אירגון הצרכנים הבריטי Which? חילק בשבוע שעבר פרסים למותגים המובילים באיכות השירות בכל התחומים, ובהם גם בקרב חברות תעופה. בנוסף פירסם האירגון את דירוג חברות התעופה לפי סקרי דעת קהל אשר נערכו בקרב למעלה מ-30,000 בריטים שטסו בחברות השונות.
חברת אל-על הגיעה למקום הרביעי בדירוג, לפני שתי החברות תעופה הבריטיות המתחרות ביניהן ועימה על הנוסע הישראלי. חברת BMI המיוצגת בישראל ע"י סוכנת המכירות הכללית אופן-סקיי בניהול אפרים פורטיס, הקדימה את בריטיש איירווייס, המפעילה משרד עצמאי בניהול יעל קטן.
בקטגוריה של טיסות ארוכות טווח דורגה סינגפור איירליינס במקום הראשון. נציין כי החברה הזאת נמצאת כבר שנים ארוכות בראש הדירוגים המובילים, לצד היותה מהרווחיות ביותר בענף. אל-על דורגה בקטגוריה הזאת לאחר ג'ט איירווייס השנייה ואייר ניו-זילנד.
BMI (בריטיש מידלנד אינטרנשיונל) דורגה במקום ה-8 עם ציון של 70% בסקר שביעות רצון הלקוחות, כשהיא מקדימה את המתחרה העיקרית שלה, בריטיש איירווייס, שדורגה במקום ה-24 עם ציון כללי של 57%. BMI הקדימה בדירוג את כל חברות התעופה הבריטיות.
Which? הוא אירגון בלתי תלוי הפועל לאינטרסים של הצרכן בלי מחויבות לגורמים ציבוריים, ממשלתיים או בעלי מניות. בארגון חברים למעלה מ-650 אלף בריטים והוא קיים כ-50 שנה. הוא מחלק פרסים למותגים המצטיינים בשירות זו השנה השנייה. הפרסים מחולקים בכל הקטגוריות - מרשתות שיווק קמעונאיות ומוצרי חשמל, דרך חברות אשראי ויצרני מכוניות ועד לחברות תעופה ומסעדות.