X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
השיטה: חשבוניות כפולות למימון שליחויות לחו"ל גנב מאקים, על"ה, האגודה למען החייל, משרד התמ"ת מכון ויזנטל ויד ושם עדויות מפלילות מצד מנהלי ראשונטורס
▪  ▪  ▪
אולמרט. חשוד בגניבה [צילום: AP]
שש חקירות נגד אולמרט
אולמרט מסובך עתה בשש חקירות משטרתיות. הנה הן, כסדר חשיפתן בשנתיים וחצי שחלפו:
פרשת כרמיה - המשטרה חוקרת. אולמרט טרם העיד אישית;
פרשת לאומי - החקירה הסתיימה, ההכרעה בידי פרקליט המדינה;
מרכז ההשקעות - המשטרה חוקרת. אולמרט טרם העיד אישית;
משרד התמ"ת - המשטרה חוקרת, כולל חשדות לעבירות ברשות לעסקים קטנים. אולמרט טרם העיד אישית;
מעטפות הכסף (טלנסקי) - החקירה בעיצומה. אולמרט העיד בשלישית;
אולמרט טורס - המשטרה חוקרת. אולמרט העיד בפעם הראשונה בחקירה חדשה זו.

אהוד אולמרט הולך ומסתבך. ראש הממשלה אהוד אולמרט נחקר בחשד לגניבת כספים מהמדינה וממוסדות ציבוריים שונים. מדובר בסכום כולל של כמאה (100) אלף דולר. חשד זה הוטח באולמרט במהלך חקירתו היום (יום שישי). אולמרט לא הוזהר מפורשות כי הוא חשוד בגניבה, אלא הוא הוזהר במהלך חקירתו בסעיף החיקוק הנוגע לקבלת דבר במרמה, ובאופן כללי - בחשד לעבירות נוספות, שלא פורטו בפניו.
שיטת הגניבה: אולמרט נסע לחו"ל בשליחותם של מוסדות ציבור רבים. כרטיסי הטיסה ושירותי המלון נרכשו באמצעות סוכנות נסיעות בראשון לציון - ראשונטורס, שבעליה הוא מקורבו של אולמרט. בחקירה התברר, כי אולמרט קיבל תשלומים כפולים ו/או משולשים למימון אותן נסיעות שבוצעו בשליחות כמה גורמים במקביל.
נתפסו יומני הנסיעות
הקשר עם ראשונטורס בוצע באמצעות מנהלת לשכתו של אולמרט, שולה זקן, ובמיוחד על-ידי רייצ'ל ריסבי, פקידה בכירה במשרד התמ"ת, שטיפלה בסידור נסיעותיו הרבות של אולמרט. נודע, כי יומני הנסיעות של אולמרט נתפסו במהלך החקירה ועתה הם משמשים חומר ראייתי ממדרגה ראשונה. בחקירתו במשטרה הטיל אולמרט את האחריות לתשלומים הכפולים והמשולשים - אם אכן נמצאו - על הפקידה ריסבי. לטענתו, היא האחראית לכך, ואם בכל זאת התקבל מימון כפול, הרי שמדובר ב"טעות" של ריסבי ואין לו קשר לכך.
בחקירה מתברר, כי אולמרט העביר לעיתים קרובות ביותר - לשני מוסדות, ולעיתים יותר, חשבוניות למימון אותה נסיעה שיצא בשליחותם. כתוצאה מכך הוא קיבל מימון כפול ולעיתים משולש לכיסוי ההוצאות כביכול. ההפרשים הגדולים שנוצרו בשל כפל התשלומים הועברו לחשבונו הפרטי ושימשו לצרכיו האישיים, לרבות לנסיעות רעייתו וילדיו לחו"ל.
ל-Nfc נודע, כי אנשי המכירות ובעליה של ראשונטורס הפלילו בחקירתם את אולמרט. הם מסרו עדויות מפורטות על שיטת פעולתם ועל השימושים שעשה אולמרט בכספים שנצברו. כמו-כן נודע, כי מנהלים בכירים בעמותות ובמוסדות האמורים מסרו כי לא ידעו על כפל החשבוניות. הם מסרו עדות מקיפה וציינו כי הם מרגישים מרומים.
עוד נודע, כי בדרך זו הצליח להוציא במרמה, ובמילים פשוטות: לגנוב, סכום כולל של כמאה אלף דולר ממוסדות ציבוריים. המוסדות בהם מדובר, בין היתר, הם: האגודה למען החייל, משרד התמ"ת, מכון ויזנטל, יד ושם, אקים ו-על"ה. שני האחרונים הינם מוסדות המטפלים בפגועי מוח ובמוגבלים. הנה כי כן: אולמרט גנב גם ממוסדות שהוקמו לטיפול במוגבלים ובפגועי נפש.
קשר עקיף לטלנסקי
חקירה זו בפרשת הנסיעות לחו"ל אושרה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, כחקירה שישית, ואין לה קשר ישיר עם פרשת טלנסקי, למעט העובדה שטלנסקי השתתף בחלק מהמימון בנסיעות מסויימות, ולמעט העובדה שהיא התגלתה ונפתחה תוך-כדי חיקורי הדין המבוצעים במסגרת פרשת טלנסקי.
עתה פתוחות שש (6) פרשות/חקירות נגד אולמרט. הנה הן, כסדר חשיפתן בשנתיים וחצי שחלפו: כרמיה, לאומי, מרכז ההשקעות, משרד התמ"ת (כולל רשות לעסקים קטנים), מעטפות הכסף (טלנסקי), הנסיעות לחו"ל.

אולמרט העיד: "לא טיפלתי בעניין", "איני זוכר"

נודע, כי החקירה מתייחסת לנסיעות רבות של אולמרט בשנים 2005-1998. גרעין החשד: אולמרט קיבל כספים מכמה גורמים, בעת ובעונה אחת - כולל ממוסדות המדינה (עיריית ירושלים, משרד התמ"ת ואחרים), למימון נסיעות ספציפיות.
הסכום הכולל שקיבל בגין כל אחת מהנסיעות עלה במאות דולרים ולעיתים 3,000-1,000 דולר יותר מהמימון שנדרש. כספים אלה נזקפו למעשה לחשבונו הפרטי של אולמרט, ושימשו, בין היתר, לנסיעותיו הפרטיות ולנסיעות בני משפחתו לחו"ל. מדובר, כאמור, בסכומי כסף מצרפיים המסתכמים בכמאה אלף דולר.
במהלך החקירה עברו החוקרים עם אולמרט על כל נסיעה בנפרד - מ-1998 ועד עתה. המדובר, כאמור, בעשרות רבות של נסיעות, חלק מהן בשליחויות לחו"ל, וחלק מהן נסיעות פרטיות לבדו ו/או עם בני משפחתו.
אולמרט הסביר בעדותו כי הוא אכן קיבל כספים למימון הנסיעות, אך הוא אינו יודע עכשיו ואינו יכול לזכור כל נסיעה כיצד מומנה. לשאלה מדוע לא הושבו כספים שקיבל מעבר למימון שנדרש בגין נסיעה ספציפית, אמר אולמרט כי הוא לא עסק בזאת וכי ייתכן שכספים עודפים הועברו לחשבון על-שמו למימון נסיעות אחרות, אף הן בתפקיד או בשליחויות שביצע. אולמרט שלל את החשד, כאילו הכספים העודפים שימשו לצרכיו האישיים ו/או לנסיעות פרטיות.

היועץ אישר: חקירה שישית נגד אולמרט

בהודעה משותפת, שפרסמו המשטרה והפרקליטות, נאמר כי לפני קרוב ל-4 שבועות אישר היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, את הרחבת החקירה הפלילית נגד אולמרט, בפרשת החשדות לקבלת כספים שלא כדין. ההרחבה התייחסה לחשדות חדשים בנוגע לעבירות נוספות שבוצעו בפרשה זו הנוגעות לקשריו ולנסיעותיו בעולם בשנים האחרונות, אשר עלו במהלך החקירה המקורית.
על-פי החשד, במהלך כהונותיו הציבוריות כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת, נהג אולמרט לפנות ולקבל מימון לטיסותיו לחו"ל - שנערכו במסגרת תפקידיו הציבוריים - במקביל ממספר גופים, העוסקים בפעילות ציבורית, בעת ובעונה אחת, לרבות מהמדינה, כאשר כל אחד מהגופים התבקש, בנפרד, לממן את אותה הטיסה.
סוכנות הנסיעות, ששירתה אותו בנסיעותיו (סוכנות ראשון טורס, י.י.), הפיקה ושלחה לכל אחד מהגופים והארגונים הציבוריים השונים שמימנו את הטיסות, חשבוניות נפרדות על-שמם בגין אותן טיסות, כאילו נשאו הן בלבד במימון הטיסה שתוארה בחשבונית.
בדרך זו, נאמר בהודעה המשותפת, סך הכספים שהתקבלו מהגופים השונים עבור אותה נסיעה עלה על ההוצאה האמיתית בגין הטיסות, ועודפי הכספים, בסכומים משמעותיים, שנתקבלו על-פי החשד במרמה, הועברו לחשבון פרטי מיוחד על-שם אולמרט, שניהלה עבורו סוכנות הנסיעות. כספים אלה שימשו למימון נסיעותיהם הפרטיות לחו"ל של אולמרט ושל בני משפחתו.
בהודעה נאמר עוד כי ראש הממשלה נחקר על-ידי צוות החקירה מיאח"ה, בראשות ראש יאח"ה תת-ניצב שלומי איילון, בפעם השלישית. בחקירתו, התבקש אולמרט למסור את גרסתו, בין היתר ביחס לעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות נוספות המתייחסות לחשדות החדשים המפורטים לעיל.
המשטרה והפרקליטות אומרות כי על-אף שאישור היועץ המשפטי לחקירת ראש הממשלה גם בחשדות החדשים ניתן כאמור כבר לפני קרוב לארבעה שבועות, הושהה הדיווח על כך עד לאחר החקירה היום - שעריכתה התעכבה בשל הצורך לתאם את מועדה - וזאת כדי למנוע פגיעה בחקירה על-ידי פרסום החשדות בטרם מסר ראש הממשלה את גרסתו לגביהם.
הן הוסיפו כי היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה וראש אח"מ ממשיכים ללוות מקרוב את החקירה, המצויה בשלבים מתקדמים, ונעשה מאמץ על-ידי כל העוסקים בה להביא למיצויה ולסיומה בהקדם, וזאת נוכח רגישותה הברורה לכל.

יועצו של אולמרט: "האדמה לא רעדה"

אמיר דן, יועץ התקשורת של אולמרט, מסר שתי הודעות כתגובה:
  • זמן קצר לאחר החקירה מסר את ההודעה שלהלן:
האדמה לא רעדה והשמים לא נפלו.
הייתה אווירה עניינית וראויה. עיקר השאלות עסקו בענייני שליחויות שקיים רה"מ בתפקידיו השונים כראש עיר, כשר וכנואם מבוקש בזירה הבינלאומית.
השאלות הללו התבססו כולן על רישומים מפורטים שתועדו בלשכתו של מר אהוד אולמרט בתפקידיו השונים ואשר הועברו בצורה שלמה ומסודרת למשטרת ישראל, כבר לפני שלושה חודשים.
את השאלות עליהן נשאל רה"מ ניתן לשאול כל חבר כנסת, שר, או ראש עיר במדינת ישראל, אשר מוזמן על-ידי ארגונים ברחבי העולם ובמימונם.
  • בעקבות ההודעה שהוציאו משרד המשפטים והמשטרה, מסר יועצו של אולמרט הודעה נוספת:
במשטרה ובפרקליטות הבינו כנראה כי מאחורי עדות טלנסקי אין דבר וחצי דבר. לכן, עוד לפני שהתחילה, מנסים הפרקליטות והמשטרה ליצור ספין על-ידי יצירת דרמה מכלום. מדובר בחומרים ישנים שהועברו אליהם בצורה מסודרת כבר לפני שלושה חודשים – חומרים שנוהלו בצורה מסודרת ושקופה. לא ברור מה הייתה הדחיפות הרבה דווקא עכשיו מלבד ניסיון להסיט את תשומת לב הציבור מעדותו של טלנסקי.

שולה זקן נחקרה בפרשה

שולה זקן, מנהלת לשכתו של אולמרט, נחקרה לפני הצהריים (יום שישי) בפרשה החדשה. גם הפעם, כמו בחקירותיה הקודמות, שמרה על זכות השתיקה ולא השיבה לשאלות חוקרי המשטרה. זקן היא זו שתיאמה את נסיעותיו של אולמרט לחו"ל גם בתפקידיו הקודמים, וזאת יחד עם פקידה בכירה במשרד התמ"ת.

תאריך:  11/07/2008   |   עודכן:  11/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אולמרט גנב כמאה אלף דולר ממוסדות: יד ושם, אקים ועל"ה
תגובות  [ 146 ] מוצגות  [ 145 ]  כתוב תגובה 
1
פרשת טלנסקי קרסה !!!
זורבה  |  11/07/08 14:39
 
- ראש ממשלה גנב, זוהי הכותרת
שמעון אמסלם  |  11/07/08 15:10
 
- העלבה
יהורם  |  11/07/08 19:22
 
- אולמרט גנב עם תעודות זו  ל"ת
הכותרת  |  11/07/08 15:29
 
- ל - (1) זורבה (בעל 1000 השמות)
הרשלה  |  11/07/08 16:28
 
- סקר ראשי
ינקל דודל מאמריקה  |  11/07/08 17:23
 
- תשובה לטל זילברשטיין ("זורבה")
חיים גולדשטיין  |  11/07/08 17:58
 
- יש לאולמרט ביצים מנירוסטה
המטלורג הראשי  |  11/07/08 18:48
 
- זו(ר)בי חושב שכולם טפשים
שרון ר.  |  11/07/08 18:51
2
אם החשדות נכונים, אז הוא ל"ת
שקרן או רמאי?  |  11/07/08 14:40
3
מי בכלל מאמין למשטרה ?
זור  |  11/07/08 14:56
 
- אתה זקוק לרחמים מרובים ל"ת
לאדון זורבה הטיפש  |  11/07/08 15:40
 
- ידידי, לא למדת שזו הפרקליטות?
גד הגמד  |  11/07/08 18:35
4
סוכנות הנסיעות לא הפרת דין ?
תור.  |  11/07/08 14:57
 
- בוודאי
קוב  |  11/07/08 15:23
 
- פרשה פשוטה למדי
עודד ב  |  11/07/08 15:53
5
הכסף הגדול בא לאולמרט מאשקלון.
הזקן מאשקלון  |  11/07/08 15:11
6
ממשלת אולמרט = עולם תחתון ל"ת
ברק - הבורר  |  11/07/08 15:21
7
גברת עליזה למה את שותקת?
שרה הייתה נגזרת ל  |  11/07/08 15:33
8
בידי המשטרה חשבוניות פיקטיביות
ל# זורבה  |  11/07/08 15:35
 
- אין למשטרה כלום
זורבה  |  11/07/08 16:26
9
שמאל קיצוני תומך במושחת! ל"ת
מעטפה  |  11/07/08 15:35
10
גנב מיד ושם ואקי"ם !! ל"ת
גנב חסר לב   |  11/07/08 15:40
 
- מעל"ה זה הכי גרוע! ל"ת
דני דין  |  11/07/08 16:12
11
אין אפילו נקודת אור בחייו ??
ישמעאל  |  11/07/08 15:42
12
בושה לכנסת לכל ניבחרי המדינה
טהורת המידות  |  11/07/08 15:47
 
- כותונת ללא מדות
זוהרה אורנובסקי  |  11/07/08 16:22
 
- ומנין לי שזה שמך זוהרה ק' ויש
טהורת המידות  |  11/07/08 18:30
 
- לטהורה כטוהר הרקיע
זוהרה אורנובסקי  |  11/07/08 22:49
 
- במיקרה אני מבינה יידיש, אבל יש
טהורת המידות  |  12/07/08 08:07
 
- זוהרה אורנובסקי כמוהו כמוישה
זה לכל המתחכמים  |  11/07/08 23:10
 
- כותונת ללא מדות
זוהרה אורנובסקי  |  11/07/08 19:07
13
זקן , תפתחי כבר את הפה !
טיטוס  |  11/07/08 15:52
 
- כניראה ששולה זקן פוחדת
דוכיפת  |  11/07/08 16:22
14
כול "גנב" - סופו יגיע...!!!
הרשלה  |  11/07/08 15:59
15
קדוש קדוש קדוש
איש יהודי  |  11/07/08 16:00
16
גניבות אולמרט ואחרים
judi  |  11/07/08 16:06
17
ו"הנפש הטובה אולמריט"מה אומרת? ל"ת
מאיריקו-  |  11/07/08 16:13
18
חבל שחברו טומי לפיד יו"ר ידושם
טהורת המידות  |  11/07/08 16:14
 
- ומי את חושבת ביד ושם אישר ל"ת
את התשלום?  |  11/07/08 18:09
 
- מי אישר?-היד של השם. ל"ת
אשרי  |  11/07/08 22:35
 
- ואת מה?אנחנו מכירים אותך
סבינה  |  11/07/08 18:53
 
- תשובה לטהורת המידות
אבי גזונט  |  12/07/08 17:23
19
ימני מושחת
אשל  |  11/07/08 16:14
20
ניסיון מלאכותי לייצר דרמה
זורבה  |  11/07/08 16:15
 
- זורבה קח כדורים ליפני שתדבר ל"ת
רופא כלבים  |  11/07/08 23:16
 
- זורבה הלואי שאתה והאולמרט
טהורת המידות  |  12/07/08 07:55
21
נסעו למען שיחרורו של פולארד
טיס  |  11/07/08 16:15
22
אלמרט לכלא ומיד
גם אני רוצה מעטפה  |  11/07/08 16:30
23
טהורת לב - תמימות מגוחכת
אזרח ישר  |  11/07/08 16:34
 
- אזרח מן השורה היה מושם באזיקים
טהורת המידות  |  11/07/08 18:22
24
אני לא מבין את מזוז
אבקסיס  |  11/07/08 16:48
25
אצטט את הטוקבקיסט המשובח יגאל
זורבה מצטט  |  11/07/08 16:54
 
- אול-מרד! ל"ת
אזרח כועס  |  11/07/08 19:03
 
- אול-מרד!
אזרח כועס  |  11/07/08 19:14
26
למה תמיד גונבים מניצולי שואה?
זורדון  |  11/07/08 16:55
27
על עיתונאי אולמרט,כנסו!
9768656  |  11/07/08 17:04
 
- עיתונאי-אול-מרד!
אזרח כועס  |  11/07/08 19:30
28
לזורבה/יחצני אולמרט
רוסי קטן  |  11/07/08 17:04
 
- מה איכפת לך מהבושה שלו??? ל"ת
רוסי גדול  |  11/07/08 18:59
29
LA EHUDIM HALO AHUDIM HHEVEL M ל"ת
krief benjamin  |  11/07/08 17:15
30
BRILLIANT
Dave McPearson JD  |  11/07/08 17:42
31
לתלות דגלים שחורים שאולמרט ילך
ציקו  |  11/07/08 17:45
 
- אולמרט טרם סיים את העבודה ל"ת
ציקה  |  11/07/08 19:19
32
איך מצליח גנב להגיע לתפקיד רם?
ישראלי בציריך  |  11/07/08 17:47
 
- hi you...stay in zirih...!!!!l
doron sheffa  |  12/07/08 00:56
33
Olmert - the untold story
ClearVision  |  11/07/08 18:01
34
מערכת המשפט מבצעת "התאמות"
במקום כתבי אישום.  |  11/07/08 18:02
35
ישנם אלמנטים בפרקליטות המדינה
ישנם אלמנטים בפרק  |  11/07/08 18:05
36
לא יאומן,מאפיונר בקנה מידה בנל
שקוף  |  11/07/08 18:15
37
סוף גנב תלייה
ואני אומר  |  11/07/08 18:24
38
יואב יצחק ירד מהפסים
מישהו.  |  11/07/08 18:24
 
- אבל לובש כותונת פסים ל"ת
משהי  |  11/07/08 19:14
39
Take What You Can,Give Nothing
גד הגמד  |  11/07/08 18:29
40
אם גם על מאמר זה לא יתבע את
ברוריה מקרית חיים  |  11/07/08 18:34
41
טיטוס-אתה לא תגיד לי מה לעשות! ל"ת
זקן  |  11/07/08 18:44
42
עליזה כמו אשת אופנובנק לא ידעה ל"ת
שוד הקופה  |  11/07/08 18:56
43
למה ה"צדיקה"דליה+"שמאלץ"שמעון
שותקים?!הם לא....  |  11/07/08 18:59
 
- ה"צדיקה" דליה לנה בסויטה בנ"י
על חשבוננו !  |  12/07/08 07:12
44
אולמרט הוא המתאים ביותר
דר יוסף מנחם  |  11/07/08 19:13
45
הבעיה היא לא אולמרט אולמרט מכה
הבעיה היא לא אולמ  |  11/07/08 19:21
46
איזה חוסר מזל - מזכירה רמאית
עו"ד מבולבל, סוכן  |  11/07/08 19:57
47
לחשוב על מה נפל אולמרט
דורי   |  11/07/08 20:30
 
- מְדִינָה מִקְרִית
אלכסנדר  |  11/07/08 22:13
 
- אלכסנדר יש לך ראש מ..קרי לילה ל"ת
אלכסנדרה  |  11/07/08 22:54
48
ליצחק.נא כתוב הכך נוהג כל שר ?
שמש.  |  11/07/08 21:03
 
- תקון: נקודות צבירה לזכות המממן ל"ת
שמש.  |  11/07/08 22:32
 
- כל שר והמנגינה שלו ל"ת
לבנה  |  11/07/08 22:59
49
להפקיד חיי בנך-בתך בידי פרזיט
תמרה  |  11/07/08 21:07
 
- הפרזיטים לא מתים הם רק
מתחלפים  |  12/07/08 14:23
50
איך, איך, איך, כך מת הקבינט ?
תמרה  |  11/07/08 21:11
 
- איך, איך, איך, כך מת הקבינט ?
תמרה  |  11/07/08 22:44
 
- איך שאת יודעת ללעוס את עצמך ל"ת
תומריהו  |  11/07/08 23:08
 
- פשששששש! ל"ת
פושקין  |  12/07/08 03:50
51
זו הפעם אני מאמינה לאולמרט
מידות טהורות  |  11/07/08 21:13
 
- אפשר להתחכם בשמות כאלה ואחרים
טהורת המידות  |  11/07/08 23:26
52
כל מי שחלק לו בלתי מבוטל במחדל
תמרה  |  11/07/08 21:18
53
מזוז פושע-ולמה
שלומי -כלכלן  |  11/07/08 21:24
 
- מסכיםן
מאיר  |  12/07/08 01:18
54
בעיני בן כספית אומללמרט מסכן !
ישמעאל  |  11/07/08 21:24
55
'ראשון טורס' הזכיינית והביקורת
אברי.  |  11/07/08 21:29
56
אולמרט הוא לא הבעיה
מנחם אפרת  |  11/07/08 21:53
57
תיק טלנסקי קרס.
לשטיא בכורמיזה.  |  11/07/08 22:06
58
אולמרט לא אשם!..
כנסו...  |  11/07/08 23:01
59
הבחילה עולה בכל יום. אין ספק
שאולמרט מנותק  |  11/07/08 23:03
60
ננסה מקיף הסבר1-3 ונתחיל:
עוד סתם אזרח  |  11/07/08 23:10
 
- שקודם הקונטרול וה-V להדביק?!
עוד סתם אזרח  |  12/07/08 00:25
 
- אם ורק קטן שחובה להשלים:
עוד סתם אזרח  |  12/07/08 14:35
61
אולמרט+מאיר ניצן+בן יאיר
עדינה  |  11/07/08 23:23
62
4 עו"ד וקוסמי תדמית לטהר השרץ!
מב"י  |  11/07/08 23:42
63
זורבה טורס לשרות המושחתים ל"ת
דן הרפז  |  12/07/08 00:12
64
מאין לך שלמשטרה אין כלום?ספרו
ל1# זורבה הבנת?  |  12/07/08 00:29
65
מצטער - לא מאמין למשטרה ולפרקל
ידידיה ידיד  |  12/07/08 01:23
66
לשנות את הכללים בחקיקה..
דני 45  |  12/07/08 01:28
67
יואב יצחק
מאיר  |  12/07/08 01:28
68
אני תורם ואולמרט גונב וולה יופ
יהודי לא רגוע  |  12/07/08 02:31
69
בסוף עורכי הדין נהנים מהגניבות ל"ת
פושקין  |  12/07/08 03:59
70
אילו שעו לגזבר שחשף את פשעיו
מקור יודע דבר  |  12/07/08 06:16
 
- אי אפשר להגן על חושף השחיתות
כל העם מושחת רקוב  |  12/07/08 07:48
71
היכן יוסי אחיו? זה חינוךמהבית
שימו לב-הכל במשפח  |  12/07/08 06:57
72
אדמה לא רעדה והשמיים לא נפלו? ל"ת
חרפה לדראון עולם!  |  12/07/08 07:51
73
צעדי מחאה נגד הגנב והנוכל
דיבורים לא מספיקי  |  12/07/08 08:38
74
הכי גרועה בעיניי, העמדת הפנים!
לוי שלומית  |  12/07/08 08:39
75
מזל טוב פרשת טלנסקי קרסה
נמרוד ר  |  12/07/08 08:59
76
להפקיד חיי בנך-בתך בידי פרזיט
תמרה  |  12/07/08 09:53
 
- אין להמעיט בנזקים שממיט פרזיט
אלכסנדר  |  12/07/08 10:16
77
השלב הבא גניבה מקבצנים ברחוב
צפוני  |  12/07/08 09:58
78
"צדק" הירשזון זו תהיה תוצאת...
ב.פ  |  12/07/08 10:51
79
לא יאומן. ממש מזעזע
סקופידונת  |  12/07/08 11:20
80
מעניין אם גם פה יש 50 חוקרים
אשרי המאמין  |  12/07/08 11:52
81
"ארץ נהדרת"
א .פובליציסט  |  12/07/08 11:55
 
- לא משנה על איזה פוליטיקאי
עמליה פירסט  |  1/08/08 15:17
82
הלוואי ואולמרט ימות ביסורים ל"ת
לורנס איש ערב  |  12/07/08 12:45
83
מדינה בפשיטה מוחלטת של רגל
תמרה  |  12/07/08 13:03
84
נשיאת על"ה היא נאוה ברק שהייתה
ברוריה מקרית חיים  |  12/07/08 13:40
 
- חקירת עלה
מצפון  |  13/07/08 01:36
85
הירשזון ואולמרט חברים ב"מעשים"
מי הדריך את מי?  |  12/07/08 13:54
86
הילד מבינימינה
נינה  |  12/07/08 15:20
87
אימרו נא, על מה נפלו הבנים ?
אלכסנדר  |  12/07/08 19:15
88
ראש מֶמְשָלָה סְמַרְטוּט,
אלכסנדר  |  13/07/08 06:36
89
לכל המתחסדים- המתרימים גובים % ל"ת
שיייקה  |  13/07/08 09:02
 
- כדאי מאוד שתיזהר יא שיייקה אחד
הניסתרות לה'?  |  13/07/08 09:34
90
אנו כעם בהישרדות ואתה מר אולמר
ג'ויה  |  13/07/08 09:14
91
האם טומי לפיד ידע על יד ושם?לט
קורן נאוה,טבריה  |  15/07/08 08:47
92
למה הוא התכוון ?
אביתמר  |  26/07/08 15:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
במהלך החקירה שנמשכה כשעתיים וחצי פרץ עימות בין אולמרט לחוקרים    אולמרט נמנע מלהשיב על חלק מהשאלות בטענה שחקירתו נדרשה בקשר לפרשת טלנסקי בלבד
אלעזר לוין
החברה ושותפיה מכרו 14 מתוך 37 דירות יוקרה בת"א, אך חלקה של ב. יאיר בהכנסות פחת באחרונה מ-58.2 ל-50.4 מיליון שקל    השותפים: קבוצת ג. יפית    העיריה נתנה היתר בניה
איציק וולף
הותר לפרסום מעצר ארבעה ערבים ישראלים מן הגליל שמכרו אמצעי לחימה לפלשתינים בשומרון    מעצרם הוארך    הצהרת תובע בעניינם הוגשה לבית משפט השלום בעכו
מאיה שני
עשרות שנים ניסו מומחים להשיג גישה לאוצרו הפרטי של פרנץ קפקא בתל אביב    בשנה האחרונה מתה מזכירתו של מקס ברוד שהציל את כתבי קפקא מידי הנאצים    עכשיו נפתחה הדלת לעיון מחדש בחייו של הסופר הנודע
איציק וולף
ממשלת ישראל תדון ביום שלישי הקרוב בעסקת חילופי השבויים עם חיזבאללה    ההערכה: העסקה תאושר גם אם לא יהיו תשובות מהותיות ביחס לגורל הנווט השבוי רון ארד בדוח חיזבאללה    ביום רביעי יתבצעו חילופי השבויים בראש הנקרה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il