X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, אפי בירנבוים מונה במקומו של צביקה שרף וינסה להצעיד את מכבי לכל התארים: "מקווה שביחד נצעד להצלחות, תודה לכולם"
▪  ▪  ▪
יעמוד על הקווים בהיכל נוקיה [צילום: ONE]

72 שעות לאחר שרענן כץ נפגש עם אפי בירנבוים לפגישה סודית שהתחלקה לשני חלקים ובסיומה הודיע רענן שהוא התרשם לטובה מאפי והוא נוסע למיאמי בידיעה שבירנבוים הוא המאמן שלו, מונה היום (חמישי) רשמית ותתחילו להתרגל: אפי בירנבוים הוא מאמן מכבי עלית ת"א.
בירנבוים, אשר אימן את בני השרון בעונה החולפת והצליח לנצח את מכבי ולהשאיר אותה עם המכנסיים למטה מגיע להיכל נוקיה בגיל 54 ואחרי שנים רבות בכדורסל הישראלי, מקבל בירנבוים את אחת משתי המשרות הבכירות בכדורסל הישראלי, יחד עם משרת מאמן נבחרת ישראל.
כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, במכבי ת"א אומנם השתהו עם החתימה אך בהחלטה פה אחד מכבי ת"א מקבלת בברכה ובזרועות פתוחות את אפי בירנבוים.
בירנבוים ייאלץ להתחיל במכבי כמעט מאפס, לאחר שהקבוצה הפסידה את כל התארים בעונה שחלפה, למרות שהגיע לגמר הפיינל פור ביורוליג, לגמר הגביע הישראלי ולגמר הפיינל פור הישראלי.
יש לציין כי בירנבוים עבד שנים רבות יחד עם צביקה שרף, מי שאימן את מכבי עד לא מזמן, כשהיה עוזרו בנבחרת הלאומית.
משרת עוזר המאמן נותרה פתוחה ובקרוב במכבי יקבלו החלטה משותפת מי יהיו שני העוזרים של בירנבוים במכבי עלית ת"א.
בירנבוים יצטרך למצוא מחליף ראוי לוויצ'יץ', ייאלץ לשכנע את אליהו שמקומו במכבי ולהבהיר לכספי שעדיף לשחק בישראל ולא בגילו הצעיר באמריקה.
השאלה הגדולה היא האם אפי בירנבוים יצליח להיכנס לנעליים הגדולות שעדיין איש לא מילא ולא הצליח להיכנס - פיני גרשון, המאמן היחידי שהצליח 3 פעמים ברציפות לזכות בכל התארים: אליפות אירופה, אליפות המדינה וגביע המדינה. לאפי מצפה עבודה קשה ובמכבי כמו במכבי אין ימי חסד.
קבלו את המאמן החדש
אפי בירנבוים ניצח העונה את מכבי תל אביב עם בני השרון שלוש פעמים במסגרת העונה הסדירה ובעונת 2006/7 הדיח אותה בחצי גמר הגביע. בגמר הוא הפסיד להפועל ירושלים של דן שמיר.
אפי בן ה-54, נחשב לאחד ממאמני הכדורסל הישראלים המוערכים ביותר. הוא החל את קריירת אימון הבוגרים שלו בגיל 27 אז אימן את מכבי פתח-תקוה בליגה השניה. בעונת 86/7 הוא מונה למאמן הראשי של מכבי רמת-גן, ב-89' הוא הפסיד בגמר גביע המדינה למכבי תל אביב.
ההופעה הבאה של אפי בירנבוים בגמר גביע המדינה היתה כמאמן של הפועל חולון ב-91' אז שוב הפסיד עם מכבי תל אביב. ב-94/95 הוא כבר יצא כמנצח מגמר הגביע כשאימן את בני הרצליה שניצחה 77:88 בגמר מפורסם את הפועל חולון. קודם לכן בשלב חצי הגמר הוא הדיח את מכבי תל אביב.
תקופה זכורה במיוחד בקריירה של בירנבוים היתה בהפועל ירושלים אותה הצליח להוביל למקום הראשון בליגה הסדירה, בגמר הפלייאוף לעומת זאת הוא הפסיד למכבי תל אביב. אפי היה אהוב מאוד על שחקניו בירושלים וזכור במיוחד קני וויליאמס שלאחר עזיבתו של אפי, רשם על נעליו את האותיות EB ראשי התיבות של מאמנו האהוב.
לאורך הקריירה שלו בירנבוים ידוע כמאמן ששחקנים בקבוצה נוטים להעריץ וגם כאחד שלא מתבייש לדבר על חוסר התחרותיות בליגה הישראלית. בשנת 2005 הוא נשא נאום שזכה לשם "שתיקת הכבשים" שבו מחה על השליטה של מכבי תל אביב בכדורסל הישראלי, הנאום סיפק השראה לאוהדי כדורסל בישראל שפתחו בקמפיין: "דור שלם דורש שיוויון" קמפיין שזכה לשם השנון ה-"אפיכה".
אפי על אף ההצלחות הגדולות שלו בליגה הישראלית מעולם לא מונה למאמן הנבחרת הלאומית למרות שיותר מפעם אחת הוא הסתמן כמועמד המוביל והראוי ביותר לתפקיד.

תאריך:  05/06/2008   |   עודכן:  05/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עכשיו זה רשמי: בירנבוים הוא מאמן מכבי ת"א
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורטל אריכה
שר הפנים פועל לביטול הצורך בוויזות לישראלים המבקשים לבקר בארצות הברית    ביום ראשון צפויה הממשלה לאשרר את הסכם ביטול הויזות ההדדי לרוסיה
רותי אברהם
חבר הכנסת לשעבר שלמה בניזרי הגיש לעליון הודעת ערעור ללא נימוקים    בא-כוחו עו"ד בני נהרי: זה עתה הצטרפתי להגנה ומדובר בהיקף גדול של חומר    על בניזרי נגזרו שנה וחצי בפועל - העונש מעוכב עד לאחר הערעור
אורטל אריכה
כך עולה מנתוני הלמ"ס    המרוויחים - מורים, המפסידים - המומחים למקצועות הכלכלה    השכר ממוצע: 8,045 שקלים
איציק וולף
הפלשתינים טוענים כי צה"ל הגיב על הירי הקטלני בניר עוז בתקיפה אווירית ברצועה    לטענתם הרג טיל תועה ילדה ששיחקה בחצר
מערכת PCאון
מחקר של יוניסיס: ארגונים מובילים עוברים מתיאום בין IT ובין העסק לקידום תוצאות; מובילים מאמצים נהלי IT מאוזנים כדי להשיג תוצרים עסקיים רבים - משביעות רצון לקוחות דרך הכנסות עד גידול ברווחים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il