X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
ניקולא סרקוזי נחת בישראל והתקבל בטקס ממלכתי בשדה התעופה בן-גוריון הנשיא פרס: תרומת צרפת לישראל לא נעשתה משיקולי אופורטוניזם
▪  ▪  ▪
סרקוזי ורעייתו מתקבלים בישראל [AP]

נשיא צרפת, ניקולא סרקוזי, ורעייתו קרלה ברוני, נחתו (יום א', 22.6.08) בשדה התעופה בן-גוריון והתקבלו בטקס רשמי על-ידי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ונשיא המדינה, שמעון פרס.
הנשיא פרס בירך את בני הזוג סרקוזי וציין כי "צרפת הטביעה חותם על תקומת ישראל שאותה כינה הנשיא הצרפתי לאחרונה, אחד האירועים המשמעותיים ביותר במאה העשרים".
"תרומתה של צרפת לתקומת ישראל לא נעשתה מחשבון אופורטוניזם אלא מכח הנאצלים שבערכי האדם. דבריך האמיצים בנוגע לאיום הגרעין האירני על השלום עוררו את רוחו של העולם וזכו להדים במזרח התיכון", הוסיף.
עוד ציין כי סרקוזי הוא "מנהיג של אומה אשר מאז ומעולם השכילה להתעלות מעל לאתגרי השעה ולהתייצב בחוד החנית של הקדמה האנושית תוך הצבת המחר לפני היום".
את הרוחות בשדה התעופה בן-גוריון הסעירה בעיקר רעייתו של הנשיא הצרפתי, הדוגמנית לשעבר והזמרת בהווה, קרלה ברוני. הכתבים הרבים דיווחו בעיקר על צבע השמלה שהיא לבשה (חום - לכל המעוניין) ועל התרגשות הפוליויקאים הישראלים לקראתה.
את ניקולא סרקטוזי מלווים מלבד רעייתו גם משלחת צרפתית גדולה הכוללת את שר החוץ הצרפתי, ברנאר קושנר, שרת הכלכלה ומזכירת המדינה הצרפתית הממונה על ענייני איכות הסביבה. כמו כן הגיעו יחד עם נישא צרפת כ-80 אנשי עסקים, כ-40 מראשי הקהילה היהודית בצרפת וכמאה עיתונואים.

תערוכת "פנים אל פנים" בכנסת לכבוד סרקוזי

לרגל ביקור נשיא צרפת ניקולא סרקוזי בישראל, תיפתח מחר בכנסת תערוכת צילומים הנקראת "פנים אל פנים", בתערוכה מוצגות תמונות של מפגשים בין דמויות חשובות משתי המדינות אשר השפיעו על יחסי צרפת ישראל, תערוכה ייחודית זו מסכמת וממחישה 60 שנות היסטוריה וידידות בין ישראל לצרפת. אוצר התערוכה, האמן אברהם אילת.
התערוכה הופקה ע"י קרן צרפת ישראל שנוסדה ביוזמתם המשותפת של הנשיא דאז ז'אק שיראק וראש הממשלה אריאל שרון, במטרה לפעול לקרוב לבבות בין העם הצרפתי והעם בישראל ולפתח את הקשרים בתחומי הכלכלה, המדע והחברה.
התערוכה מוצגת בכנסת בשיתוף פעולה בין משרד החוץ, קרן צרפת ישראל ויו"ר אגודות הידידות ישראל צרפת בכנסת, ח"כ דוד טל.
יו"ר אגודת הידידות ישראל-צרפת, ח"כ דוד טל, המארח את התערוכה בכנסת ציין כי "התערוכה הינה פרק ביניים המסמל את יחסי הרעות האיתנה בין ישראל לצרפת".

תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נשיא צרפת ורעייתו הגיעו לישראל
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
ראש הממשלה הורה למנכ"ל משרד התיירות לתגבר את ההשקעות ופיתוח התשתית התיירותית גם בירושלים וביישובי הפריפריה    "כלקוח אני יכול לומר שבכל פעם אני נהנה לבלות שם מחדש"
שרון גל
בארוחת צהריים חגיגית שנערכה לא מכבר בלונדון, התקבצו כמה סלבריטיז נחמדים ועזרו לגייס כחמישים מיליון דולרים לצדקה למען ילדים נזקקים
איציק וולף
שופטי בג"צ המליצו למדינה להגיע להסדר עם משפחת שליט בתקווה לגשר על הפערים מבלי שיהיה צורך בהתערבות משפטית    המדינה תשיב עד למחר בבוקר בשעה 10:00    בינתיים - השופטים הורו על הקפאת המצב
דרור מרום
לפי התקנות יוגדלו שיעורי הפחת על השקעות במכונות ובציוד לעומת המצב כיום שבו תקנות מס ההכנסה קובעות הכרה בשיעורי פחת שונים, הנעים בין 7%-40%, בהתאם לסוג הנכסים ואופי הפעילות במפעל
איציק וולף, רותי אברהם
ועדת החקירה הממלכתית לטיפול בניצולי השואה הגישה את מסקנותיה    ממליצה להעלות הקצבאות לניצולים ולקצר הליכים בירוקרטיים בוועדות רפואיות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il