תנודתיות חדה בסקר TIM לחודש יוני 2008 מצביעה על ערעור אמינות נתוני הסקר, המתבצע על-פי בחירה אקראית של אתרים "נבחרים". התזוזה המסיבית, שמשנה דירוגי אתרים על ימין ועל שמאל, מורה כי הבחירה הראשונית דווקא באתרים מסויימים ולא באחרים העולים עליהם בדירוג, נגועה בהטייה חריפה. גם שירות "גוגל טרנדס" החדש שהושק לאחרונה, מערער את אמינותו של הסקר המקובע בשנים האחרונות על אותם אתרים, למרות השינויים במפת האינטרנט בישראל.
מן הסקר עולה כי האתרים הטלוויזיוניים נמצאים במגמת ירידה. אתר קשת ירד ב-2.5% מן המקום ה-14 למקום ה-19, אתר רשת ירד ב-2.8% מן המקום ה-16 למקום ה-21, ונענע 10 ירד ב-0.9% ממקום 4 למקום 5, כאשר יו-טיוב תופס את מקומו לאחר עלייה של אחוז וחצי. ההשוואה נעשית ביחס לחודש הקודם - מאי 2008.
אתר וואלה חווה על-פי הסקר ירידה חדה של 2.2%, אך עדיין ניצב במקום השני אחרי גוגל. אחריו Ynet שנותר במקום השלישי לאחר ירידה קלה של 0.8%. nrg מעריב ממשיך במגמת הירידה השנתית, פוחת ב-0.7%, ויורד ממקום 6 ל-7, כאשר באופן מפתיע עוקף אותו MSN שממריא ב-4.6%, ותופס את מקומו.
עלייה מפתיעה לדפי זהב, ערב כניסתה של חברת בזק המתחרה לאותו שוק. דפי זהב מזנק ב-3.5 אחוזי חשיפה. עוד בקטגוריית המסחר נרשמת עלייה מרשימה של 6% בלוח יד 2 ועלייה של 2.9% באתר זאפ.
בקטגוריית אתרי הכלכלה בחרה TIM באופן מפתיע שלא לכלול את אתר כלכליסט. TheMarker קופץ מן המקום ה-20 למקום ה-16 ב-3.2%. גלובס עלה אומנם ב-1.3%, אך בדירוג הכללי ירד בדרגה אחת למקום ה-20.
קטגוריית הספורט מחזירה את הכתר ל-ONE, שעלה ב-4.3% שהעלו אותו בחמישה מקומות למקום ה-13. ספורט 5 ירד קלות ב-0.3% למקום ה-17.
נתונים נוספים מן הסקר, שכאמור אינו בהכרח משקף את המציאות הכוללת: אתר תפוז עלה ב-0.9%, אתר הארץ עלה ב-3.1%, פייסבוק שמר על יציבות והגיע למקום התשיעי, אורנג' עלה ב-1.2%, יאהו ירד ב-1.7% למקום ה-14 ואילו גוגל עקף את כולם בהפרש ניכר עם 90.2 אחוזי חשיפה, ורשם עלייה של אחוז וחצי.