X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פורסם סדר המשחקים של מכבי תל-אביב ביורוליג: משחק הפתיחה ב-23.10 בחוץ מול ציבונה זאגרב, ב-13.11 מכבי תתארח ביוון משחק הנעילה: מלאגה בחוץ
▪  ▪  ▪
וויצ'יץ' והלפרין. יש כבר תאריך חזרה [צילום: ניר בוקסנבאום/ONE]

לאחר הגרלת משחקי היורוליג שקבעה למכבי תל-אביב בית אטרקטיבי עם אולימפיאקוס בה משחקים שני שחקני מכבי עד העונה האחרונה, יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ', כעת פורסם גם סדר המשחקים.
מכבי תל-אביב תפתח את העונה במשחק חוץ בקרואטיה מול ציבונה זאגרב ב-23 לאוקטובר, המשחק המסקרן בו יחזרו ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין להיכל נוקיה במדי אולימפיאקוס ייערך במחזור התשיעי. עוד קודם לכן במחזור הרביעי, תתארח מכבי תל-אביב אצל אולימפיאקוס ביוון. מכבי תל-אביב תסיים את שלב הבתים במשחק חוץ מול מלאגה.
סדר המשחקים המלא של הצהובים ביורוליג: 23.10 - ציבונה זאגרב (ח), 30.10 - אבלינו (ב), 6.11 - לה מאן (ב), 13.11 - אולימפיאקוס (ח), 27.11 - מלאגה (ב), 4.12 - ציבונה זאגרב (ב), 11.12 - אבלינו (ח), 18.12 - לה מאן (ח), 8.1 - אולימפיאקוס (ב), 15.1 - מלאגה (ח).
אקס מכבי ת"א, ניקולה וויצ'יץ', אמר לאחר ההגרלה: "היה ברור שזה יקרה, לא הייתי צריך את ההגרלה כדי לדעת. זה שאני חוזר לנוקיה נגד מכבי זה לא דבר שאני משתגע עליו, אבל אין ספק שזה יהיה מאוד מיוחד. להיות בתל-אביב זה תמיד כיף גדול. נראה שהקרב הגדול על המקום הראשון יהיה בין מכבי, מלאגה ובינינו".
המאמן פנאיוטיס ינאקיס הוסיף: "אני מעריך את כל הקבוצות בבית שלנו, נרצה לסיים במקום הראשון בבית".
אפי בירנבוים: "תהיה חגיגה בהיכל"
מאמנה של מכבי ת"א, אפי בירנבוים, התייחס להגרלה כשאמר: "תהיה חגיגה בהיכל". הפורוורד עמרי כספי היה מופתע לשמוע על ההגרלה ואמר: "זה מדהים יהיה מוזר לפגוש את ניקולה וויצ'יץ' ויותם הלפרין".
טל בורשטיין אמר: "זה היה צפוי, יהיה נורא מוזר לשחק מול ניקולה ויותם ולא איתם. באופן כללי ההגרלה לא קלה בכלל. מלאגה זו קבוצה טובה וציבונה עושה חיים קשים תמיד. גם לה מאן ואבלינו קבוצות שיכולות להפתיע כל שנה".
גם ליאור אליהו דיבר על המפגש הצפוי מול וויצ'יץ' והלפרין: "מצחיק שזה יצא ככה, יהיה משחק קשה מאוד גם בנוקיה כי בשבילם (ניקולה ויותם) כאילו הם מגיעים הבייתה".
אחד מבעלי מכבי ת"א, דייויד פדרמן, הוסיף: "הגרלה מאוד מעניינת. כל ארבעת הבתים נראים לא קלים. אנחנו מאמינים בעצמנו ושמחים שנפגוש בדרך את ניקולה ויותם".
היו"ר שמעון מזרחי התייחס להגרלה: "מצד אחד זו הגרלה אטרקטיבית ומצד שני זה בית חזק מאוד. נשחק מול יותם הלפרין וניקולה וויצ'יץ שהיו אצלנו בעונה שעברה ועברו לאולימפיאקוס. יהיה חורף מאוד מעניין וחם".

תאריך:  08/07/2008   |   עודכן:  08/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
8.1: וויצ'יץ' והלפרין בנוקיה בגופיות אדומות
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חיים ביאור
ראשות קופת חולים לאומית עשויה לעבור ליעקב אדרי שכיהן כמנכ"ל החברה העירונית מוריה בתקופה שבה אולמרט היה ראש עיריית ירושלים
מערכת ONE
המדורגת מספר אחת ואלוף ווימבלדון הטרי נבחרו על-ידי 9,000 חברי איגוד עיתונאי הספורט הבינלאומי    איבנוביץ': "כבוד גדול", נדאל: "תודה על התואר"
נמרוד הלפרן
חשש מהאטה עולמית הפיל את שוק הסחורות    מחיר התירס נפל ב-10% תוך שבוע וחצי    מנהל השקעות: "המשקיעים חושבים שסוף העולם הגיע"
משה ריינפלד
נדחה ערעורו של עורך דין על דחיית תביעת הדיבה שהגיש נגד עורכת דין על תלונה שהגישה נגדו ללשכת עורכי הדין בדבר "ניסיון לחטוף פסק דין"
משה ריינפלד
השופט: קיים ספק סביר אם טענת השוטר שהנהג סירב לנסוע לאחור נכונה, ויתכן שהנהג ניסה תחילה, כטענתו, לנסוע לאחור אך העגלה הנגררת התעקלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il