X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
גם המפסיד בגמר בין פדרר לנדאל לא יקופח וישלשל לכיסו חצי מיליון השוייצרי כבר זכה בכמעט 40 מיליון דולר בקריירה, הספרדי חצה את 16 המיליון
▪  ▪  ▪
הפרס. רק באירו [צילום אילוסטרציה: AP]

הקרב הגדול בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל בגמר הרולאן גארוס, שווה המון יוקרה. הספרדי מחפש תואר רביעי רצוף ולהיות רשום בהיסטוריה של הטניס לצידו של ביורן בורג האגדי.
פדרר מחפש תואר ראשון על חימר בפאריס, תואר הגראנד-סלאם היחיד שנותר לו, כדי להפוך לגדול בהיסטוריה. אפשר להניח, שבמקרה שלהם, הפרס הכספי על סך מיליון יורו למנצח, אינו מהווה את השיקול העיקרי, לרצון העז לנצח.
פדרר שזכה כבר ב-12 תארי גראנד-סלאם, כבר זוקף לעצמו קרוב ל-40 מיליון דולר פרסים מטניס, נדאל כבר חצה בזכות עונות החימר המדהימות שלו את קו 16 מיליון הדולרים. הסכומים האלה כמובן לא כוללים הכנסות מפרסום וציוד טניס, המתקבל מהחברות המאמצות את הטניסאים המובילים בעולם.
אבל ניתן להניח שכל אחד מהם שמפעיל צוות גדול של מאמנים, אנשי כושר ופסיכולוגים, לא יתנגד להעשיר את הקופה. המפסיד בגמר, אגב, מקבל מחצית מהסכום, חצי מיליון יורו.
בעוד שני הגברים המובילים של הטניס העולמי מחפשים בעיקר יוקרה, הרי פרס מיליון היורו שקיבלה אתמול אנה איבנוביץ' הסרבית, לראשונה בחייה ועל אחת כמה וכמה, פרס חצי מיליון היורו בו זכתה דינארה סאפינה, גם כן לראשונה בקריירה, עשוי להעניק לשתיים ביטחון כלכלי להמשך הקריירה.
איבנוביץ' תחצה בזכות הפרס את קו 5 מיליון הדולרים מפרסים מטניס. יש להניח שהסרבית היפהפיה הכפילה כבר מזמן סכום זה, בגלל חוזי דוגמנות ופרסום. סאפינה הכפילה בזכות טורניר החימר המצוין שלה, את סכום הפרסים שלה ב-2008. במצטבר היא עומדת לחצות את קו 4 מיליון הדולרים.
אבל בעוד טניסאי הצמרת ואחרים כמו האחיות וויליאמס ומריה שראפובה, עסוקים ביוקרה, הרי עבור טניסאים רבים מהדרג השני והשלישי בעולם, הצלחה בטורניר גראנד-סלאם יכולה לתת שקט כלכלי לשנה שלמה של אימונים, טיסות לטורנירים וציוד.
טניסאית בינונית כמו קאיה קנאפי מאסטוניה שהגיעה השנה לרבע הגמר בטורניר הנשים, הרויחה 132,500 יורו, לאחר שבשמונה שנות קריירה הרוויחה "רק" כחצי מיליון דולר שהם כ-50,000 דולרים לעונה שאינם מכסים הוצאה שנתית של טניסאי ממוצע בסבב.
דוגמה אחרת הם אלופי זוגות הגברים המפתיעים של השנה, פבלו קוואס מאורוגוואי ולואיס הורנה מפרו. השניים קטפו על הישגם המדהים (השניים מדורגים בסביבות המקום ה-50 בעולם לזוגות). קוואס בן ה-22 צבר עד כה כ-270,000 דולרים בקריירה.
לואיס הורנה בן ה-28 כבר חצה בקריירה את קו 2 מיליון הדולרים, אך אלה הגיעו לפני שלוש שנים. השניים צברו בטורניר השנה כ-150,000 יורו כל אחד ולא נתפלא אם יהפכו לזוג קבוע בסבב עקב ההצלחה הכלכלית בפאריס.
חיוך רחב דומה, חייך אביהן של האחיות בונדרנקו שזכו בתואר זוגות הנשים באוסטרליה לפני ארבעה חודשים. השתיים שהגיעו ממשפחה קשת יום באוקראינה, שינו בזכות הטורניר את מצבן הכלכלי.
חייבים לציין שגם אם שחקן מפסיד בסיבוב הראשון של טורניר גראנד-סלאם, הוא זוכה ב-15,000 דולרים על הופעתו. סכום הגורם גם לשחקנים פצועים במקצת או על סף פרישה, לעלות לשחק, גם אם כושרם נמוך.

תאריך:  08/06/2008   |   עודכן:  08/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזוכה בטורניר הרולאן גארוס יזכה במיליון אירו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
בפרויקט מורכב במיוחד, בשיתוף מנופים ואנשי סנפלינג מיומנים, הוצב בגבעת אולגה שלט החוצות הגדול ביותר שנעשה בארץ אי פעם    נועד לקדם פרויקט נדל"ן
עידן יוסף
ביום שלישי הקבינט יתכנס לדון בפעולה צבאית ברצועה    שר הביטחון אינו פוסל אפשרות למהלומה צבאית על חמאס לפני מימוש הסכם רגיעה
גלית יצחק
נכון, המטעמים שמונחים על שולחן החג מפתים ואי אפשר שלא לטעום מהם    הכינו את מאכלי הגבינה עם מוצרים דלי שומן, וכך תוכלו להתענג על כל המאכלים ללא תחושות אשמה    כל הטיפים לחג
עו"ד אלי דורון, עו"ד יפעת גוטמן
השופטת ב. גילאור קבעה, כי בגדר האיזון בין עקרון פומביות הדיון לבין הפגיעה בפרטיות יש לשקול את מידת העניין הציבורי שבפרסום המסוים אל מול הנזק שייגרם כתוצאה ממנו
אורטל אריכה
מן הדוח: קיימות חלופות בנייה טובות יותר להקמת המלון, מחלופת עמק ססגון    התושבים: אין סיבה לפגוע באחד המקומות היחידים שנותרו טבעיים בשטח זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il