X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השלושה שכרו רכב וחדר במלון ויצאו לסדרת פריצות בטבריה, יבנאל ושרונה ונתפסו רק לאחר מרדף משטרה ממושך שבסיומו שברו לאחד השוטרים את ידו
▪  ▪  ▪
פורץ בזמן מעשה [תמונת אילוסטרציה]

שלושה צעירים שהודו בשורת פריצות לבתי מגורים בגליל התחתון ובהימלטות מסוכנת מהמשטרה נידונו (יום ג', 1.7.08) בבית המשפט המחוזי בנצרת לעונשי מאסר ארוכים.
השופטת אסתר הלמן גזרה על אורן אואזנה 52 חודשי מאסר בפועל, 10 חודשי מאסר על תנאי, ו-8,000 שקל קנס, וכן חייבה אותו לשלם פיצוי בסך 5,000 שקל לשוטר שתקף. רישיון הנהיגה שלו נפסל לשנתיים. על אלירן רוימי נגזרו 38 חודשי מאסר בפועל, חצי שנה מאסר על תנאי, וקנס של 5,000 שקל. על אסף ליזלם נגזרו שנתיים מאסר בפועל, חצי שנה על תנאי ו-4,000 שקל קנס. כל אחד מהשלושה גם חויב לשלם פיצוי בסך 2,000 שקל לכל אחת מארבע המשפחות שדירותיהן ניזוקו מהפריצות.
מגזר הדין עולה כי השלושה תכננו את הפריצות ונערכו להן מבעוד מועד. ב-8.9.07, שכרו רוימי וליזלם חדר במלון "אביב" בטבריה לכמה ימים. כשבועיים קודם לכן שכר אואזנה מכונית בחברת השכרה, ובה החזיקו השלושה כפפות, כובע גרב וכלים המיועדים לפריצת בתים.
אואזנה לא השתתף בשתי הפריצות הראשונות לדירות בטבריה. משתי הדירות גנבו שני חבריו תכשיטים יקרי ערך. באחת הדירות שברו את חלון המרפסת ועקרו את דלת הסלון, ולאחר מכן "הפכו את הבית" בחיפושיהם אחרי רכוש. גם הדירה השלישית שאליה פרצו, הייתה בטבריה, בשכונת פוריה, וגם שם "הפכו את הבית" וגנבו תכשיטים יקרי ערך, עשרות דולרים במזומן, שעונים ושלושה פנקסי שיקים.
מרדף מסוכן
זמן קצר לאחר מכן "ביקרו" בשני בתים ביבנאל, וגנבו גם מהם רכוש יקר. באחד הבתים שברו את הצילינדר של דלת הכניסה. בהמשך מסעם הגיעו ליישוב שרונה וגנבו ממנו תכשיטים. אחד מבני הבית שהגיע לאחר צאתם, חשד בהם ודיווח למשטרה על מספר המכונית שלהם. המשטרה פתחה בסריקות, ובצומת גולני הבחין השוטר סטייסי מקביל ברכבם של השלושה עומד ברמזור אדום, ופניו לכיוון צפון. השוטר הורה לשותפו לניידת לחנות במרכז הצומת, להפעיל סירנה ולחסום את התנועה. הוא ירד מן הניידת וניגש אליהם, אך כאשר הגיע לחזית הרכב, נסע אואזנה לכיוונו, התעלם מקריאותיו והמשיך צפונה ולאחר מכן מזרחה לכיוון טבריה, בנסיעה מהירה, תוך סיכון כלי הרכב האחרים. באזור גבעת אבני החלה לדלוק אחריהם ניידת משטרה, שהפעילה סירנה וקראה להם לעצור, אך הם המשיכו בנסיעה מהירה ומסוכנת. בצומת אזור התעשיה גליל תחתון, איבד אואזנה את השליטה בהגה והתנגש באנדרטה המוצבת במקום.
כשניגש אחד השוטרים לעצור אותו, דחף אותו אואזנה, והשוטר נפל ושבר את ידו. ברשות השלושה נתפסו תכשיטים יקרי ערך, 6,600 שקל ו-1,000 דולר במזומן.
בגזר הדין כתבה השופטת הלמן כי "עבירות של התפרצות לבתי מגורים, הפכו למכת מדינה. מעבר לנזק הכלכלי הנגרם לבעלי הבתים שנפרצו, ולציבור בכללותו, הנדרש לנקוט באמצעים מוגברים כדי להגן על רכושו, חווים בני משפחה, שביתם נפרץ, תחושת חוסר ביטחון ואוזלת יד, העלולה ללוותם תקופה ממושכת".

תאריך:  01/07/2008   |   עודכן:  02/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עונשי מאסר ארוכים לשלושה פורצים בגליל
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שנתיים מאסר זה לא ארוך בושה! ל"ת
גילי22  |  2/07/08 03:20
2
זה לא עונש , זה פרס
מאיר דרום  |  2/07/08 08:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
סמואל דאונוב שהיה בעת המעשה בן 21 חויב גם לשלם לכל אחד משני הנערים פיצוי בסך 4,000 שקל, אך השופט קבע כי השניים הגזימו בתיאור מעשהו
משה ריינפלד
מאסר על תנאי וקנס נגזרו על תושב ביתן אהרון שבעמק חפר לאחר שהודה כי כלבתו נשכה שלושה עוברי אורח בעת ששוטטה בלי רצועה בשטח ציבורי
משה ריינפלד
כך העידה אחת משלושת ילדיו, בני 9-3 של פאדי גוויליס שידון ל-42 חודשי מאסר לאחר שהורשע באלימות קשה כלפיהם וכלפי אשתו ואמו
משה ריינפלד
חמד שריף, בן 22, שראה את הטנקים ליד ביתו, יזם פנייה לארגון החזית העממית הדמוקרטית ועמד לקבל 20 ק"ג חומר נפץ להכנת מטען
עידן יוסף
בטקס הענקת פרס ביטחון ישראל אמר הנשיא שהעם קורא עיתונות ומודאג, משום שהוא שומע על יכולות ישראל במעומעם    על מזכירו הצבאי החדש: "אסור לספר את מה שעשה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il