X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בשל סירוב המרכז לשלטון מקומי לשלם ל-100 אלף עובדים במשכורת יוני את המענק - כפי שנקבע בהסכם השכר במגזר הציבורי בין ההסתדרות לאוצר יו"ר הסתדרות המעו"ף: "מדובר בהפרה של הסכם השכר שהעובדים השיגו במאבק"
▪  ▪  ▪
הערים הגדולות לא מכבדות [צילום: פלאש 90]

יו"ר הסתדרות המעו"ף, ארנון בר-דוד, שיגר מכתב לממונה על יחסי העבודה במרכז לשלטון מקומי, עו"ד דן בן-חיים, ובו מאיימת ההסתדרות בשביתה בכל הרשויות המקומיות, במועצות הדתיות ובאיגודי הערים - לרבות איגודי הערים לכבאות. זאת לאחר שהמרכז לשלטון מקומי וראשי שלוש הערים הגדולות - ירושלים, ת"א וחיפה - סירבו לדברי ההסתדרות לחתום על הסכם לתוספת השכר במגזר הציבורי.
כזכור, ההסכם לתוספת השכר נחתם ערב חג הפסח והוא כולל תוספת של 5% בפריסה לשנתיים לכלל עובדי המגזר הציבורי, לרבות עובדי השלטון המקומי. בהסכם נקבע כי התשלום הראשון של התוספת ישולם לעובדים ולגמלאים בדמות מענק של 16.5% במשכורת חודש יוני, אולם המרכז לשלטון מקומי וראשי שלוש הערים הגדולות מסרבים לחתום על ההסכם, ואינם מתכוונים לשלם את המענק ל-100 אלף העובדים בשלטון המקומי.
בהסתדרות טוענים כי משרד האוצר התחייב לשפות את המרכז לשלטון מקומי על תשלום תוספת השכר. הבטחה זו ניתנה ע"י יו"ר אגף התקציבים דאז, קובי הבר, ליו"ר ההסתדרות, עופר עיני. ההסתדרות דרשה את התחייבות האוצר משום שחששה שתשלום תוספת השכר לעובדי הרשויות, המועצות הדתיות ואיגודי הערים עלול להיתקל בבעיות - כפי שקרה כבר בעבר. אולם לדבריה עד-כה לא עמד משרד האוצר בהתחייבותו.
בר-דוד כותב לבן-חיים כי "אין בכוונתי להשלים עם התופעה הפסולה בה לאחר שנחתם הסכם קיבוצי עם משרד האוצר אשר אמור לחול על כל עובדי השירות הציבורי, מצויים עובדי הרשויות המקומיות כבני ערובה בידי מרכז השלטון המקומי ושלוש הערים הגדולות שמסרבים לחתום על ההסכם וליישם אותו על עובדיהם. אם המרכז לשלטון מקומי לא יודיע להסתדרות תוך שבוע כי המענק ישולם תכריז ההסתדרות על סכסוך עבודה ואף תנקוט בצעדים אירגוניים שעלולים להידרדר לשביתה בכלל הרשויות המקומיות".

תאריך:  17/06/2008   |   עודכן:  17/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ההסתדרות מאיימת בשביתה במוסדות השלטון המקומי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מנוולים רמאים גזלני כבשת הרש! ל"ת
זבל ברחובות!  |  17/06/08 16:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
בין הסיבות לכך - הציפייה להעלאת הריבית במשק בשיעור גבוה של כ-1%, ע"י נגיד בנק ישראל, סטנלי פישר    גם האירו נחלש - ל-5.16 שקל
מערכת PCאון
לפי דוח קספרסקי לחודש מאי: ארה"ב היא המקור הגדול ביותר להפצת דואר אלקטרוני הנגוע בוירוסים; ישראל, על-פי הדוח, מדורגת במקום ה-12 ותופסת נתח של 1.8% מהיקף הדואר האלקטרוני הנגוע בוירוסים
אורטל אריכה
רה"מ התלווה לסיור שרת החינוך בבתי ספר בדרום הארץ לקידום רפורמת "אופק חדש"    "אי אפשר לקיים רפורמה במלחמה עם ארגוני המורים"
מערכת PCאון
מה עושה קערת ג'לי באינטרנט? האם אפשר לאכול ג'לי מקוון? איזה רעשים עושה ג'לי כאשר הוא זז? מה קורה עם החומוס? עוד אתר מוזר הותיר אותנו פעורי פה. ורעבים
איציק וולף
ראש המטה הכללי, רב אלוף אשכנזי, ציין בפני חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת כי צה"ל נותן אשראי לרגיעה ברצועה אך מתכונן במקביל לפעולה    תא"ל ביידץ: חיזבאללה שיקם המערכות התת-קרקעיות מדרום לליטני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il