X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
פרקליט המדינה, משה לדור, טוען כי מסירת חומר החקירה לידי פרקליטי אולמרט וזקן לפני חקירת טלנסקי עלולה לשבש את חקירת הפרשה
▪  ▪  ▪
לדור. מסרב להעביר את חומר החקירה [צילום: פלאש 90]

פרקליט המדינה, משה לדור, ביקש (יום א', 13.7.08) מבית המשפט המחוזי לדחות את בקשת פרקליטיהם של ראש הממשלה, אהוד אולמרט, ושל ראש לשכתו לשעבר, שולה זקן, לקבל לידיהם את כל חומר החקירה בפרשת 'אולמרט טורס' עוד לפני המשך חקירת טלנסקי בפרשה ביום חמישי הקרוב.
לדבריו, בעוד שלא מדובר על פרשה הקשורה בקשר הדוק לפרשת מעטפות הכסף שבמסגרתה מעיד משה (מוריס) טלנסקי נגד אולמרט, עלולה העברת חומר החקירה לידי פרקליטי אולמרט לפגוע במאמצי המשטרה לחקור את הפרשה עד תום.
במהלך השבועות האחרונים, במסגרת חקירת הפרשה ובתוך כך בדיקת גרסתו של המשיב 1 לפיה כספים שקיבל מטלנסקי שימשו למימון נסיעותיו לחו"ל, נאסף בידי המשטרה חומר ראיות המעלה חשד לפיו המשיב 1 קיבל בעת ובעונה אחת ממספר גורמים שהזמינו אותו לחו"ל בשנים האחרונות, מימון עבור טיסותיו, אף שטיסות אלה שולמו, באופן מלא או חלקי, גם על-ידי גורמים נוספים. על-פי החשד, נהנה המשיב 1 מהסכומים העודפים שנותרו ברשותו. המשיב 1 פעל בדרך זו, בעת שכיהן כראש העיר ירושלים וכשר התמ"ת, והשתמש בסכומים העודפים שלעיל בין היתר כדי לממן את טיסותיהם הפרטיות שלו ושל בני משפחתו במהלך השנים האמורות. בנסיבות אלה, נחשד המשיב 1 בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, בעבירות דיווח, בעבירות מס, בעבירות הנוגעות למעמדו כנבחר ציבור בכהונויותיו האחרונות ובעבירות נוספות", כתב לדור.
"הזיקה בין חומרי החקירה החדשים לבין עדותו של טלנסקי מועטה, אם בכלל: להבדיל מדברים והסברים ששמע מהמשיבים באשר למטרות שבין היתר לשמן נתבקש למסור כספים במזומן לידי המשיב 1, מר טלנסקי עצמו לא מתייחס בדבריו לפרטים באשר למימון טיסותיו של המשיב 1 הלכה למעשה, וממילא גם לא למימון בפועל על-ידי מי מהגורמים המממנים שלעיל. לפיכך, אין לומר כי חומרים חדשים אלה נמצאים בגזרת עדותו של מר טלנסקי, זאת למעט פרט אחד הנוגע לגרסתו של המשיב 1, לפיו, כביכול, שימשו כספי טלנסקי עצמו להשלמת מימון נסיעותיו", הוסיף.
לדור ציין עוד כי בעוד שחשיפת החומר לידי המשיבים בשלב זה אינה עשויה לשמש אותם לניהול חקירתם הנגדית את מר טלנסקי, חשיפה זו עלולה לחבל בסיכויי החקירה להגיע לחקר האמת באפיק המתואר לעיל, וזאת - ככל שמדובר בעדים ובראיות שעדיין לא נאספו אל תיק החקירה.
"לאור האמור לעיל מתבקש בית המשפט הנכבד לדחות את הבקשה. או לחלופין - לקבוע ישיבה קצרה לשם קיום דיון בפני ביהמ"ש הנכבד", כתב.

תאריך:  13/07/2008   |   עודכן:  13/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"מסירת החומר תשבש חקירת אולמרט טורס"
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שימו לב לעליבות השקרים.
שקרים עלובים.  |  13/07/08 21:51
2
מערכת המשפט ירדה מהפסים
בן קיה  |  13/07/08 23:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
יקום בצמוד לטרמינל 3 - לאחר שהתברר כי מהמגדל הנוכחי אין ראות מתאימה של הטרמינל החדש והמטוסים הפועלים בו    התקציב לשיפור רמת הבטיחות אושר בממשלה, וימומן באמצעות ייקור האגרות בנתב"ג - נושא הממתין לאישור ועדת הכלכלה של הכנסת
אלעזר לוין
הבניינים יושכרו בתשואה של 9.8%    ימכרו למצד שלישי כמחצית מההשקעה
איציק וולף
משפחת ארד קיבלה בסוף השבוע שתי תמונות חדשות של הנווט השבוי יחד עם שלושה מכתבים שכתב לפני 20 שנה    דוח חיזבאללה הנוגע לגורלו נבחן בידי גורמי המודיעין
איציק וולף
שירות בתי הסוהר פרסם אחר-הצהריים את שמותיהם של חמשת האסירים הלבנוניים שיועברו ללבנון במסגרת עסקת החליפין עם חיזבאללה    ביום שלישי תצביע הממשלה על המשך העסקה
דרור מרום
שוויו מוערך ב-90,000 שקל    זלצמן הייתה הפסנתרנית הישראלית הראשונה שזכתה למוניטין בינלאומי    כילדת פלא היא הוסמכה כבר בגיל 10 להוראת מוזיקה    הבת: "העדיפות היא למכור את הפסנתר לאנשים אוהבי נגינה ופסנתר - ופחות לאיזה מיליונר שישים את הפסנתר כקישוט בבית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il