X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
"יחידת יעדים" החדשה ברשות כבר הביאה ללכידתו של עבריין נמלט במארב של היחידה בחניון המרכז המסחרי בכפר ירכא שבצפון, נעצר החשוד במסחר במטילי זהב מזויפים בפעולה ששילבה מעקבים והפעלת "אמצעים מיוחדים"
▪  ▪  ▪
תצפיות, מארבים, הסתערויות

רשות המיסים הקימה יחידת עילית חדשה לתחום המודיעיני המכונה "יחידת יעדים", הפועלת בשבועות האחרונים תוך הצלחות בלכידת "יעדים". יחידת העיקוב המודיעינית מאפשרת לחטיבת החקירות ברשות המיסים להפעיל זרוע מיוחדת לאיסוף מודיעין "סמוי ואיכותי" נגד עברייני מס. מאז הקמתה כבר פעלה היחידה נגד מספר יעדים, אולם לא ניתן למסור פרטים לגביהם.
השופט דוד שהם מבית משפט השלום ברמלה, הורה על מעצרו עד תום ההליכים של העבריין הנמלט, אוסאמה אבזאב מהכפר ריחניה, לאחר שיחידת היעדים ברשות המיסים איתרה אותו. את הרשות ייצגה בדיון עו"ד רונית שמש-מנור. אוסאמה הורשע בעבירות חמורות של ייצוא פיקטיבי של זהב ומכירת עשרות מטילי זהב בשוק המקומי תוך כדי העלמת עסקות. הנאשם נהג לייצא מטילי מתכת דמוי זהב, שעה שאת המטילים האמיתיים מכר בשוק המקומי. כתב האישום שהוגש, ייחס לו עבירות על חוק מע"מ, והתחמקות מתשלום מע"מ בסך של כ-3 מיליון שקל.
אולם - בשנת 2005, לפני מתן הכרעת הדין בעניינו, נמלט אבזאב ומאז הוכרז כעבריין נמלט. כל הניסיונות של גורמי חקירות המשטרה והביטחון לאתרו ולעוצרו עלו בתוהו. אולם - ב-4 ביוני, במארב של היחידה בחניון של המרכז המסחרי בלב הכפר ירכא שבצפון, נעצר הנאשם בפעולה משולבת של חוקרי המכס והמע"מ מירושלים בשילוב יחידת יעדים, שביצעה מעקבים והפעילה "אמצעים מיוחדים" לאיתור הנאשם. "יש כאן עילת מעצר מובהקת שמגובה בעובדות חד-משמעיות", כתב השופט שוהם בהחלטתו לעצור את הנאשם עד תום ההליכים.

תאריך:  11/06/2008   |   עודכן:  12/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רשות המיסים הקימה יחידת עילית מודיעינית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זה לא מתפקיד רשות המיסים ל"ת
זה תפקיד המשטרה  |  11/06/08 17:55
 
- תפקיד
jayjay  |  11/06/08 23:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורי קליין
אחרי ארוחה רבת מפלסים ורווית חומוס שמימי, יורי קליין מבין כי בניגוד למה שאמרו לו, ברונו היא לא מסעדה כשרה טובה    היא פשוט מסעדה טובה. אפילו הקינוחים לא הצליחו להרוס לו
רותי אברהם
הצעת חוק חדשה מבקשת להעניק חסינות מחקירות משטרתיות לבכירי המדינה בהם ראש הממשלה, נשיא המדינה ונשיאת בית המשפט העליון עד לסיום תפקידם    בניגוד לפוליטיקאים, במקרה של ביניש כפוף סיום תפקידה רק בהגיעה לגיל 70
דרור מרום
גורסים כי מדובר במהלך נבון כצעד ראשון לתוכנית כלכלית-חברתית מקיפה    עם זאת קוראים לא לבטל את הפטור על קרנות ההשתלמות    "הביטול עלול לפגוע ברמת החיסכון במשק - ועקב כך גם בכספים שמופנים להשקעות"
דרור מרום
אומר כי הענף נקלע לבעיה בעונת הקיץ הנוכחית המתאפיינת בירידה במכירות    לדבריו, המגמה הזאת תיתן את אותותיה בהמשך - במידה והצרכן הסופי לא ייהנה ממבצעים אטרקטיביים    התחייב להוביל מהלך "לעורר את שוק האופנה בארץ"
גלית יצחק
הפעוטה פונתה לבית החולים מאיר    מצבה מוגדר יציב    עובד זר הוכש זמן קצר לאחר מכן על-ידי נחש צפע במושב חניאל    מצבו בינוני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il