X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תושב גילה אביאור אברהם בגין רצח אביו מהאישום עולה כי הרצח תוכנן בקפידה כולל מהלכים לטשטוש העקבות המובילים אל הרוצח הרקע לרצח: דרישת האב מהבן להטיב דרכיו
▪  ▪  ▪
נקרא להטיב דרכיו ורצח את האב[צילום: פלאש 90]

לבית משפט המחוזי בירושלים הוגש (יום ו',6.6.08) כתב אישום נגד רוצח אביו, אביאור אברהם. אברהם, בן 21 משכונת גילה בירושלים מואשם כי רצח "בכוונה תחילה ובדם קר" את אביו רפי אברהם ז"ל. זאת "מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין מכשיר להמיתו".
על-פי כתב האישום, בתקופה שקדמה לרצח "התגלעו מעת לעת ויכוחים בין הנאשם, הבן, לבין המנוח, האב, "על-רקע מאמציו של הנרצח להיטיב את דרכיו של בנו ולחנכו. זאת, בין היתר, על-רקע שחרורו המוקדם של הנאשם מן השירות הצבאי בשל אי התאמה, ובשל חשדו של המנוח, כי הנאשם היה מעורב בביצוע עבירת רכוש ונוהג לצרוך סם מסוג 'חגיגת'".
באישום נטען כי בשל ויכוחים אלו החליט אברהם לרצוח את המנוח, באמצעות אקדח מסוג "זיג-זאוור" בקוטר 9 מ"מ, אותו החזיק האב ברשיון. הבן הגיע ביום הרצח לדירת המשפחה וביקש להוציא את האקדח מהכספת אך האב שהה בבית ולכן פעל הבן להוציא באמתלה את האב מהבית ו"לאחר מכן, פתח הנאשם את הכספת, הוציא את האקדח, הכניס לתוכו מחסנית טעונה בכדורים, יצא לחצר הבית, דרך את האקדח וירה באויר, על-מנת לודא כי האקדח תקין".
לאחר מכן שלח הבן הודעת טקסט לטלפון הנייד של הנרצח, ובה כתב "כי נפצע בראשו וביקש מן המנוח כי יבוא אליו. לאחר שקיבל האב את ההודעה הוא הגיע אל הדירה בריצה ונכנס מדלת הכניסה שבקומה הראשונה. הנאשם ארב למנוח במורד מדרגות הקומה התחתונה ובידו האקדח. כאשר נכנס המנוח לדירה, הוא ירד מיד במדרגות לעבר הקומה התחתונה ואז ירה בו הנאשם כששה כדורים, על-מנת לגרום למותו. קליע אחד פגע בצוארו של האב וקליע אחר פגע בגבו וגרמו למותו. קליעים נוספים פגעו בגבו ובירכו של המנוח ורסיסי קליעים פגעו בפניו של המנוח".
מכתב האישום עולה עוד כי לאחר שרצח את אביו, אסף הנאשם את תרמילי הכדורים אותם ירה, "הוציא את המחסנית מן האקדח ופרק אותה והחזיר את האקדח לכספת. לאחר מכן זרק הנאשם את התרמילים ואת הכדורים שלא נורו לפח אשפה בקניון 'הדר' ואת המחסנית זרק לפתח ניקוז בכביש ליד הדירה. זאת על-מנת למנוע מחוקרי המשטרה לאסוף ראיות העשויות לקשור אותו לרצח".
הוא אף יצר מצג שווא בדירה של רצח שבוצע בידי פורץ. לאחר מכן עזב את הדירה לעבודתו. הוא המשיך על-פי הנטען, לטשטש את העקבות ואף "מחק מן הטלפון הנייד שלו את הודעות הטקסט אותן שלח. זאת על-מנת למנוע מחוקרי המשטרה לאסוף ראיות העשויות לקשור אותו לרצח. כמו כן, גנב הנאשם מארנקו של המנוח שטר של 200 שקלים". מאוחר יותר נקרא לשוב לביתו על-ידי אמו שהודיעה לו כי אביו נפגע ומצבו חמור. הוא הסתובב בירושלים ומאוחר יותר ביקשה ממנו אמו להגיע בדחיפות כי מצבו של אביו חמור.
התביעה טוענת בכתב האישום כי הוא ניסה להכין לעצמו אליבי וביקש מחברו אדם ניסים, לומר לאמו כי הם ראו יחדיו סרט אך החבר סירב לשקר. הוא ביקש פעמיים נוספות מחברו לומר "לכל מי שישאל אותו, כי הנאשם היה בביתו של אדם בבוקר והשנים ראו יחד סרט ובצהריים הלכו יחד לקניון. אדם חזר ואמר לנאשם כי אינו מוכן לשקר בעניין זה". לאחר מכן התקשר אל חבר נוסף,"טומי חצ'טריאן, סיפר לו כי אביו נרצח וכי הוא נמצא מחוץ לביתו, וביקש ממנו, כי יביא לו זוג מכנסיים להחלפה".
בכתב האישום נטען כי אביאור אברהם "גרם בכוונה תחילה למותו של המנוח, בדם קר, לאחר שהחליט לעשות כן, מבלי שקדמה התגרות בתכוף למעשה, בנסיבות בהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין מכשיר להמיתו".
בא כוח הפרקליטות עו"ד ירון מיטקביץ ביקש להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.

תאריך:  06/06/2008   |   עודכן:  06/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כתב אישום נגד רוצח אביו אביאור אברהם
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמרית טסה
שגיא ביגאס מונה לתפקיד ראש תחום מניות של החברה שבמסגרתו יהיה אמון על אסטרטגיית השקעות ומחקר מניות בחברה
רותי אברהם
יו"ר ועדת ביקורת פנה לשר הביטחון ליישם החלטת ועדת הערר שקבעה כי אין לפנות את המשפחות היהודיות מהחנויות בשוק בחברון    אורלב לברק: אל תנהג על-פי מידת סדום
איציק וולף
בתדרוך לכתבים ציין כי מדינת ישראל הולכת ומתקרבת לעצירת תוכנית הגרעין האירנית    ההערכות הן שקטנים הסיכויים שארצות הברית תתערב צבאית למרות שתוך כשנתיים תשיג טהרן יכולת גרעינית
איציק וולף
נפגע מירי לעבר עבודות הנדסיות בצפון הרצועה    תקיפת חיל האוויר באה כתגובה לירי הקטלני שממנו נהרג אמנון רוזנברג מקיבוץ נירים    הובא למנוחות בשעה 11:00 בקיבוצו
איציק וולף
לאחר שהובטחה מועמדותו לנשיאות ארצות הברית נועד ברק אובאמה עם יריבתו במפלגה הדמוקרטית, הילארי קלינטון    תומכיה לוחצים שתמונה לסגניתו של אובאמה    הסנאטור מאילינוי עדיין לא אמר את דברו בנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il