X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המועצה התעשייתית מגדל תפן הפכה לבת-קיימא
החליטה להפוך גם למועצה ירוקה המועצה תצמצם את צריכת המים בתחומה ב-2% בשנה, היא תפעל לשיפור איכות השפכים צריכת החשמל במבנה המועצה תופחת ע"י שימוש במכשירים חסכוניים - עם יעד של הפחתת 25% מהצריכה עד לשנת 2010 בצילום: תפן ממעוף הציפור: תעשייתית/ירוקה

המועצה התעשייתית מגדל תפן, שהחליטה על הפיכתה למועצה בת-קיימא, החליטה להיות אחת מהמועצות המובילות בארץ בתחום איכות הסביבה. לאחר דיון עם תושבי האזור והמפעלים החליטה המועצה על שורה של פעולות לקידום תחום איכות הסביבה, לדבריה כדי "להוכיח כי תעשיה יכולה ללכת יד-ביד עם שמירה על איכות הסביבה".
במסגרת ההחלטה מתכוונים במועצה התעשייתית לטפל בתחום צריכת החשמל, ובמסגרת זאת צריכת החשמל במבנה המועצה תופחת ע"י שימוש במכשירים חסכוניים - עם יעד של הפחתת 25% מהצריכה עד לשנת 2010. המועצה תעודד שימוש באנרגיות חלופיות ושימוש בטכנולוגיות חדשניות וניסיוניות במפעלים הפועלים בשטחה. הבנייה החדשה תיעשה בסיוע גופים הפועלים למיחזור מים וצמצום צריכתם. השטחים הפתוחים במועצה יהיו לפחות 25% משטחה. חוזה הגינון יכלול סעיפי התחשבות באיכות הסביבה כולל החלפת חלק מהצמחייה הקיימת בצמחייה המותאמת לאקלים האיזור.
המועצה תצמצם את צריכת המים בתחומה ב-2% בשנה, היא תפעל לשיפור איכות השפכים. בתחום הפסולת תבוצע הפחתה הדרגתית של הפסולת העירונית המועברת להטמנה ב-25%, עד לשנת 2009. יוקם אתר קומפוסט יישובי עד לשנת 2010, תהיה הפרדת 60% מהפסולת עד ל-2012, יבוצע יישום תקנים אירופיים מתקדמים עד לשנת 2015 - או לחלופין ניסוח יעדים משותפים לתושבי האזור ולמפעלים.
בתחום הדלק החליף ראש המועצה החליף את רכבו לרכב חסכוני בדלק ובכך נחסכה 35% מצריכת הדלק ברכבו, יהיה עתה מיסוד וחיזוק פורום הידברות ירוק, המורכב מהמפעלים ומתושבי האיזור, ולדברי ראש המועצה התעשייתית מגדל תפן, ירון קמחי, "הוא גאה להוביל מהלך לקידום נושא איכות הסביבה במועצה תעשייתית והוא תמווה כי במקביל אליו ראשי מועצות אחרים יאמצו את התקנים ויפעלו לקידום הנושא - למען הדורות הבאים".

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המועצה התעשייתית מגדל תפן הפכה לבת-קיימא
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מזל טוב!
Joe Anaaref  |  22/06/08 17:55
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל ניסנסון
בעיתוי מושלם עם יום הולדתה העשירי של המסעדה, הגיעה כתבתנו לדים סאם, שם גילתה מסכי פלזמה מגניבים, סלסלות במבוק צופנות סוד ושאר ירקות    מיכל ניסנסון בעקבות הכיסון
גלית יצחק
על-פי נתוני AllJobs, בחודשים אפריל-מאי 2008 עמד הביקוש לעובדים בתחום הפארמה על 532 משרות, לעומת 631 משרות בתקופה המקבילה אשתקד - ירידה של 15%
עידן יוסף
איל ההון מאשים את אנשי משרד המשפטים ב"תמיכה בפעילותו הנפשעת של דנינו וקבוצתו"    מאיים בתביעות אישיות    "הם הצליחו ליצור בקרב הקהילה העסקית חשדות בלתי מבוססים סביב שמי, ובאכזריות הם הרסו את מעמדי כאיש עסקים מוביל בזירה הבינלאומית"
ליאן בידר
אחרי ניסיון כושל לפנצ'ר את הצמיגים שהתנחלו לה על המותניים, מגיעה ליאן בידר למסעדת פולו רוסו האיטלקית, שעוברת בעצמה תהליך של דיאטה לתפריט - פירוט קלורי לכל מנה, גבינות רזות יותר והקפדה על סיבים
דרור מרום
במסגרת ההחרפה בעיצומי הדואר    העובדים: "העובדה ששר האוצר ושר התקשורת אינם מסוגלים להגיע לפיתרון ביניהם לא צריכה לבוא על חשבון העובדים ועל חשבון הציבור"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il