X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
לפי התוכניות, אמורה היום מוזילה להשיק את גרסא 3.0 לדפדפן ה-Firefox שלה. במוזילה קוראים למשתמשים להוריד את הגרסא החדשה, ולעזור לה לשבור שיא בהורדת תוכנה. האם במוזילה מתכננים גם דפדפן לטלפון הסלולרי?
▪  ▪  ▪
[צילום: firefox.com]

היום אמורה חברת מוזילה להשיק את גרסא 3.0 לדפדפן הפופולרי שלה - Firefox. גרסת הדפדפן החדשה מוצעת כעת ב-43 שפות. אך הרעש הגדול כרגע הוא סביב פיתוח חדש ונייד של Firefox לטלפונים סלולריים, אשר מומחים רבים מאמינים כי יצית מחדש את מלחמות הדפדפנים - עם מוזילה ומיקרוסופט כמתחרות העיקריות בשוק היום.
בדרך לנייד
לא מזמן, העלה אזה רסקין (Aza Raskin), ראש חטיבת חוויית המשתמש במעבדות מוזילה, סרטון וידאו המפרט את החזון של החברה לדפדפן נייד לטלפונים סלולריים. ממש כמו הדפדפן של ה-iPhone, כך גם הרעיון של מוזילה קשור באופן הדוק למסכי מגע. גרסא 3.0 של Firefox אומנם לא כוללת עדיין מאפיינים של מסך מגע, אך המומחים מאמינים כי גרסא זו תציב את מוזילה כמתחרה שוות ערך למיקרוסופט בתחום הדפדפנים.
בחברת מוזילה כבר עובדים על גרסא 3.1 לדפדפן, תחת שם הקוד Shiretoko. לפי לוחות הזמנים של מוזילה, גרסת אלפא ל-Firefox 3.1 צפויה להיות מוכנה כבר ביולי. בשבוע שעבר, השיקה מוזילה גם את גרסת RC (ר"ת: Release Candidate) השלישית במספר שלה, אשר כללה מעקף לבאג שגרם למחשבי מקינטוש לבעיות בעת אתחול וכיבוי.
בואו להשתתף
במוזילה מעודדים את המשתמשים להשתתף בחגיגות ההשקה הצפויות היום, במטרה לעזור למוזילה לשבור את השיא בהורדות תוכנה ב-24 שעות. מספר ההורדות הכולל ייספר ויוגש לבדיקה של הוועדה לשיאי גינס העולמיים. עד כה נרשמו כבר מעל מיליון משתמשים כהבעת תמיכה.
הידיעה הופיעה ב-3 מקורות מובילים בעולם:
CNET
ArsTechnica
PCMag

באתר pCon החדש! – המלצות, אתרים, הכרזות ומאמרים, על מחשוב ואינטרנט
תאריך:  17/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
העלייה בעודף של החשבון השוטף ברבע הראשון של השנה לעומת הרבע הקודם מבטאת גידול בעודף בחשבון השירותים ובחשבון ההעברות השוטפות, שקוזז חלקית ע"י עלייה בגירעון בחשבון הסחורות ובחשבון ההכנסות
רותי אברהם
היועץ המשפטי דוחה בקשת א' מבית הנשיא לעימות בינה לבין קצב במסגרת "השלמת חקירה"    מזוז: התיק סגור ולא תפתח חקירה מחדש    ועוד, התיק נבחן שוב ואין תשתית ראייתית
אורטל אריכה
יו"ר התאחדות עולי רומניה בישראל: "החלילן שמופיע הערב בהיכל התרבות בתל אביב הוא מכחיש שואה"    "אני לא מבין איך הוא הצליח להיכנס לארץ"    זמפיר, המוסיף להכחיש את הדברים, יבצע בהופעותיו עיבודים חדשים ל"ירושלים של זהב"
גלית יצחק
ביחד יפעלו ליצירת מוצרי תוכן בכיכובה בתחומי קלטות DVD, הצגות ופרויקטים נוספים בתחום הילדים    בנוסף הצטרפה לסוכנות יולי    [צילום: גולי כהן-יח"צ]
דרור מרום
תשקיע 70 מיליון שקל    מנכ"ל ומייסד החברה ימשיך לכהן בתפקיד ויחזיק ב-30% מהחברה    עוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מוצרים מדויקים עבור תעשיית התעופה, ובעיקר מוצרים מדויקים מטיטניום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il