X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
מיכאל באלאק כבש בדקה ה-49 בבעיטה חופשית אדירה, והעלה את גרמניה ליתרון השופט הספרדי הרחיק את שני המאמנים בהחלטה אומללה
▪  ▪  ▪
באלאק חוגג [צילום: AP]

נבחרת גרמניה העפילה הלילה (שני) לשלב רבע הגמר של יורו 2008, ותפגוש בקרב ענקים מסקרן את נבחרת פורטוגל וכריסטיאנו רונאלדו. קרואטיה שסיימה ראשונה בבית תפגוש את טורקיה.
הנבחרת של יואכים לב ניצחה את אוסטריה 0:1 משער אדיר של מיכאל באלאק, בדקה ה-49. בעיטה חופשית ממרחק 22 מטרים של קשר צ'לסי הכניעה את השוער האוסטרי וקבעה כי גרמניה תסיים את שלב הבתים במקום השני.
אחרי ההפסד של אוסטריה נקבע למעשה, כי שתי הנבחרות המארחות של אליפות אירופה הודחו כבר בשלב המוקדם, בפעם הראשונה בהיסטוריה. שוייץ איבדה סיכוי להמשיך הלאה כבר לאחר שני המשחקים הראשונים בהם הפסידה.
ראשי אופ"א יצטרכו לשקול מחדש את שיטת האירוח הכפולה, "הגוזלת" שני מקומות בטורניר, אולי של נבחרות טובות יותר.
השופט המצוין, מוחוטו גונזאלס, הדהים כששלח את שני המאמנים החוצה, בהחלטה מעוררת מחלוקת. היקרסברגר ויואכים לב התעמתו מילולית על הקווים, והספרדי שהתריע בפניהם פעם אחת, הרחיק אותם בדקה ה-41.
האווירה התחממה, אך לב ומאמן אוסטריה עלו ליציע, התחככו באוהדים וזכו לתשואות. הגרמני התחבק עם הקנצלרית מרקל, שנכחה במשחק, וחגגה יחד עם שחקני הנבחרת את ההעפלה לרבע הגמר.
מחצית ראשונה
השופט הספרדי, מנואל מחוטו גונזאלס, הוציא את המשחק לדרך באווירה מדהימה באיצטדיון ע"ש מאמן הנבחרת האוסטרית לשעבר, ארנסט האפל.
יואכים לב ערך חילוף אחד מהמשחק הקודם, גם הוא בלית ברירה. הבלם יאנסן נפצע ופרידריך החליפו. שתי הקבוצות פתחו עם מערכים התקפיים.
בדקה ה-5 החמצה מדהימה של גומס: מירוסלב קלוזה במבצע אישי ענק חדר לרחבה ומסר כדור רוחב אדיר לגומס. מחמישה מטרים בעט החלוץ גרוע והכדור עלה למעלה וירד לכיוון המשקוף. שטרנצל האוסטרי הציל מהקו בנגיחה לאחור.
מירוסלב קלוזה ניסה לברוח מתיקול חריף של שטרנצל בדקה ה-13, ונותר שרוע על הקרקע. גונזאלס שלף כרטיס צהוב לשטרנצל האוסטרי, שאפילו לא נגע בחלוץ הגרמני. שלוש דקות חלפו ואוסטריה החלה לשעוט קדימה. הופר קיבל מסירה מצוינת ברחבה ולרגע נראה היה שמצלדר מכשילו. השופט הספרדי קבע: אין פנדל.
בדקה ה-19 עוד מסירה שחתכה את ההגנה הגרמנית מצאה את הופר חופשי אך יינס להמן היה עירני והקדים את חלוץ נבחרת אוסטריה בשניה.
בדקה ה-23 לוקאס פודולסקי שלח בעיטת תותח מ-25 מטרים. השוער האוסטרי מאקו זינק מצוין, הדף לקרן והציל שער בטוח. בדקה ה-31 ספג הופר כרטיס צהוב אחרי עבירה על מיכאל באלאק.
השופט מרחיק את שני המאמנים
לקראת חמש הדקות האחרונות של המחצית, התקרבו היקרסברגר ולב זה לזה והחלו עימות מילולי ביניהם. השופט הרביעי הפריד בין הניצים וגונזאלס, שופט המשחק התרה בהם להירגע. בדקה ה-41 חידשו שני המאמנים את העימות המילולי, השופט התעצבן והורה: תעברו לריב ביציע!
איזו החלטה אומללה של השופט הספרדי. שני המאמנים "זחלו" אט אט ליציע וראו את הנבחרות שלהן מאכזבות ומסיימות ב-0:0 את 45 הדקות הראשונות.
מחצית שניה
דקה 49 - מיכאל באלאק כובש שער אדיר, 0:1 לגרמניה. הנבחרת של יואכים לב לא רצתה להסתפק בתיקו. גרמניה זכתה בבעיטה חופשית, מרחק 22 מטרים משערו של מאקו. מיכאל באלאק לקח את הכדור ושלח טיל מונחה. השוער האוסטרי לא הספיק למצמץ כשהכדור קרע את הרשת. גרמניה קרובה לרבע הגמר.
אחרי השער השתלטה הנבחרת הגרמנית על מרכז המגרש. ג'וזף היקרסברגר השלים את כל מכסת שלושת החילופים כבר בדקה ה-67, אך האוסטרים לא הצליחו לסכן את השער של להמן.
בדקות הסיום נראו האוסטרים נמרצים יותר ואיימו על השער של להמן. הופר, השחקן הפעיל ביותר בשורות אוסטריה בעט בסיבוב מתוך הרחבה, כדור שחלף סנטימטרים מהקורה של השוער הגרמני בן ה-38.
בדקה ה-89 היה זה דווקא מירוסלב קלוזה שבעט מצוין מתוך הרחבה, אך מאקו האוסטרי הדף נהדר. בדקות הסיום ערכו הגרמנים מטווח על השער האוסטרי, הנבחרת הביתית התפרקה לחלוטין והפגינה יכולת מבישה.
אוסטריה: מאקו, שטרנצל, פוגטטץ, פוקס, אאופהאוזר, איבנשיץ, קורמאז, גאריקס, היידן (לייטגב 55), הרניק והופר.
גרמניה: להמן, פרידריך, פריץ, פרינגס, גומז (היצלספרגר 61), קלוזה, לאם, באלאק, מרטרסקר, פודולסקי ומצלדר.

תאריך:  16/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
גרמניה תפגוש את פורטוגל ברבע הגמר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
כמות חריגה של 3.5 טון בשר בקר נתפסה בדרכם לישראל    הבשר שהוחבא בדופן כפולה של משאית נתפס על-ידי פקחי משרד החקלאות, ויועד לאטליזים באזור חיפה וואדי ערה
איציק וולף
כשישים עיתונאים צעדו בעיר עזה ודרשו כי צה"ל יפרסם את ממצאי חקירת מותו של צלם רויטרס מירי טנק ישראלי    מצה"ל נמסר בתגובה: החקירה עדיין לא הסתיימה
אלעזר לוין
חשוד בביצוע תרגיל פיננסי אותו גילה המפקח החדש על קרן הפנסיה    נשלח עם שני בכירים למעצר בית של 48 שעות
רותי אברהם
החלטה עקרונית בעליון: ההשוואה לנאצים אינה עבירה "גורפת" על לשון הרע וייתכן כי פרסום השוואה כזו חוסה תחת הגנת תום לב    השופטת ארבל: השימוש במונחים מ"אותם ימים חשוכים" ימנע את שובם
עידן יוסף
הטלוויזיה החינוכית משיקה את המתכונת החדשה של ערב חדש: יותר מגישים, יותר פינות ויותר אורחים    השידור יתארך ל-45 דקות, אך לא כולו יהיה בחינוכית 1
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il