X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זכיין חברת סנצ'ורי 21 ברוסיה צופה גל של תיירים, אנשי עסקים וקוני דירות מרוסיה עם ביטול הצורך בויזות רק לישראל - ללא ויזה "הרוסים ירגישו כאן כמו בבית"
▪  ▪  ▪
מרגישים בישראל כמו בבית. מוסקבאים [צילום: AP]

5,000 רוסים יקנו דירות בישראל בשנתיים הקרובות, ובכך יעודדו את שוק הדירות - אמר היום (10.7.08) ל-Nfc הזכיין ברוסיה של חברת התיווך הבינלאומית סנצ'ורי 21, נורי כץ. הוא מעריך שהרוסים יקנו בעיקר דירות מול חוף הים, בערים תל אביב, נתניה, אשדוד ואילת.
כץ אמר כי עם ביטול הצורך ההדדי בויזות בין ישראל לרוסיה, שייכנס לתוקף בעוד כחודשיים, צפוי גל של תיירים ואנשי עסקים שיגיעו לישראל. רבים מהם מבקשים לקנות דירות מחוץ לארצם. הם יעדיפו את ישראל בגלל הקרבה הגיאוגרפית, חוף הים, האקלים הנוח (מבחינתם), והעובדה שבישראל יש מיליון דוברי רוסית, כולל שירותי רדיו, טלוויזיה, עיתונות ובנקאות.
כץ: "ביטול הצורך בויזות כניסה לישראל יחולל מפנה אדיר. ויזה עולה 150 דולר, אך זו רק נקודה שולית. כיום, חייבים הרוסים בויזות כמעט לכל מדינה בעולם. האפשרות להיכנס לישראל ללא ויזה תגדיל מאוד את כוח המשיכה של המדינה. כיום חייב כל רוסי המבקש לבקר בישראל לטוס למוסקבה, לעתים ממרחק גדול מאוד, ולעמוד בתור בקונסוליה הישראלית. זה מטרד גדול והוא יבוטל בקרוב."
עוד אמר כץ: "רוסיה בת 140 מיליון תושבים, נעשתה למדינה עשירה בזכות הנפט והגז, וחלק גדול מהעושר מתרכז אצל 12 מיליון תושבי מוסקבה ובמיליונים המתגוררים בסנט. פטרסבורג, סוצ'י וערים גדולות אחרות. העשירים החדשים קונים דירות במזרח אירופה, בפנמה, בקפריסין. עכשיו יהיה להם מוקד קניות חדש ונוח - ישראל. רוסים אינם מדברים אנגלית או שפה זרה אחרת. יהיה להם נוח להגיע אלינו והם ירגישו כמו בבית, כי בכל פינה ימצאו דוברי רוסית".
סנצ'ורי 21, שמרכזה בארה"ב, החלה לפעול ברוסיה לפני שנה, והיא כיום חברת התיווך הבינלאומית היחידה הפעילה במדינה זו. כץ פתח כבר 25 סניפים בעריה הגדולות של רוסיה, ויש לו זיכיון לפתוח בקרוב עשרות סניפים באוקראינה וקזחסטן.

בנובמבר - יריד דירות ישראליות במוסקבה

כץ החל לארגן יריד דירות ישראלי ראשון, שיערך במלון במוסקבה בנובמבר. הוא מעריך שישתתפו בו 15 עד 25 חברות בנייה. כבר כיום יש עניין רב בקנית דירות בישראל. באחרונה קנתה רוסיה לא-יהודיה פנטהאוז בנתניה, ב-1.95 מיליון דולר. יזמים ישראלים כבר מתארגנים בדרכים שונות כדי להציע לרוסים דירות בארץ. לסנצ'ורי 21 יש 12סניפים בישראל, והם יציעו לרוסים דירות.
אמנם - אמר היום כץ - הרוסים מבקשים לקנות דירות יד ראשונה, ואילו סנצ'ורי 21 וחברות תיווך אחרות מתרכזות בדירות יד שנייה. אולם הוא מאמין, ש"הביקוש ייצור את ההיצע", וחברות התיווך יתארגנו למכור לרוסים גם דירות יד ראשונה.
נורי כץ, יליד ישראל, החל לעבוד ברוסיה לפני 18 שנים. לצור כך למד רוסית ובדק לעומק את השוק הרוסי. הוא אמר היום כי ענף הנדל"ן בקזחסטן התבסס על משכנתאות של חברות אמריקניות. משבר הסאב-פריים פגע קשה בשוק זה, שנקלע עתה לשפל. גם באוקראינה הואט הביקוש לדירות. עם זאת, בערים הגדולות של מדינות אלו עדיין מוכרים דירות רגילות בכ-4,000 דולר למ"ר. במוסקבה המחירים גבוהים יותר.

תאריך:  10/07/2008   |   עודכן:  10/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"5,000 רוסים יקנו דירות בישראל בשנתיים"
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
בעקבות שני ניסויי שיגור טילי שיהאב 3 המסוגלים לפגוע בכל מטרה בישראל מאיים שר הביטחון בפעולה צבאית    מעריך: גורמים נוספים יגררו לעימות בין ישראל לאירן
רותי אברהם
סניגורי ראש הממשלה פנו בבקשה דחופה לבית המשפט להורות לתביעה למסור את כל חומר החקירה מייד אחרי חקירתו    טוענים: הפרקליטות מסרבת בניגוד להתחייבותה לעליון
עידן יוסף
אל בית החולים ברזילי הובאה גופת אישה    מאבטח הזעיק אח לבקשת הנהג, שנמלט לאחר שהגופה פונתה מרכבו
איציק וולף
חמושים פלשתינים ירו שתי רקטות קסאם מצפון רצועת עזה לעבר יישובי הנגב המערבי    הזרוע הצבאית של הפתח קיבלה אחריות
רותי אברהם
נרקומן שתקף קשישות בתל אביב ושדד אותן נשלח ל-9 שנות מאסר בפועל    השופט: הפעלת עונשים מכאיבים וממושכים כדי להרתיע מפני אלימות נגד קשישים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il