X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
בהוראת בית הדין לעבודה שר התקשורת: "אני מרוצה ושמח שהצלחנו להחזיר את חלוקת הקצבאות לזכאי הביטוח הלאומי, להפסיק את הפגיעה בתושבי הפריפריה, ולמנוע פיטורי עובדים"
▪  ▪  ▪
אטיאס. רשת ביטחון וביטחון לעובדים בחברה [צילום: פלאש 90]

בית הדין לעבודה החליט (א', 29.6.08) על הפסקת העיצומים שנקטו עובדי חברת הדואר. המדינה הצהירה כי "מתוך רצון כן ואמיתי לדאוג לאיתנות החברה ולביטחון התעסוקתי של עובדיה, היא תפעל להעניק לחברת הדואר רשת ביטחון בגובה של 36 מיליון שקל". לאור ההתחייבות חזרה בה הנהלת חברת הדואר מכוונתה לפטר עובדים.
בית הדין הנחה את הצדדים לפעול לפי לוחות הזמנים הבאים: עד 1 באוגוסט 2008 יגישו משרדי התקשורת והאוצר לוועדת הכלכלה תעריפים חדשים לחברת הדואר, באמצעות עידכון של התעריפים הכספיים או בפיתרון אחר שהשרים יסכמו ביניהם.
שר התקשורת, אריאל אטיאס, הדגיש כי אינו מתכוון להשית את מימון רשת הביטחון על השכבות החלשות, ובכוונתו לדון עם שר האוצר על מציאת מקורות תחליפים לחברת הדואר. בין היתר, השר מעוניין שתעריפי השירותים המיועדים לגורמים עסקיים יעודכנו - ובמקביל המדינה תשא בעלות הפעולות שהיא מבצעת, כגון העברת קיצבאות הביטוח הלאומי לזכאים.
במידה והשרים לא יגיעו להסכמה עד אוגוסט, יוארך מועד כניסת רשת הביטחון לתוקף, עד 1 בספטמבר, במטרה להביא לפתרון הסוגיה. עוד נקבע, כי בתוך 6 חודשים מכניסת התוכנית לתוקף המשרד יערוך בדיקה האם רשת הביטחון שהוענקה לחברת הדואר אכן עומדת ביעד ההכנסות שנקבע. בנובמבר 2008 תיערך בחינה של מצבה הפיננסי של חברת הדואר. לאור האמור לעיל, ההסתדרות ו-ועד העובדים התחייבו להפסיק לאלתר את העיצומים.
עד 2 ביולי 2008, חברת הדואר תעביר למשרד התקשורת את הדוחות הכספיים, אשר לטענת החברה מציגים הפסדים. משרד התקשורת יבחן את טענות החברה. אטיאס אמר כי "אני מרוצה מהחלטת בית הדין, ושמח שהצלחנו להחזיר את חלוקת הקצבאות לזכאי הביטוח הלאומי, להפסיק את הפגיעה בתושבי הפריפריה, ולמנוע פיטורי עובדים. נמשיך לפעול במטרה להבטיח את ביטחונם התעסוקתי של עובדי חברת הדואר ואת איתנותה הכספית של החברה".

תאריך:  29/06/2008   |   עודכן:  29/06/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הופסקו העיצומים של עובדי הדואר
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רותי אברהם
אומ"ץ הגישה תלונה בדרישה לחקור חשד לעבירות במיפקד קדימה    בתלונה: חשד שצמרת קדימה מעורבת לכאורה במעשים פליליים    איכות השלטון: למנוע שימוש בספר הבוחרים    מסתמן: דחייה בפריימריז בקדימה לצורך "טיהור" השורות
איציק וולף
בתום ישיבת הממשלה הדרמטית שבה אושרה עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה מבקשת רעייתו של החייל החטוף אהוד גולדווסר להגיע לביתה ולעכל את שאירע
איציק וולף
בלבנון חוגגים ניצחון על ישראל בעקבות אישור עסקת חילופי השבויים    כך לפחות זה נראה בשידורי רשת הטלוויזיה של חיזבאללה 'אל מנאר'    גם בזירה הפלשתינית מפרשים את החלטת הממשלה ככניעה ישראלית לכוח
רותי אברהם
בית המשפט מחק חלקים מתביעת דיבה שהגיש רפי גינת נגד הבלוגר אורן פרנק    מדובר בסכסוך על-רקע פרסום בכלבוטק על 'טיב טעם' וביקורת בבלוג של אורן פרנק    השופטת: סעד ההצהרה מיותר וסעד ההתנצלות - ללא סמכות
איציק וולף
ממשלת ישראל אישרה את עסקת חילופי השבויים בין ישראל לחיזבאללה    להלן העסקה לפרטיה כפי שאושרה על-ידי 22 שרי ממשלת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il