X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אירועי שבוע מהפכה טבעונית יפתחו בתל אביב ויתפרסו על פני מספר ערים בארץ פעילי זכויות בעלי החיים: המעבר לתזונה צמחית הוא הבחירה המוסרית, האקולוגית והבריאה ביותר
▪  ▪  ▪
שבוע מהפכה טבעונית

פעילי זכויות בעלי-חיים יפתחו (יום א', 15.6.08) בתל אביב את אירועי "שבוע מהפכה טבעונית", אשר יתפרסו על פני מספר ערים בארץ ויכללו מגוון פעילויות, מיצגים, הפגנות, הקרנות סרטים, חלוקת אוכל טבעוני וכן קריאה לפעולה ישירה.
בשעה 16:30 תצא תהלוכה מכיכר מגן דוד לכיכר רבין, שם תתקיים עצרת זיכרון והזדהות עם סבלם של מאות מיליוני בעלי החיים, המשמשים לתעשיית הבשר, הביצים והחלב בישראל.
על-פי פעילי זכויות בעלי החיים, המעבר לתזונה צמחית היא הבחירה המוסרית, האקולוגית והבריאה ביותר. הם קוראים לחשוף את המציאות הברוטאלית, לדבריהם, המתרחשת מדי יום במשקים המתועשים, ולעורר את המודעות הציבורית לסבלם של בעלי החיים.
ביום שני יתקיים בת"א מיצג ענק שיעסוק בתעשיית החלב. בימים שלישי ורביעי יתקיימו דוכני חלוקת מזון טבעוני לעוברים ושבים בירושלים ובראשל"צ. ביום חמישי תתקיים ברחובות ת"א "מסה קריטית" - רכיבת אופניים ססגונית ורועשת. אירועי השבוע יחתמו ביום שישי, בהפנינג טבעוני גדול, שיתקיים בת"א ויכלול תיאטרון רחוב, סדנאות לילדים, בופה חופשי של אוכל טבעוני ועוד. כמו כן יתקיימו במהלך השבוע הקרנות סרטים והרצאה על תזונה טבעונית בריאה ומאוזנת.
לדברי חן, פעילה לשחרור בעלי-חיים, "האישי הוא פוליטי. אנו חיים בחברה אלימה ששמה רווח כלכלי מעל כל שיקול מוסרי... היכולת לשנות מציאות זו טמונה בהחלטות הפשוטות והיומיומיות של כל אחת ואחד מאתנו, ע"י הפסקת הצריכה של מוצרים שהופקו מבשרם ומגופם של בעלי החיים, שכמוה כהנפת סכין השוחט מעל צווארם."

תאריך:  15/06/2008   |   עודכן:  16/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורטל אריכה
כינוס ירושלים השנתי השלישי לאיכות השלטון יוקדש לנושא 60 לישראל - בין חזון המייסדים למציאות    במרכז הכינוס: ריבוי השחיתויות של אנשי ציבור, והידרדרות מעמדו של בית המשפט
איציק וולף
מאשים את שר הביטחון בטרפוד המהלכים הצבאיים ברצועה    ברק טען שהחלטה על רגיעה לא מתקבלת בגלל אווירת הפריימריז בקדימה    רמון: "ברק חוצפן, עז מצח ובעל מוסר כפול"
אלעזר לוין
מאשרת פרסום בלעדי ב-Nfc    תמורת המכירות – 574 מיליון שקל    נותרו למכירה דופלקס ובנין משרדים בן 3,000 מ"ר    משרד המכירות נסגר    עידן עופר רכז את הדירה היקרה בישראל – 67 מיליון שקל
דרור מרום
תפעיל טיסה שבועית בחודשי הקיץ    תהיה החברה היחידה שטסה ישירות מישראל לאי היווני המערבי ביותר    האי מתאים לכל קבוצות הגיל - ולא המריאו אליו טיסות מהארץ בשבע השנים האחרונות
יפעת גדות
חוקרים גילו כי ריח הקפה הספיק כדי לגרום לשינויים במוח של חולדות מעבדה    משערים כי ההשפעה תהיה דומה אצל בני אדם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il