X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
איש יחסי הציבור מקבל שכר זה בעבור שירותיו מלבד רהב, מצויד הפועלים בסוללת יועצים: מושיק תאומים; איל חומסקי וראובן אדלר; והדוברת עפרה פרויס
▪  ▪  ▪
רני רהב [צילום: פלאש 90]

איש יחסי הציבור רני רהב מקבל מבנק הפועלים תשלום של מיליון שקל בעבור שירותיו כאיש יחסי הציבור של הבנק; כך נודע ל-TheMarker. אתמול פורסם כי רהב עתיד להיפרד בסוף חודש אוגוסט משרי אריסון, אשר לה שימש דובר ואיש יחסי ציבור בעשור האחרון. רהב יחדל מלשמש דובר לקבוצת אריסון, אך לפי שעה הוא ממשיך לשמש כאיש יחסי הציבור של בנק הפועלים אשר בשליטת אריסון- וכן של החברות הבנות של הבנק - ישראכרט ופועלים אי.בי.אי.
בנק הפועלים מצויד בסוללה של דוברים ויועצים. מלבד רהב, מספקים לבנק ייעוץ גם מושיק תאומים ואנשי הפרסום איל חומסקי וראובן אדלר. זאת, לצד הדוברת הפנימית של בנק הפועלים, עפרה פרויס.
מלבד פרויס, ניתן היה למצוא את רהב סביב השולחן במסיבת העיתונאים לרגל פרסום דוחות 2007 של בנק הפועלים, שנערכה בחודש מארס. מושיק תאומים נכח באולם, אך כבכל מסיבה, לא דיבר באופן פומבי. בנק הפועלים ורני רהב סירבו להגיב לידיעה.
אתמול פורסם כי לאחר עשור מתוקשר וצמוד רני רהב ושרי אריסון נפרדים. בהודעה מטעם אריסון הוסבר כי "לאור ההתרחבות בהיקפי הפעילות העסקית והפילנטרופית של הקבוצה, מונה דובר פנימי. הדובר יטפל בעסקי שרי אריסון - יו"ר הקבוצה, בענייני הזרוע העסקית הכולל את אריסון השקעות ומיזם המים שבבעלותה".
החברות בקבוצת אריסון כוללות את בנק הפועלים, שיכון ובינוי, ותעשיות מלח. הזרוע הפילנטרופית כוללת את קרן תד אריסון, "מהות החיים", "רוח טובה" ו"כולנו אחד".
רהב יסיים את תפקידו בעוד כ-3 חודשים. דובר מקורב אמר אתמול ל-TheMarker כי רהב ימשיך לשמש כאיש יחסי הציבור של בנק הפועלים. כדוברת הבנק תמשיך לשמש עפרה פרויס.
הקשר של רהב ואריסון ידוע כקשר אמיץ, קרוב וארוך שנים. המאבק הזכור ביותר של רהב למען אריסון היה ב-2003, כאשר שלי יחימוביץ' אמרה דברים קשים נגד אריסון בשל פיטורי 900 עובדים בבנק הפועלים. רהב הזועם שלח מכתב ליחימוביץ' (אותו שלח גם לכ-500 מבכירי המשק ו-500 אנשי תקשורת). במכתב כתב רהב בין היתר "זוהי מדינה של אנשים טובים, אין כאן מקום לאנשים כמוך. רשעים, רשעים, רשעים". רהב טען כי רשעותה של יחימוביץ' גרמה לאריסון לעזוב את הארץ.
בכירים בענף טענו אז כי רהב חצה את ההפרדה בין איש יחסי ציבור-לקוח ושם את עצמו במרכז ולא מאחורי הקלעים כמצופה מאיש יחסי ציבור. עוד נטען אז כי רהב טיפל באופן שגוי ביחסי הציבור של הפיטורים, כשהציע לאריסון לערוך מסיבת עיתונאים בנושא.
עם זאת, מסקר שערך ה-TheMarker ואיגוד השיווק הישראלי לפני כחצי שנה ובוצע על-ידי מכון המחקר "מידע שיווקי" בקרב 65 מפרסמים בכירים, עלה כי רני רהב הוא היועץ המוביל בטיפול במשברים תקשורתיים. השם הבולט שהוזכר על-ידי אנשי השיווק היה רני רהב ו-15% מהם סברו כי רהב הוא היועץ התקשורתי המוביל בישראל בכל הנוגע לניהול משברים. זאת כאשר רהב כלל לא עוסק בייעוץ בעיתות משבר. נזכיר כי רהב גם ליווה את עופר גלזר, בעלה של אריסון, במהלך משפטו המתוקשר.
רהב הקים את משרדו 'רן רהב תקשורת ויחסי צבור' בשנת 91'. המשרד נחשב למשרד יחסי הציבור הגדול במדינה עם כ-120 לקוחות. בין הלקוחות הגדולים של המשרד ניתן למצוא את: אפריקה ישראל, סלקום, אל על, קבוצת אי.די.בי, בנק הפועלים ועוד. לאחרונה מונה רהב לקונסול של כבוד של איי מרשל.
רני רהב מסר בתגובה: "חברותי האמיצה עם שרי אריסון תמשך לעד. אני בהחלט מכבד את רצונה למנות דובר פנימי".

תאריך:  02/06/2008   |   עודכן:  02/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רני רהב מקבל מבנק הפועלים מיליון שקל בשנה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
הגיע הזמן שהבנק הזה
מאיריקו  |  2/06/08 14:26
2
הוא רק הזיק לאריסון
tiu  |  3/06/08 01:08
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
פרופ' קרמניצר בכינוס על הון שלטון, שולל טענות כי פרשת אולמרט היא למעשה מהלך של מזוז להיפטר משר המשפטים פרידמן    עו"ד כספי: עשו לאולמרט משפט "בכיכר העיר"    עו"ד מוזר: אולמרט הביא את זה על עצמו
איריס פרחי
התאונה אירעה לאחר שחיממה את המוצר המכונה "דבש" במיקרוגל והשעווה נשפכה עליה מחור שנפער בתחתית    הנתבעות חויבו בתשלום פיצוי בגין רשלנות
איריס פרחי
התובע טען שבעת התקנת ארונות מטבח נתגלו פגמים ולקח לנתבעת זמן רב לתקנם    הנתבעת השיבה שהתובע חתם על טופס ויתור    היא חויבה בפיצוי
איציק וולף
ועדת הכנסת אישרה את פילוג מפלגת הגמלאים ופרישת שלושה מחבריה לסיעה נפרדת    זאת לאחר שביטלו ההסכם עם גאידמק    ח"כ שרוני: מהיום נהיה אופוזיציה לוחמת    השר איתן: הצלחנו למנוע חיבור מסוכן של הון ושלטון
איריס פרחי
האישה תבעה אותו וביקשה פיצוי בגין החפצים שזרק    השוכר השיב שזרק ריהוט ישן וחפצים מקולקלים    בית המשפט דחה את התביעה לאחר שלא הוכחה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il