - שמתקרב לרמה של 130 דולר לחבית
אלעזר לוין
פרסום ראשון: חברת פיננסים ונדל"ן מציעה הלוואות ל-5 שנים שלא במסגרת האשראי הבנקאי, נגד משכנתא ראשונה על נכס    המנכ"ל רז פישמן: "אנחנו גמישים ומהירים יותר מהבנקים"
איציק וולף
ממלאת-מקום ראש הממשלה שוברת שתיקה וקוראת להיערך לבחירות לכנסת על-רקע חקירות אולמרט    "קדימה צריכה להיערך לבחירות. אני מאמינה בפריימריז"    גם השר דיכטר הודיע על מועמדותו
רותי אברהם
בית המשפט גזר על גננת מאשקלון שהורשעה בהתעללות בילדי הגן שנה וחצי מאסר בפועל    השופטת: ענישה משמעותית כדי להרתיע מפגיעה בקטינים ובחסרי ישע
עידן יוסף
שבוע הספר: הרבנית זילברשטיין הפעילה לחץ - וספרו של היוצא בשאלה ירון ידען סולק ממדפי חנות ספרים בטבעון    הרבנית: "איש מחוצף"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il