X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
טענו כי התקנות שמתכוון שר התמ"ת להגיש בקרוב לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת, שמשמעותן החזר כספי במקרה של ביטול כל עסקה "אינן מתאימות לתעשיית התיירות והתעופה ובשל כך גורמות לה לנזקים"
▪  ▪  ▪
"ההגנה על הצרכן צריכה להיות מאוזנת"
המוצרים התיירותיים הם מוצרים מתכלים

חברות התעופה אל-על וישראייר, התאחדות המלונות, והתאחדות סוכני הנסיעות, הבהירו כי הם מתנגדים לחקיקה שתקבע כי יהיה החזר כספי במקרה של ביטול עסקה בענף. ההבהרה הובאה בפגישה שנערכה בין שר התמ"ת, אלי ישי, לפורום משותף בהשתתפות מנכ"לי סוכני הנסיעות, המלונות וחברות התעופה הישראליות - בנושא אי התאמת חוקי הגנת הצרכן לתעשיית התיירות "ומציאת פתרונות חליפיים לטובת הצרכנים", כניסוח הפורום.
בפגישה עם השר השתתפו מר יוסי פתאל, מנכ"ל התאחדות סוכני הנסיעות, שמואל צוראל, מנכ"ל התאחדות המלונות, חיים רומנו, מנכ"ל אל-על, גדי טפר, מנכ"ל ארקיע, וגיא רוזן, יו"ר ישראייר. המשתתפים ייצגו "מטה ענפי משותף" שהוקם לטרפד חקיקה והצעות חוק העלולות לפגוע ברווחי החברות והגופים. הם הציגו "את תמיכתם בהגנה על הצרכן", אך ציינו כי "הגנה זו צריכה להיות מאוזנת ומותאמת לתעשיית התיירות שהיא תעשיה בעלת מאפיינים גלובאליים".
הנציגים טענו כי התקנות שמתכוון השר להגיש בקרוב לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת, שמשמעותן החזר כספי במיקרה של ביטול כל עסקה "אינן מתאימות לתעשיית התיירות והתעופה ובשל כך גורמות לה לנזקים". המשתתפים גרסו כי "חשוב מכך, ההצעה עלולה לפגוע בציבור הצרכנים, ובמיוחד בציבור הנוסעים הרוכשים מוצרי תיירות זולים יחסים. היא מפלה לרעה את העסקים הישראלים מול חברות זרות הפועלות בארץ באמצעות האינטרנט".
מוצרי התיירות, טענו נציגי המטה הענפי בפני השר, בין אם זו טיסה, חדר במלון או נופשון, הם במהותם "מוצרים מתכלים", ואי מכירתם במועד עקב ביטולם מונע מהעוסק לספקם ללקוח אחר וגורם לאובדן המוצר ולנזק בלתי הפיך לעוסק. בשל כך, הוצע לצרף את מוצרי התיירות לרשימת ה"טובין פסידין" אשר המחוקק אינו מאפשר לבטלם לאחר רכישתם.
פתאל, מהתאחדות סוכני הנסיעות, מסר כי המחוקק "הכיר בתעשיית התיירות והתעופה כתעשיה בעלת מאפיינים ייחודיים, ולכן נחקקו עבורה חוקים ייעודיים כגון חוק שירותי התיירות וחוק התובלה האווירית. הצענו לשר להקים מטה משותף שיכלול את משרדי הממשלה הרלוונטיים ונציגי תעשיית התיירות, למציאת דרכים ליישום התקנות המוצעות לתעשיית התיירות. לשמחתנו השר הביע פתיחות רבה והבנה לעמדתנו, וביקש כשטובת הציבור עומדת לנגד עיניו, להמשיך את הדיון בנושא לאחר שיועמדו לרשותו נתונים נוספים".

תאריך:  02/06/2008   |   עודכן:  02/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סוכני הנסיעות, המלונות וחברות התעופה נגד הנוסעים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מערכת PCאון
מיקרוסופט ממליצה למשתמשי מערכת ההפעלה חלונות להפסיק לאלתר להשתמש בדפדפן ספארי (Safari) מבית אפל. הפעם לא מדובר בתחרות בשוק הדפדפנים, אלא בבאג אמיתי בדפדפן אשר עלול להפוך את המחשב לפגיע להתקפות. מה אפל אומרת בעניין?
דוד רוזנטל
לא בכדי קיבלה משפחת בלום מ'יוליסס' מקום של כבוד בספר דברי הלילות של ת"א    אחרי צמד הפאבים האיריים, מגלים דוד רוזנטל והג'מוס הנאמן שלצדו את הלאונג'-בר מילי'ס ברמת החי"ל – הצלע הרגועה במשפחה
גלית יצחק
הנער נפצע בפצעי נשיכה גדולים באזור בית החזה    אושפז בבית חולים כרמל    מצבו מוגדר קל
אופירה אסייג
בעקבות הקריאות הגזעניות לעבר ח"כ אחמד טיבי בהפסד נגד סכנין בטדי, בית הנבחרים ינסה לחנך את אוהדי בית"ר    טיבי: "קהל מביש"    קורנפיין: "שקרן"
ליאן בידר
משהו טוב עובר על שוק הפשפשים – מספרה מגניבה, רחבה משופצת ובתי קפה חדשים    ליאן בידר סבורה שמחוץ לשוק שוקולטה לא היה שורד רגע עם כל האספרסו-ברים הסטרילייים, אבל הקסם היפואי שלו בהחלט כובש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il