X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
המיליארדר ארקדי גאידמק טוען כי לא הפסיד כלום בעקבות החלטת הרשות השנייה שעליו למכור את רדיו 99 שבבעלותו "לא מכרתי כלום - יש לי עדיין 2 מיליארד דולר"
▪  ▪  ▪
גאידמק. לא הפסדתי דבר [צילום: פלאש 90]

ארקדי גאידמק התראיין היום לערוץ 2 ואמר: לא הפסדתי כלום, כי לא מכרתי כלום, יש לי 2 מיליארד דולר. עוד אמר גאידמק כי "אוסיף היא חברה מצוינת".
לשאלה האם זה סוף הפעילות העסקית של גאידמק אמר "לא, הכל זה דיבורים בעיתונים שמחר נעטוף איתם דגים", והוסיף "לא הפסדתי דבר. רק מי שלא מבין כלום בשוק ההון חושב שהפסדתי. האמת היא שערך השוק של חלק מהחברות ירד, אבל אני לא מוכר ולכן לא הפסדתי. עדיין יש לי בערך 2 מיליארד דולר".
על אורי שני אמר גאידמק כי "אורי שני לא יודע עלי כלום, לצערי שילמתי לו משכורות, אבל הוא לא יודע כלום על הפעילויות שלי. היה בינינו הסכם ניהול, אבל הוא לא ניהל כלום". עוד אמר גאידמק כי "אני לא קונה את הדרך השלטון, אני בסך הכל נותן צדקה".
דובריו של אורי שני שיגרו בסוף שבוע שעבר הודעה שבישרה על סיום תפקידו של שני בקבוצת העסקים של ארקדי גאידמק. בהודעה נאמר כי: "סוכם בין אורי שני לבין ארקדי גאידמק, על הפסקת פעילותו של שני בקבוצת החברות של מר ארקדי גאידמק. הצדדים מתכוונים ופועלים בכדי לסיים את ההתקשרות ביניהם ברוח טובה".
מדובר במהלך שמתבצע חצי שנה בלבד לאחר ששני נכנס לתפקיד. שני לא הספיק להשאיר את חותמו בקבוצה, ואולי משום כך גם מגיעה לסיומה השותפות העסקית בינו לבין גאידמק מהר מן הצפוי. בתחקיר TheMarker אודות פעילותו של גאידמק בשנתו הראשונה בשוק ההון, שפורסם לפני פחות מחודש, צויין כי: "אמנם שני עדיין נמצא בשלבי לימוד של העסקים הסבוכים של גאידמק, אך גאידמק, הידוע בחוסר סבלנותו כלפי מנהליו, ידרוש ממנו לפרוע קבלות ובקרוב".
היום התפרסם ב-TheMarker כי בחלק מהארגונים שלהם התחייב גאידמק לתרום למימון פרויקטים בתחום הרווחה לא התקבלו בחודשים האחרונים הכספים המובטחים. תרומותיו של גאידמק בשנים האחרונות מסתכמות בעשרות מיליוני דולרים - ואולם לפני יותר מחצי שנה הוקפאה פעילותה של קרן גאידמק, שהיתה אמורה לרכז את פעילויות הצדקה של איש העסקים.בשנים האחרונות התחייב גאידמק להעביר עשרות מיליוני שקלים לארגונים שונים הפועלים בתחום הרווחה. חלק ניכר מההתחייבויות לוו בחשיפה תקשורתית של ההבטחות ובהתרסה נגד רשויות המדינה, שלטענת גאידמק לא מילאו את תפקידן. גאידמק אף גינה באופן חריף את הפוליטיקאים בישראל - אשר, כפי שהתבטא בכמה הזדמנויות, "שכחו את המורשת היהודית של דאגה לחלשים".
עם זאת, בניגוד להכרזות, לפחות בחלק מן המקרים ניתן סכום ראשוני על חשבון התרומה המובטחת, ועם הזמן לא הגיע יתר הסכום. למשל, במסיבת עיתונאים בינואר 2006 התחייב גאידמק לתרום 50 מיליון דולר לסוכנות היהודית, לשם מימון פעילות חינוך יהודי ברוסיה. לטענת מקורות בסוכנות, לאחר שנבנו תוכניות לטווח ארוך, התברר שגאידמק העביר כ-10% בלבד מהסכום ואינו מתכונן להעביר את השאר. לאחר שפרטים אלה נחשפו ב-TheMarker טען גאידמק שהפסיק להעביר את הכספים עקב אי עמידתה של הסוכנות בחלקה בהסכם עמו.
עוד התפרסם היום כי הרשות השנייה החליטה שארקדי גאידמק ייאלץ למכור את מניותיו ברדיו 99fm, זאת בשל פעילותו הפוליטית. המועצה החליטה כי על גאידמק להעביר את מניותיו לנאמנות עיוורת, זאת על מנת שיימכרו עד לתאריך 15/12 - מועד הגשת ההצעות במכרז הרדיו האזורי באזור השרון.

תאריך:  06/07/2008   |   עודכן:  06/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה ריינפלד
סרגו בוצרשוילי בן 25 נידון ל-20 חודשי מאסר לאחר שהודה כי אקדח שנשא שימש את חברו לירי אל קבוצה שהתקוטטה איתם בקיוסק בבאר שבע
משה ריינפלד
שניאור זלמן בן 23, אזרח צרפת, הלומד להסמכה לרבנות, התארח לשבת בבית משפחה חרדית וניצל זאת לביצוע מעשה מגונה בילדה שישנה בחדר סמוך
משה ריינפלד
שופטת: יש סימנים שחששם כי העיריה רודפת אותם אינו מופרך    התקבלה טענתם כי לא הובאה כל ראיה שהם מנהלים עסקים בלתי חוקיים
משה ריינפלד
בוטל זיכוי חברה ובעליה מאשמת קיזוז מס תשומות על סמך חשבוניות פיקטיוויות בנימוק שהם לא היו חייבים לחקור את זהות מוסר החשבוניות
משה ריינפלד
בית המשפט המחוזי קיבל ערעור על דחיית תביעה כספית נגד עיריית בית שמש בנימוק שביהמ"ש לתביעות קטנות אינו מוסמך לדון בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il