X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בתום ישיבת הממשלה הדרמטית שבה אושרה עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה מבקשת רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר להגיע לביתה ולעכל את שאירע
▪  ▪  ▪
רוצה שקט בבית. קרנית גולדווסר [צילום: פלאש 90]

קרנית גולדווסר, רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר, אמרה (יום א', 29.6.08) כי לאחר אישור עסקת חילופי השבויים בממשלה היא זקוקה למספר ימי שקט בביתה על-מנת שתוכל לעכל את שקרה.
"מה שאני שמעתי מראש הממשלה אתם שמעתם ובטח דיווחתם", אמרה עם צאתה מפגישת הדיווח שערך למשפחות החטופים ראש הממשלה, אהוד אולמרט.
"אחרי השבוע הקשה שעברנו כואב לי בלב, קשה לי, אני עייפה מאד מאד, אני סחוטה מבפנים, אני לא יודעת איך לעכל את הכל. אני צריכה לפחות יומיים שקט עם עצמי לנסות מה קרה פה ולחשוב מה יהיה בסוף ואיך זה יגמר", אמרה.
ביחס לדברי ראש הממשלה במהלך ישיבת הממשלה לפיהם הנחת העבודה היא ששני החטופים אינם בין החיים אמרה גולדווסר כי היא יודעת שראש ממשלה לא אומר דברים סתם אך לא בטוח שזה נכון כי עוד לא קיבלנו אותם. "בגלל זה עצוב לי וקשה לי ואני מבקשת לנסוע הביתה", ציינה.
אביו של אהוד, שלמה גולדווסר, התייחס בתקיפות רבה יותר לדברים וציין כי דברי אולמרט מתבססים על הערכות. "אין הוכחות, הערכת העבודה היסודית הייתה שהם נלקחו בחיים ומאז לא ידוע שום דבר. שילכו לעסקה שיביאו את הבנים וכל הנעלם והלא ידוע יתגלה. יש לסיום העסקה חשיבויות יותר גדולות מאשר רוצח נבזה שיושב פה בכלא", אמר.
עופר רגב, אחיו של החייל החטוף אלדד רגב, ציין כי ההתבטאות של ראש הממשלה ולפיה אחיו הוא חלל אינה נכונה.
"זו לא בשורה מבחינתנו. עד שלא נראה במו עינינו מה אנחנו מקבלים נמשיך לקוות שיקרה לנו הנס", אמר.

"עד ששליט יהיה בבית לא עשינו די"

השר אלי ישי, אשר תמך בעסקת חילופי השבויים, אמר בתום ההצבעה בממשלה כי זו הייתה חובתה של הממשלה כלפי המשפחות להביא את הפרשה לסיום בהקדם האפשרי. לדבריו, בעבר שילמה ישראל מחיר כבד יותר עבור חללים.
"ההחלטה קורעת לב וקשה אבל בעבר שילמנו מחיר רב יותר עבור נעדרים וחללים", אמר והוסיף כי "עם הבאת הבנים, גולדווסר ורגב, עלינו להשקיע את כל המשאבים לשחרורו של גלעד שליט. חובתנו כלפי משפחות החטופים עדיין לא תמה. עד שגלעד לא בבית לא עשינו די".
יושב-ראש השדולה להשבת החיילים החטופים, חבר הכנסת זבולון אורלב, ברך על אישור העסקה וציין כי מדובר במסר שמועבר לכל אם ישראלית שמדינת ישראל לעולם לא תפקיר את חייליה.
"גם אם הממשלה כשלה בהתנהלותה, וגם אם היו נימוקים צודקים וכבדי משקל להתנגד לעסקה - עתה, משנפלה ההחלטה, יש להתלכד מאחוריה, לשים בצד את כל המחלוקות ולחבק את משפחות החטופים", אמר אורלב.
חבר הכנסת עתניאל שנלר ציין כי על אף הסיכונים האסטרטגיים הכרוכים בביצוע העסקה היא כדאית. "לפעמים הרצון הציבורי והחוסן הלאומי חשובים וחזקים יותר מהאינטרס המדיני-ביטחוני", אמר.
עם זאת נשמעו גם קולותיהם של המתנגדים לביצוע העסקה מימין ומשמאל. ח"כ יוסי ביילין ציין כי הוא התנגד לעסקה מכיוון שבהחלטה שכזו נותנת ישראל מסר לאוייביה שאין להם כל אינטרס לשמור בחיים חטופים מכיוון שהם יכולים לקבל את כל מה שהם רוצים תמורת גופות.
אני מקווה שההערכה שלי תתבדה", ציין, "גם על סמיר קונטאר הייתי מוכן לוותר אם היה מדובר על הצלת חיים ולא השבת ארונות. אין כאן באמת ספק. כפי שאמר ראש הממשלה, ברור לנו שנקבל ארונות תמורת קונטאר".
סא"ל ב(מיל.) מאיר אינדור, מנכ"ל ארגון נפגעי הטרור "אלמגור", אמר כי מלחמת לבנון הסתיימה היום בפיאסקו אדיר בכניעת ממשלת ישראל לחיזבאללה ולנסראללה. "זאת בהפעילם לאורך זמן ובתחכום טרור ותקשורת המונים ושימוש במשפחות החטופים - אל מול השרים".
"חובת הממשלה עתה להסביר למה יצאה בכלל למלחמת לבנון השניה, כשהייתה יכולה להיכנע לדרישות החיזבאללה מלכתחילה, ללא הקורבנות, ולשחרר את הרוצח קונטאר וחבריו כפי שעשתה בסופו של יום", ציין.

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קרנית גולדווסר: אני סחוטה מבפנים; רוצה להיות בבית
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
מש' השבויים היקרות המון סבלנות
גיורא חזן  |  29/06/08 19:04
2
מנהיגי ישראל בגדו במולדת ומכרו
אותה לערבים הרעים  |  29/06/08 19:06
3
ניצחתם.הגופות יגיעו.תחילת הסוף
נפילה חופשית  |  29/06/08 19:31
 
- חתיכת חלאה! ל"ת
תגובתי לתגובתך!  |  29/06/08 20:33
4
קרנית הגיבורה שלי!!!
ברוך שדה  |  30/06/08 00:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בלבנון חוגגים ניצחון על ישראל בעקבות אישור עסקת חילופי השבויים    כך לפחות זה נראה בשידורי רשת הטלוויזיה של חיזבאללה 'אל מנאר'    גם בזירה הפלשתינית מפרשים את החלטת הממשלה ככניעה ישראלית לכוח
רותי אברהם
בית המשפט מחק חלקים מתביעת דיבה שהגיש רפי גינת נגד הבלוגר אורן פרנק    מדובר בסכסוך על-רקע פרסום בכלבוטק על 'טיב טעם' וביקורת בבלוג של אורן פרנק    השופטת: סעד ההצהרה מיותר וסעד ההתנצלות - ללא סמכות
איציק וולף
ממשלת ישראל אישרה את עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה    להלן העסקה לפרטיה כפי שאושרה על-ידי 22 שרי ממשלת ישראל
767,773 תלמידי בתי הספר היסודיים ו- 347,30 תלמידי הגנים יסיימו את הלימודים
דרור מרום
בתגובה לאיומי עובדי חברת החשמל לחבל ברפורמה תוקם חברה ממשלתית חדשה לניהול מערכת החשמל, שתהיה אחראית להסדרת היחסים בין כל בעלי הרישיונות בשוק, לוויסות ההיצע והביקוש במשק ולתיכנון פיתוח משק החשמל בטווח הארוך    תופעל תוכנית החירום המוגדרת של חברת החשמל שמטרתה להתמודד עם בעיית הרזרבה במשק בטווח המיידי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il