X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
סניגורי ראש הממשלה פנו בבקשה דחופה לבית המשפט להורות לתביעה למסור את כל חומר החקירה מייד אחרי חקירתו טוענים: הפרקליטות מסרבת בניגוד להתחייבותה לעליון
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

ראש הממשלה אהוד אולמרט הגיש (יום ה', 10.7.08) בקשה דחופה להורות לתביעה להעביר אליו מיד אחרי חקירתו ביום (ו') את כל חומר החקירה שבידיה.
בבקשה טען בא-כוחו עו"ד אלי זהר כי על-רקע ההליך החריג של מתן עדות מוקדמת על-ידי משה טלנסקי התביעה התחייבה בפני בית המשפט העליון "כי תעביר את חומר הראיות שברשותה לידי באי-כוח המערערים. אומנם מדברי פרקליט המדינה עולה כי עלול להיווצר קושי בהעברת חומר מסוים עובר לקיום חקירה קצרה נוספת של המערער, אך הוא הודיע כי בסופו של יום, מקובל עליו הצורך להמציא בהעדר נסיבות חריגות את חומר החקירה למערערים". לטענת זהר הסייג היחיד שהשמיע פרקליט המדינה להעברת כל חומר החקירה לידי ההגנה, הוא "שאם חומר חקירה זה יידרש לחקירתו של אולמרט, כי אז 'רק חומר כזה נעכב במשך שעות'".
עם זאת, התברר מתוך הודעתו של פרקליט מחוז ירושלים, עו"ד אלי אברבנאל, כי "חומר חקירה נוסף שנאסף על-ידי המשטרה, לא יועבר בשלב זה לעיון הסניגורים, זאת 'מטעמי טובת החקירה'".בהודעה מסרה עוד התביעה כי היא מקווה ש"בהקדם האפשרי ניתן יהיה להעביר גם חומר זה לעיון ההגנה".
זהר מציין כי פרקליט מחוז ירושלים מסר (ה', 10.7.08) להגנה כי חומר חקירה זה לא יימסר לידיה "גם לאחר חקירתו של ראש הממשלה ומשכך לא יהיה בידיה במועד חקירתו של טלנסקי". לטענתו, "הודעתו של עו"ד אברבנאל עומדת בניגוד מוחלט להתחייבותה של הפרקליטות בפני בית המשפט הנכבד ובפני בית המשפט העליון, כי כל חומר החקירה יימסר להגנה קודם לעדותו המוקדמת של מר טלנסקי".
"לפיכך בית המשפט הנכבד מתבקש להורות לפרקליטות למסור לידי ההגנה מיד לאחר חקירתו של אולמרט מחר, 11.7.08, את כל חומר החקירה המצוי בידיה", כתב.

הפרקליט עו"ד אברבנאל: אנחנו עומדים בהתחייבות

הפרקליטות דוחה את טענות סניגוריו של אולמרט על הפרה לכאורה בידי הפרקליטות של ההתחייבות למסור מיד לאחר חקירתו (ו') את כל חומר החקירה. מדובר בטענות במסגרת בקשה דחופה שהגישו לבית המשפט סנגוריו של אולמרט, עוה"ד אלי זהר ורועי בלכר, בטענה כי הפרקליטות הפרה את ההתחייבות שניתנה לבית המשפט העליון במסגרת פרשת ה"עדות המוקדמת", להעביר מיד בתום החקירה את כל חומר החקירה לידי ההגנה.
פרקליט מחוז ירושלים עו"ד אלי אברבנאל פרסם הודעה הדוחה את הטענות. בהודעתו טען כי הפרקליטות עומדת בהתחייבותה למסור את חומרי החקירה בכפוף ל"טובת החקירה". אברבנאל חשף את מכתבו לסניגורים שבו הבטיח כי ההודעות שנגבו בחיקור הדין בארה"ב יועברו לפרקליטות בשבוע הבא ומיד עם קבלתן, יועמדו לרשות ההגנה. כמו כן, חומר נוסף שנאסף בידי המשטרה, ובשלב זה אינו מועבר לעיון הסניגורים, כאמור, "מטעמי טובת החקירה", גם הוא יועבר "בהקדם האפשרי" לידי צוות ההגנה של אולמרט.

תאריך:  10/07/2008   |   עודכן:  10/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט דורש לקבל מייד את חומר החקירה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עולם הפוך, בכלל יש הרגשה שמי
עץ השמחה  |  10/07/08 19:12
2
יש לנו ראש ממשלה נקי כפיים צח
יש לנו ראש ממשלה   |  10/07/08 22:10
3
גם אנחנו דורשים שתתפטר ל"ת
תתפטר מיד  |  10/07/08 22:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
אל בית החולים ברזילי הובאה גופת אישה    מאבטח הזעיק אח לבקשת הנהג, שנמלט לאחר שהגופה פונתה מרכבו
איציק וולף
חמושים פלשתינים ירו שתי רקטות קסאם מצפון רצועת עזה לעבר יישובי הנגב המערבי    הזרוע הצבאית של הפתח קיבלה אחריות
רותי אברהם
נרקומן שתקף קשישות בתל אביב ושדד אותן נשלח ל-9 שנות מאסר בפועל    השופט: הפעלת עונשים מכאיבים וממושכים כדי להרתיע מפני אלימות נגד קשישים
מיכל גרונדלנד
פרסום ראשון: עכשיו זה סופי - כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הפורוורד האמריקני עזב את מכבי ת"א וחתם בקבוצה הצרפתית    ישוב לפגוש את מכבי בנובמבר
איציק וולף
בתוך יומיים ביצעה אירן שני ניסויי שיגור טילים    משמרות המהפכה: הטילים פגעו בהצלחה במטרות    השקר נחשף: תמונות מאחד הניסויים שערכה אירן נערכו בפוטושופ [צילום: משמרות המהפכה]
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il