X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עיתוני איטליה ביקרו את הנבחרת לאחר התבוסה 3:0 להולנד: "בכורה שעדיף לשכוח, חטפנו יותר שערים מבכל המונדיאל האחרון, דונאדוני איחר להגיב"
▪  ▪  ▪
חוגגים את הניצחון על איטליה [צילום: AP]

אלופת העולם, איטליה רשמה בכורה שחורה מבחינתה באליפות אירופה. הסקוודה אזורי הובסו 3:0 מול נבחרת הולנד וסיבכו את מצבם בבית ג' הקשה גם ככה שכולל מלבד ההולנדים גם את צרפת ורומניה.
איטליה לא שיחקה כל-כך גרוע אבל סבלה מריפיון בהגנה, כאשר חסרונו של עמוד התווך, פאביו קנבארו הורגש קשות. השער הראשון של ההולנדים הובקע בדקה ה-26, שער שנוי במחלוקת של רוד ואן ניסטלרוי שכן הקוון בחר להחשיב שחקן של איטליה שנכח מחוץ לקווים כחלק מהמשחק ונמנע מהנפת דגל לנבדל.
השער השני הגיע חמש דקות מאוחר יותר, מבצע יפהפה של ההולנדים הסתיים בבעיטה נפלאה של ווסלי סניידר לפינה הקרובה. את המסמר האחרון בארון של האיטלקים נעץ ואן-ברונקהורסט בדקה ה-79.
הדבר היחיד ששיחק לטובת האיטלקים היה אובדן הנקודות של צרפת ורומניה ב-0:0 ביניהן. ביום שישי איטליה תפגוש את רומניה, משחק אותו היא תהיה חייבת לסיים עם שלוש נקודות כדי להישאר חזק בתמונת ההעפלה לרבע הגמר.
עיתוני איטליה לא אהבו בלשון המעטה את הופעת הבכורה של נבחרתם. מרבית העיתונים בחרו להאשים את ההגנה המדוללת ובעיקר את החילופים המאוחרים של המאמן רוברטו דונאדוני.
הגאזטה דלו ספורט בחר בכותרת בולטת לתבוסה: "חלום בלהות בכתום לנבחרת איטליה".
בגאזטה גם הרחיבו וביקרו את הבכורה החלשה של הנבחרת: "בכורה שעדיף לשכוח לנבחרת איטליה, רומניה ואיטליה עדיין מחכות לנו אבל זה בהחלט הפסד גרוע כי הוא הציג חורים בכל עמדה אצלנו. דונאדוני קיבל החלטות רעות ועשה חילופים מאוחר מדי".
העיתון לה רפובליקה פנה ישירות אל המאמן הלאומי של איטליה: "לדונאדוני אסור לאכזב אם הוא רוצה לשמור על סיכויי העפלה אחרי ה-3:0 המשפיל מול ההולנדים. השער הראשון הובקע בנבדל, אבל השער השני היה פשוט מלאכת מחשבת של כדורגל, כעת הכול תלוי במשחק מול רומניה".
הקוריירה הציג נתון סטטיסטי כואב במיוחד עבור האיטלקים: "הלם במשחק הבכורה: איטליה חטפה שלושה שערים מנבחרת הולנד, יותר מכל השערים שחטפנו במונדיאל האחרון".
על ההגנה החלשה של האיטלקים אמרו בקוריירה: "חומת ברלין" (הכינוי באיטליה להגנה המצויינת שלהם במונדיאל בגרמניה) נפלה בעיקר בגלל שקנבארו נאלץ לראות את המשחק מבחוץ, אבל גם זה לא תירוץ להתרסקות של הנבחרת".

תאריך:  10/06/2008   |   עודכן:  10/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הגאזטה: חלום בלהות בכתום לנבחרת איטליה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלעזר לוין
"מעולם לא היה משבר", טענו בחברה    החברה מכרה במאי 122 דירות, לעומת 43 במרס    רק בירושלים יש האטה - יהדות ארה"ב בהמתנה    נמכרו 85% מ-3 פרויקטים ברמת גן
דרור מרום
לאחר שנתיים בחברה הודיע דוד קמיניץ לדירקטוריון החברה שהוא "חש כי לאחר שייצב את המערכות הקריטיות בחברה וסייע להעלותה לפסים של צמיחה ורווחיות - זה הזמן לפנות לאתגרים חדשים"
מאיה שני
המלחמה באיידס גוברת, אך כך גם מספר החולים במגיפה מדי שנה    למרות מאמצים עולמיים הולכים וגוברים לבלום את מגיפת האיידס העולמית, מתברר כי מספרם של הנדבקים בוירוס מדי שנה גדול ממספרם של אלה המתחילים טיפול תרופתי נגד הוירוס    ביל קלינטון: לעליית מחירי הנפט השלכה גדולה על המלחמה במגיפה
רותי ברקן
שוב לוחצות המכנסיים, שוב כבד על הלב, שוב קשה לנשום    שוב אכלנו הרבה מאוד מעל לדרוש    כולנו בוכים וממשיכים לאכול    ומה עכשיו? דיאטה?
אורטל אריכה
עלות הפרויקט: 2.5 מיליון שקלים    מנכ"ל חברת נמל אילת:"מדובר בפרויקט ייחודי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il