ענר עוזרי תבע את פרטנר תקשורת בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים, לאחר שקנה טלפון נייד משוכלל שהתקלקל שוב ושוב. לדבריו, שילם תמורת המכשיר, מדגם A701 MIO, סך של 2,142 שקל וזמן קצר לאחר מכן נתגלו שיבושים בקליטה, ליקויים בעוצמת השמע, קשיים בקליטת לוויינים ב-gps, שינויי צבעים במסך, בעיות בתוכנת המחשב ותקלה במיקרופון. כל אלה גרמו לכך שהתובע כיתת רגליו שוב ושוב למרכזי השירות בלא הועיל.
"הנתבעת לא מצאה פיתרונות לתקלות ומצאתי עצמי עם מכשיר שאינו ממלא פונקציות שבעטיין נרכש". התובע ציין שבחודש מרס השנה, לאחר שהתייאש, השאיר את המכשיר במרכז השירות ולמרות זאת חויב בתשלומים שוטפים. הוא ביקש לדחות את התביעה ולקבל את כספו.
בכתב ההגנה טענה פרטנר שהעניקה לתובע שירות יעיל בהתאם להתחייבותה, כשהגיע למרכזי השירות. כמו-כן שהוצע לו לרכוש מכשיר אחר נגד המכשיר הראשון תמורתו יקבל זיכוי על סך 500 שקל והוא סירב. פרטנר ביקשה לדחות את התביעה ולחייב בהוצאות משפט.
בדיון בפני השופט אביטל חן, אמרה פרטנר: "מדובר במכשיר מתקדם שהוא מחשב כף יד, והתובע בחר אותו בידיעה שזה סוג המכשיר. המכשיר משוכלל יותר ממכשירים אחרים, אך לצערנו הוא נוטה יותר לתקלות".
בפסק דין שניתן השבוע, בהעדר הצדדים, ביטל השופט את העסקה והורה לפרטנר להשיב לתובע סכומים שנגבו לאחר שהשאיר את המכשיר במרכז השירות, בחודש אפריל השנה, ועד למועד מתן פסק הדין בגין עלותו. עוד חויבה פרטנר לשלם לתובע 1,000 שקל בגין טרחה, אובדן זמן והוצאות שנגרמו עקב הטיפול בתקלות.
"אין חולק שמספר התקלות על פני תקופה של 10 חודשים, בשנת התפעול הראשונה של המכשיר, עולה על מספר התקלות הסביר שהיה מצופה ממכשיר חדש... משסיפקה הנתבעת מכשיר משופע בתקלות ומשלא קיימה התחייבותה לסיפוק השירותים אותם התחייבה לתת, הפרה את ההסכם עם התובע ועל כן רשאי היה לבטל את ההסכם עמה וזאת עשה באמצעות הותרת המכשיר במרכז השירות של הנתבעת".