X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הקרן האזורית הראשונה בישראל תעודד הפקות עלילתיות שיופקו בירושלים מועד ההגשה הראשון של פרויקטים לקרן נקבע לתחילת ספטמבר יו"ר הקרן: "מסיבות כלכליות, הקולנוע הישראלי הוא תל אביבי ברובו
▪  ▪  ▪
כנס היסוד של הקרן, אתמול בירושלים

יש מי שחושב שהדימוי של ירושלים לא חזק מספיק, ונוקט בדרך מקורית לשנותו. אמש (יום ב', 23.6.08) הוכרז בירושלים על הקמתה והפעלתה המיידית של קרן ירושלים לקולנוע ולטלוויזיה, שמטרתה לשנות את הדימוי של ירושלים באמצעות סרטי קולנוע -ישראלים ובינלאומיים - שעלילתם מתרחשת בירושלים.
מועד ההגשה הראשון של פרויקטים לקרן נקבע לתחילת ספטמבר. יו"ר הקרן ומנהלה בתקופת ההקמה הראשונית הוא הבמאי רנן שור, מנהל ביה"ס סם שפיגל לקולנוע ולטלוויזיה בירושלים.
קרן ירושלים לקולנוע ולטלוויזיה, מייסוד הרשות לפיתוח ירושלים והקרן לירושלים, תעודד הפקות עלילתיות שלפחות 50% מהן תצולמנה פיזית בירושלים. הקרן תתמקד בסרטי עלילה באורך מלא (פיתוח תסריטים, השקעה בהפקה, השקעה בהשלמת הפקה), ובסדרות טלוויזיה (פיתוח תסריטים בלבד).
"מאז החלת חוק הקולנוע בשנת 2000, נעשים בישראל 25-20 סרטי עלילה באורך מלא בשנה, אך עם זאת בממוצע הרב-שנתי, רק סרט אחד בלבד מצולם בירושלים", אומר יו"ר הקרן, רנן שור. "הקולנוע הישראלי הוא תל אביבי, ויש לכך סיבות כלכליות מובהקות, לא רק תרבותיות. צילום מחוץ לתל אביב, משמעותו ניוד השחקנים ואנשי הצוות, דבר שמייקר את העלויות, ובלתי אפשרי להפקות רבות".
"אנו מאמינים כי בעזרת הכסף שאנו מביאים, תגדיל קרן ירושלים לקולנוע ולטלוויזיה את נפח הפקות סרטי עלילה ישראלים, לכ-25 עד 30 בשנה, שמתוכם 7-6 סרטים ישקפו את ירושלים כעיר עם ליבידו - עיר קוסמופוליטית עם פעילות תרבותית ענפה, 40 אלף סטודנטים, עיר שאנשים בכל גיל אוהבים בה וכואבים בה", כך רנן שור.
תקציב הקרן לשנת 2008 יעמוד על כ-7 מיליון שקלים, שהושגו ממשרד האוצר על-ידי הרשות לפיתוח ירושלים, בהנהלת אסף ויטמן. גוף מייסד נוסף השותף להקמת הקרן הינו הקרן לירושלים בראשות רות חשין, שיעסוק בגיוס תרומות לקרן מגופים ציבוריים ופרטיים מהעולם ומישראל.

תאריך:  24/06/2008   |   עודכן:  24/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
7 מיליון שקלים לצילום סרטים בירושלים
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
מדובר בסכסוך בין השניים הנוגע לתוכנית כלבוטק על מפעל טיב טעם ולביקורתו של הבלוגר פרנק על אותה תוכנית
אורטל אריכה
מקאן אריקסון בקמפיין התנדבותי חדש להעלאת המודעות למצבו של החייל החטוף, גלעד שליט    יפיצו מדבקות הנושאות את הכיתוב: "עד מתי יוני 2006?!"
איציק וולף
עיריית ירושלים מתכננת מופע גרנדיוזי לרגל חנוכת גשר המיתרים הענק שנבנה בכניסה לבירה    הכניסה הראשית לירושלים נחסמת החל מן השעה 12:00 בצהריים ועד לאחר המופע
דרור מרום
ברבעון הראשון התרחשו התפתחויות שליליות: עליות מחירים תלולות במחירי המזון והאנרגיה, התגברות החשש לחריגת האינפלציה מהגבול העליון ועלייה בציפיות לאינפלציה; התרחבות הגירעון המסחרי והיחלשות הדולר
אורטל אריכה
מחר תעלה הצעת החוק לעידוד תחבורת אופניים לקריאה טרומית, בהתנגדות הממשלה    מנכ"ל 'ישראל בשביל אופניים', "הגיע הזמן שהממשלה תצא מהמערה, ותממש את הבטחתה - לקדם נושאים סביבתיים בכלל, ותחבורת אופניים בפרט"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il