X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
על-פי נתוני AllJobs, בחודשים אפריל-מאי 2008 עמד הביקוש לעובדים בתחום הפארמה על 532 משרות, לעומת 631 משרות בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של 15%
▪  ▪  ▪
לא צריכים עובדים [צילום: AP]

נרשמה ירידה בביקוש לעובדים במרבית התפקידים בתחום הפארמה בישראל בחודשים אפריל-מאי 2008, ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. כך עולה (א', 22.6.08) מנתוני מחלקת המחקר של AllJobs.
ב-AllJobs התבססו על מודעות "דרושים", אשר נאספו מלמעלה מ-1,800 אתרים ועיתונים בישראל.
מהנתונים עולה, כי בחודשים אלו עמד הביקוש לעובדים בתחום הפארמה על 532 משרות לעומת 631 משרות בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של 15%.
עוד עולה, כי בחודשים הללו נדרשו 42 משרות של אנשי מינהל רפואי, בהשוואה ל-106 איש ב-2007 - ירידה של כמעט 100%. כמו-כן, הביקוש לאנשי רישום ורגולציה עמד על כ-48 - נמוך בכ-38% מהביקוש בחודשים מקבילים ב-2007, אז עמד הביקוש על 78 איש.
בנוסף, נמצא כי ב-2008 הביקוש לאנשי מחקר בתחום עמד על 123 איש, בעוד שהביקוש ב-2007 עמד על 155 - ירידה של 20%. בנוסף לכך, נדרשו ב-2008 153 משרות של רוקחים בהשוואה ל-165 איש ב-2007 - ירידה של 7%.
מהממצאים עוד עולה, כי לעומת המקצועות האחרים, בתחום התועמלנות הרפואית נרשמה עלייה של 23% בביקוש לעובדים, כאשר ב-2007 הביקוש לעובדים עמד על 127 עובדים, בעוד שב-2008 עמד על 166 עובדים.
רינת קרן-הרמן, יועצת ארגונית לחברות בתחום הפארמה, סבורה כי "בנושא הגיוס בחברות פארמה וביוטק יש להפריד בין חברות תרופות מבוססות, בהן יש השפעה מכרעת ל-pipeline שמגדיר את צורכי הגיוס, לעומת חברות שלהן מוצרים בשלב פיתוח ראשוני, שנזקקות עדיין לגיוס כסף ממשקיעים. חברות אלו מושפעות בשלב הנוכחי מאי היציבות העולמית ופעמים רבות עוצרות גיוסים, בעוד חברות מבוססות יותר מושפעות בעיקר מהמוצרים ב-pipeline- ומהצלחת הניסויים במוצרים אלו".
רויטל הנדלר, מנכל"ית AllJobs, מציינת כי ניכר שבתחום מכירות הפארמה יש ביקוש גבוה ביותר, ואנחנו אף עדים למצוקה בגיוסי עובדים בתחומים אלו, וזאת למרות הירידות הכלליות בתחום.

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחפשים פחות עובדים בתחום הפארמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצויין גלית
ברוריה מקרית חיים  |  23/06/08 07:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
איל ההון מאשים את אנשי משרד המשפטים ב"תמיכה בפעילותו הנפשעת של דנינו וקבוצתו"    מאיים בתביעות אישיות    "הם הצליחו ליצור בקרב הקהילה העסקית חשדות בלתי מבוססים סביב שמי, ובאכזריות הם הרסו את מעמדי כאיש עסקים מוביל בזירה הבינלאומית"
ליאן בידר
אחרי ניסיון כושל לפנצ'ר את הצמיגים שהתנחלו לה על המותניים, מגיעה ליאן בידר למסעדת פולו רוסו האיטלקית, שעוברת בעצמה תהליך של דיאטה לתפריט - פירוט קלורי לכל מנה, גבינות רזות יותר והקפדה על סיבים
דרור מרום
במסגרת ההחרפה בעיצומי הדואר    העובדים: "העובדה ששר האוצר ושר התקשורת אינם מסוגלים להגיע לפיתרון ביניהם לא צריכה לבוא על חשבון העובדים ועל חשבון הציבור"
מאיה שני
חבורת צעירים חמושים במוטות ברזל תקפו נער בן 17, חבר בקהילת חב"ד בפריז    ארגון המוסדות היהודיים בצרפת: "אין ספק שמדובר בתקרית על-רקע אנטישמי"    ממשלת צרפת גינתה את האירוע והבטיחה לנקוט פעולה
אורטל אריכה
שר התשתיות: הפעילות הסיסמית האחרונה בלבנון עלולה להצביע על התקרבות רעידת אדמה הרסנית    בשבוע הבא יביא לאישור את הצעתו לחיזוק מבני ציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il