X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
הרחבה בקשרי הסחר בין המדינות חברות ישראליות זוכות כיום יותר במכרזים בצרפת, כדוגמת פרויקט המל"ט של התעשיה האווירית שזכתה במיכרז של משרד ההגנה הצרפתי בתחרות מול חברה אמריקנית וצרפתית
▪  ▪  ▪
ישי ולגארד מחליפים תשורות
וחותמים על ההסכם הכלכלי

שר התמ"ת, אלי ישי, ושרת האוצר והכלכלה של צרפת, כריסטין לגארד, חתמו על הצהרת כוונות משותפת לשיתוף פעולה בין המדינות בנושאים של הכשרה מקצועית. שיתוף הפעולה יתמקד בתחומי הענקת הכשרה מקצועית לתלמידים הנושרים ממערכות החינוך הממלכתיות ללא הכשרה מלאה, הכשרה מקצועית לדורשי עבודה לפי צרכי העובדים וצרכי שוק העבודה - וכן שמירה על עובדים ותיקים במעגל התעסוקה תוך ניסיון למתן אפשרויות לקידומם המקצועי.
השרים הנחו את האחראים במשרדיהם לסיים את הדיונים על הסכם לשיתוף פעולה שבו ניתן יהיה לעגן באופן מעשי ופרטני את הפעולות המשותפות בתחום בין שתי המדינות. מימוש הפעולות יהיה נתון להערכה שנתית. כמו-כן הסכימו שני הצדדים להיפגש באופן סדיר ותקופתי לצורך הערכה ובחינה של דרכים חדשות לשיתופי פעולה.
המישנה למנכ"ל ומנהל המינהל לסחר חוץ במשרד התמ"ת, בועז הירש, ציין כי ההסכם, מעבר לחשיבותו למשרד התמ"ת אשר כולל כיום את תחום התעסוקה, יאפשר לישראל לחשוף טכנולוגיות בתחומים שונים כגון חינוך והכשרה ואף יסייע לישראל ליצור קשר עם חברות צרפתיות. לדברי הנספח המסחרי של משרד התמ"ת בצרפת, נתן צרור, הצהרת כוונות זו מהווה צעד חשוב להרחבת והעמקת היחסים הכלכליים בין שתי המדינות "גם מעבר לייצוא וייבוא היומיומיים של סחורות ושירותים, והם משיקים באופן טבעי ליחסים הטובים הקיימים בין המדינות בתחומי המחקר והפיתוח התעשייתי-טכנולוגי".
הסחר, ההשקעות ושיתוף הפעולה במו"פ תעשייתי בין ישראל וצרפת תפס תאוצה בשנים האחרונות, וחברות צרפתיות וישראליות מקיימות שיתופי פעולה טכנולוגיים, שיווקיים ואסטרטגיים.
חברות ישראליות זוכות כיום יותר במכרזים בצרפת, כדוגמת פרויקט המל"ט של התעשיה האווירית שזכתה במכרז של משרד ההגנה הצרפתי ביחד עם חברה צרפתית בתחרות מול חברה אמריקנית וצרפתית אחרת. חברת ויוונדי זכתה במכרז להתפלה בישראל, חברות אלסטום וקונקס זכו במכרז להקמת הרכבת הקלה בירושלים, ומשקיעים ישראלים מוצאים גם את ענף הנדל"ן המסחרי והפרטי בפריס כאטרקטיבי - מול הקהילה היהודית הצרפתית המבקרת בישראל ומגלה עניין רב בסקטור הנדל"ן בארץ. היקף הסחר בין המדינות בשנת 2007 הסתכם ב-2.8 מיליארד דולר, עלייה של 15% לעומת 2006, וגירעון הסחר של ישראל מול צרפת ירד מ-176 מיליון דולר ל-153 מיליון ב-2007.

תאריך:  24/06/2008   |   עודכן:  24/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל וצרפת ישתפו פעולה בהכשרות מקצועיות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורטל אריכה
הקרן האזורית הראשונה בישראל תעודד הפקות עלילתיות שיופקו בירושלים    מועד ההגשה הראשון של פרויקטים לקרן נקבע לתחילת ספטמבר    יו"ר הקרן: "מסיבות כלכליות, הקולנוע הישראלי הוא תל אביבי ברובו
רותי אברהם
מדובר בסכסוך בין השניים הנוגע לתוכנית כלבוטק על מפעל טיב טעם ולביקורתו של הבלוגר פרנק על אותה תוכנית
אורטל אריכה
מקאן אריקסון בקמפיין התנדבותי חדש להעלאת המודעות למצבו של החייל החטוף, גלעד שליט    יפיצו מדבקות הנושאות את הכיתוב: "עד מתי יוני 2006?!"
איציק וולף
עיריית ירושלים מתכננת מופע גרנדיוזי לרגל חנוכת גשר המיתרים הענק שנבנה בכניסה לבירה    הכניסה הראשית לירושלים נחסמת החל מן השעה 12:00 בצהריים ועד לאחר המופע
דרור מרום
ברבעון הראשון התרחשו התפתחויות שליליות: עליות מחירים תלולות במחירי המזון והאנרגיה, התגברות החשש לחריגת האינפלציה מהגבול העליון ועלייה בציפיות לאינפלציה; התרחבות הגירעון המסחרי והיחלשות הדולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il