X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
חברת דואר ישראל עתרה לבית הדין לעבודה להשבת העובדים לעבודה מנכ"ל דואר ישראל: "הקשישים שאמורים לקבל את קצבת הקשישים ביום א' הקרוב עומדים לנגד עיניי" בפריפריה לא מקבלים מכתבים מזה שלושה שבועות.
▪  ▪  ▪
הוכמן. נדחתה בקשתו [צילום: יחסי ציבור]

חברת דואר ישראל עתרה (יום ו', 27.6.08) לבית הדין לעבודה בתל אביב, להשבת העובדים לעבודה סדירה.
בית הדין קיבל את עתירת החברה, ואסר על עובדיה להחריף את העיצומים בתחילת השבוע הבא. בתגובה להחלטה מסר ועד העובדים כי הוועד מכבד את החלטת בית הדין - ולפיכך "נמשיך בעיצומים כפי שהיו עד-כה. אנו עומדים על דרישתנו להסדרת ההשלכות החמורות של המשבר על העובדים".
לדברי מנכ"ל חברת דואר ישראל, אבי הוכמן, "לקוחות חברת דואר ישראל משלמים מחיר כבד עקב עיצומי העובדים. הקשישים שאמורים לקבל את קצבת הקשישים ביום א' הקרוב עומדים לנגד עיניי"
כזכור, הוכמן כבר פנה השבוע (שלישי, 24.6.08) במכתב ליו"ר וועד עובדי הדואר, ברוך ויצמן, ולשרי האוצר והתקשורת, רוני בראון ואריאל אטיאס, והפציר בהם לשבת לשולחן המשא-ומתן, על-מנת לפתור את הסכסוך ולשוב לעבודה.
במכתבו כתב הוכמן: "אני מבקש את עובדי דואר ישראל לגלות אחריות לעתיד החברה, ולשוב באופן מיידי לעבודה מלאה ולנהל את הסכסוך בעזרת יו"ר ההסתדרות, מר עופר עיני, ליד שולחן המשא-ומתן, ולא על גבם של הנזקקים לקצבאות ביטוח לאומי ושירותי הדואר".
בהמשך פנה הוכמן (יום ד', 25.6.08), לעופר עיני וביקשו להתערב באופן מיידי בסכסוך. מנכ"ל הדואר ביקש לאפשר חלוקת קצבאות, על-מנת שלקוחות חברת הדואר הנזקקים ביותר, אלה המקבלים קצבאות מן הביטוח הלאומי למחייתם, לא ישלמו את מחיר אזלת ידה של הממשלה. בתגובה לבקשתו, העובדים הפסיקו חלקית את העיצומים, וחילקו קצבאות ילדים של הביטוח הלאומי.
עם זאת, מכיוון שלא חלה כל התקדמות בתביעות העובדים מן הממשלה בנושא רשת הביטחון, החליט הוכמן לפנות לבית הדין לעבודה ולבקש סעד משפטי. חברת דואר ישראל הפסידה ברבעון הראשון של 2008 מעל 10 מיליוני שקלים, ומגמת ההפסד נמשכת גם ברבעון השני.
מעבר לאובדן כבד של הכנסות לחברה, העיצומים פוגעים בציבור הלקוחות הרחב של דואר ישראל, וכמו תמיד - בעיקר בפריפריה. תושבי המועצות האזוריות ברחבי הארץ אינם מקבלים מזה כשלושה שבועות דואר, בשל השבתת שירותי הדואר-נע. בין היתר לא מקבלים התושבים מכתבים מביטוח לאומי, מבתי חולים, ממנהל מקרקעי ישראל ועוד. גם לבתי עסק בפריפריה נגרמים נזקים כלכליים עצומים.
עובדי הדואר מוחים על כך שמשרדי האוצר והתקשורת לא מעניקים להם רשת ביטחון לאור פתיחת שירותי הדואר לתחרות. לדבריהם, "רשת הביטחון" צריכה להבטיח את אי פיטורם של עובדים נוספים מחברת דואר ישראל - מלבד 450 העובדים שהוועד הסכים כי יפרשו במסגרת המעבר של רשות הדואר למעמד של חברה. כמו כן, היא אמורה למנוע פגיעה בהסכמי השכר הקיימים בחברת דואר ישראל.

מנכ"ל משרד הגמלאים בירך על צו המניעה לעובדי הדואר

תאריך:  27/06/2008   |   עודכן:  27/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ביה"ד אסר להחריף העיצומים בדואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורטל אריכה
ראש ממשלת איטליה סילביו ברלוסקוני כינה את מערכת המשפט בארצו: "סרטן בגוף הדמוקרטיה"    מאשים את השופטים באיטליה בפופוליזם ובניסיון לתפירת תיקים
עמי דור-און
ההמלצות שהוגשו ב-2003 לראש הממשלה אריאל שרון: "אם במועד עתידי כלשהו, מדינות מזרח תיכוניות, ובמיוחד אירן, יפתחו טכנולוגיה גרעינית מאיימות - רצוי שישראל תעבור לחשיפה מוגבלת של יכולותיה הגרעיניות"
איציק וולף
בניגוד להצהרות אולמרט ולהבטחותיו למשפחות החיילים החטופים אומרים אנשי לשכתו כי ייתכן ששרי הממשלה לא יצביעו על עסקת חילופי השבויים ביום ראשון    העילה: רצונם של השרים לעיין בפרטי העסקה
אורטל אריכה
כוחות משטרה וצבא סורקים מהבוקר את הג'ונגל בחיפוש אחר המטוס    18 אנשי צוות ונוסעים היו על המטוס, ביניהם 3 אזרחים זרים
איציק וולף
תוקף את חוקרי יחב"ל על פתיחת חקירה בדבר מקורות המימון למחנה העקורים במלחמת לבנון השנייה    טוען: יחב"ל מתנהגים כאילו הם אלהים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il