X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סרגיי טפליצקי קיבל 7,500 דולר מאבי סטואר כדי לרצוח את יואב סיני, אך הסתפק בפציעתו, ואילו איליה חודונוב השתתף בניסיון לחסל את איציק כהן
▪  ▪  ▪
נעצרו בדרך לחיסול [צילום אילוסטרציה: AP]

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר (22.6.08) עונשי מאסר על שני מחסלים שכירים שהורשעו על-פי הודאתם במסגרת עסקת טיעון בניסיונות רצח. השופטים שרה דותן, דליה גנות ושאול שוחט גזרו על סרגיי טפליצקי 11 שנות מאסר בפועל, ועל איליה חודונוב 6 שנות מאסר בפועל. כמו כן נידונו השניים לשנתיים מאסר על תנאי. טפליצקי, שהורשע גם בפציעה קשה וחבלה חמורה של אחד מהיעדים שנשלח לחסל, יואב סיני, חויב לשלם לו פיצויים בסך 75,000 שקל. חלק מהכסף ימומן באמצעות מכירת אופנוע ששימש לניסיון החיסול, מסוג קווסאקי GPZ500.
מגזר הדין עולה כי טפליצקי קשר עם אבי סטואר לרצוח את יואב סיני. ב-14.2.07 הגיע טפליצקי על אופנוע סמוך לביתו של סיני, חמוש באקדח אותו נשא ללא רישיון. כאשר יצא סיני מהבית החליט טפליצקי שלא להרוג אותו אלא רק לגרום לו חבלה. טפליצקי ירה אל סיני כמה יריות, פצע אותו בכתפו השמאלית, בשוק ובירך רגל ימין, וגרם לו שיתוק בידו השמאלית ופגיעה עצבית ברגלו הימנית. על מעשים אלה קיבל טפליצקי 7,500 דולר ממזמין הרצח.
השניים נעצרו בדרך לחיסול
כמה שבועות לאחר האירועים הללו, שב ופנה אבי סטואר לטפליצקי והציע לו לרצוח, תמורת תשלום, אדם ששמו איציק כהן. טפליצקי גייס את חודונוב לעזרתו. השניים קיבלו מאבי סטואר אקדחים לביצוע הרצח וניהלו מעקבים אחר קורבנם המיועד. ב-12.4.07, בדרכם לביתו של איציק כהן, נעצרו השניים.
התביעה וההגנה ביקשו מבית המשפט המחוזי לאשר את עסקת הטיעון שהגיעו אליה, בדבר הטלת 11 שנות מאסר על טפליצקי ו-6 שנות מאסר על חודונוב. בבקשה צוין כי לשניים עבר נקי וכי הם שיתפו פעולה עם המשטרה.
השופטים קיבלו את הבקשה, וציינו בהחלטתם כי עסקת הטיעון "מאזנת באופן סביר בין חומרת העבירות שבהן הודו הנאשמים מחד-גיסא לבין הנסיבות לקולא מאידך-גיסא". השופטים הדגישו כי הודאתם של השניים במהלך חקירתם, כמו גם הודאתם בפני בית המשפט, מצביעה על חרטה כנה ונטילת אחריות.

פח 001059/07
תאריך:  22/06/2008   |   עודכן:  22/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
חמישה חודשי עבודות שירות וקנס הוטלו על מנהל חברה האבטחה "שירן", ירון כץ, שנתן אקדח בלי הרשאה למאבטח ורישיונות נשק מזויפים לשני מאבטחים
משה ריינפלד
מושב אחוזם שבדרום ישלם קנס בסך 80,000 שקל לאחר שיזם שרכש את הקרקע בנה עליו מבנה בלתי חוקי והמושב לא פעל למנוע זאת
אורטל אריכה
הפיצו עצומה הקוראת לנשיא פרס לבלום את קידום חוק תעלת הימים, ולבצע בדיקות סביבתיות מעמיקות של כל היבטיו בטרם תיפול ההחלטה לבצעו    "הדרך בה מתנהל הפרויקט מזכירה ימים עברו"
אורטל אריכה
אושרה הצעת שר החקלאות להחיל עדיפות בהקצאת עובדים זרים המוענקת ליישובי עוטף עזה גם ליישובי צוחר    יזכו לתוספת הקצאה של 15%
איציק וולף
בצל עתירת משפחת שליט בבית המשפט העליון קיים ראש הממשלה דיון בנושא המשא-ומתן להשבת החיילים הישראלים החטופים    שליח ראש הממשלה למו"מ עם חיזבאללה דיווח: הארגון מקשיח שוב את עמדותיו ודורש לשחרר אסירים פלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il