X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחקר של יוניסיס: ארגונים מובילים עוברים מתיאום בין IT ובין העסק לקידום תוצאות; מובילים מאמצים נהלי IT מאוזנים כדי להשיג תוצרים עסקיים רבים - משביעות רצון לקוחות דרך הכנסות עד גידול ברווחים
▪  ▪  ▪
[צילום: alter ניידים]

לפי מחקר חדש של חברת המחשוב יוניסיס, ארגוני טכנולוגיית מידע (IT) שהנם החדשניים ביותר באימוץ נהלים מומלצים עבור אספקת שירותי IT, בין אם מפיתוח פנימי בארגון ובין עם שותפים - הנם יותר אפקטיביים מאשר אחרים בהשגת תוצאות עסקיות רצויות.
ארגונים אלה ממוקדים בהתמדה בתוצרים רבים מבוססי-ערך, המשפיעים על שירות, מוניטין וצמיחה בנוסף לשיקולים תפעוליים מסורתיים כמו יעילות והפחתת עלויות. המחקר מבוסס על ראיונות עם 550 מנהלי IT ברחבי העולם.
25 אחוז מבין משיבי הסקר - 139 חברות - דורגו כמובילים (leaders) על בסיס יעילותם בניהול משאבי IT לצורך מימוש יעדים עסקיים מרכזיים. שלא במפתיע, מדגם הסקר הראה הבדלים משמעותיים בין מובילים ואחרים בדרך בה הם מיישמים נהלי IT ומשתמשים בקשרי מיקור חוץ עבור שיפור מתמיד, אשר יכול להיות המפתח באספקת שירותי IT לקידום יעדים עסקיים.
המחקר מראה כי ארגונים מובילים ממקדים את עדיפויותיהם מעבר לקיצוץ בהוצאות, מה שנראה באופן קונבנציונלי כמקדם העסקי הראשון במעלה של נהלי IT מומלצים. הם יוצרים מודלים של אספקת שירות המשתמשים בתמהיל מאוזן של נהלים העוסקים באנשים, תהליכים ואוטומציה, לשם ביצוע, התאמה וחדשנות במימוש יעדים עסקיים מרכזיים.
מובילים גם נוטים יותר להביט אל מחוץ לארגון על-מנת ללמוד משותפי מיקור חוץ כיצד לשפר את נוהליהם המומלצים.
"תוצאות סקר זה מראות כי מנהלי IT נוכחים יותר ויותר כי היתרונות הגדולים ביותר באים כאשר הם מתמקדים בחדשנות בניהול שירותי IT להשגת תוצאות עסקיות", אומר מנחם בוסטין, מנכ"ל יוניסיס ישראל. "כדי להיות מובילים, מנהלי IT חייבים לאמץ נהלים מומלצים מוכחים המאפשרים חדשנות שיתופית אמיתית בין הארגון שלהם והעסקים שהם משרתים".
מתאם בין עדיפויות עסקיות ונהלי IT מומלצים כמפתח להצלחה
משתתפי הסקר דירגו את התוצרים העסקיים הבאים כנחשקים ביותר עבור הארגונים שלהם:
• הפחתת עלויות - צוינה ע"י 74% מכלל המשתתפים, ו-83% מקרב מובילי IT.
• שביעות רצון לקוחות/מכירה נוספת של שירותים (Upsell) - ציינו ע"י 74% מכלל המשתתפים, ו-87% מקרב מובילי IT .
• נאמנות לקוחות/שימור לקוחות - צוינו ע"י 73% מכלל המשתתפים, ו-87% מבין מוביליIT .
• זריזות וגמישות עסקית מוגברת (תגובה להזדמנויות/איומים) - ציינו ע"י 73% מכלל המשתתפים, ו-87% מבין מובילי IT .
• פרודוקטיביות משופרת - ציינו ע"י 71% מכלל המשתתפים, ו-81% מבין מובילי IT .
• גידול ברווחים - צוינו ע"י 70% מכלל המשתתפים, ו-86% מבין מובילי IT.
139 המשיבים שדורגו כמובילים בנהלי IT מומלצים, ייחסו בעקביות ערך רב יותר לתוצרים ממוקדים בלקוחות מאשר כלל אוכלוסיית הסקר. בעוד כל החברות דירגו הפחתת עלויות כתוצר חשוב, הרי שהמובילים בחרו בתוצרים מבוססי ערך כמו שביעות רצון לקוחות/Upsell, נאמנות לקוחות/שימור לקוחות, וזריזות וגמישות עסקית מוגברת כחשובים יותר. אלה התוצרים המשפיעים על השירות, המוניטין והצמיחה של הארגון.
מובילי IT גם ציינו עידוד חדשנות ויצירתיות כתוצר עסקי חשוב יותר בהשוואה לשאר אוכלוסיית המדגם. 81% מהם דירגו עידוד, חדשנות ויצירתיות כחשובים מאוד, בהשוואה ל-52% בלבד מהאחרים.
מובילים טובים ביותר באינטגרציית IT ועסקים ומינוף יחסים
המובילים בסקר, יותר מאשר ארגונים אחרים במחקר - אימצו שלושה נהלי מפתח מומלצים אותם ראו כאפקטיביים ביותר עבור שימוש ב-IT לקידום יעדים עסקיים:
• טכניקות וכלים לניהול ידע.
• שימוש במתודולוגיות מודלים לניהול פיתוח פתרונות.
• מודלים חדשניים לאספקה, כמו תוכנה כשירות (SaaS), אשר ממכנים אספקת שירות למשתמשי קצה.
במשולב, נהלים אלה מאזנים בין אנשים, תהליכים וטכנולוגיה; ומדגישים שת"פ בין ארגון ה- IT והעסק אותו הוא משרת.
נטייתם של מובילי ה- IT להתמקד יותר ביחסים - הבולטת בדירוג הגבוה שלהם לשביעות רצון ושימור לקוחות כתוצרים עסקיים מרכזיים; מתרחבת גם לדרך בה הארגון מספק שירות.
בעוד המובילים לא נוטים להשתמש במיקור חוץ כאמצעי לאספקת שירותי IT יותר מאשר האחרים, הם משתמשים בסגנון שונה כאשר הם מבצעים מיקור חוץ. הם אמרו כי הם בונים שותפות עם ספקים חיצוניים, כך שהם יכולים להתבסס על מומחיות השותפים לשיפור אספקת שירות במקום רק להתייחס אליהם כאל ספקים של שירות. בין מובילי ה-IT, כ-48% אחוז אמרו כי שותפי מיקור חוץ שלהם משפרים נהלים מומלצים, בהשוואה ל-39 אחוז בקרב החברות האחרות.
אודות המחקר
יוניסיס הזמינה את מחקר הנהלים המומלצים הגלובלי, אשר בוצע במקוון בסוף 2007 ע"י קבוצת שירותי המחקר IDG. המשיבים היו 550 מנהלי IT מרחבי ארבעה אזורים בצפון אמריקה, אירופה, אסיה-פסיפיק ודרום אמריקה. לארגונים שיוצגו במחקר יש הכנסות העולות על מיליארד דולר בארה"ב, ו-500 מיליון דולר בשאר העולם.

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורטל אריכה
נתוני הלמ"ס: בשנת 2007 עלה מחיר החלב המפוסטר ב-11.4% לעומת שנת 2006    מחירי הדבש עלו בשנה זו ב-3.2%
מערכת PCאון
אם גם אתם מתקשים לזכור מספרי טלפון או שמות של אנשים, ומסתמכים יותר על זיכרון ויזואלי, אולי ה-FotoDialer יכול לעזור לכם. גאדג`ט שמיועד למקרי חירום, אבל לא רק לאנשים מבוגרים
מערכת PCאון
אתם בזוגיות מאושרת? יופי. אבל אולי האהבה מעוורת אתכם, והאישה לצידכם לא ממש מוצלחת? תוכלו להשתמש באתר המוזר והשוביניסטי שהבאנו לכם היום על-מנת לבדוק מה באמת שווה האישה שלכם. אנחנו מתנערים ממנו
איציק וולף
המשטרה הצבאית תפסה משאית ישראלית שניסתה להעביר את החומר המסוכן העלול לשמש להכנת חומרי נפץ    בעבר נתפסו באותו מקום 40 ליטרים של חומצה גופרתית
שמרית טסה
גבי ביטון נבחר השבוע לכהן בשני תפקידים בכירים בהתאחדות התעשיינים בישראל: יו"ר ענף הגזים התעשייתיים ויו"ר פורום בטיחות בגזים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il