X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות / מבזקים
נחשף שמו של בעל 50% בפרויקט לבניית מגדל בן 30 קומות בת"א 20 דירות ראשונות נמכרו ב-13,000 דולר למ"ר דירת 220 מ"ר נמכרה ב-2.8 מיליון דולר השותפים האחרים: יורוקום וצ.מ.ח. המרמן שדרה עד הים
▪  ▪  ▪
נווה צדק על הים [צילום: הדמיה]

היהלומן המערב-אירופי שלמה בונה ובנו ג'קי הם בעלי 50% בפרויקט "מגדל העיר הלבנה", שבנייתו החלה ליד נווה צדק בת"א. שמם של בני משפחת בונה נחשף היום (21.7.08) לראשונה ב-Nfc. השותפים האחרים הם יורוקום נדל"ן (בשליטת שאול אלוביץ) וצ.מ.ח. המרמן (בשליטת חיים פייגלין ואבי בן-אברהם), 25% לכל אחד.
משפחת בונה רכשה את המגרש, ברחוב יצחק אלחנן פינת מוהליבר והתבור בת"א, לפני שנים רבות, ועתה היא מממשת את השקעתה ההיסטורית. החברה נכנסה לשותפות בחלקים שוuים עם יורוקום וצ.מ.ח. המרמן, לבנhית מגדל דירות יוקרתי בן 27 קומות, ועוד 3 קומות שירותים ולובי. משפחת בונה נכנסה לעסקה באמצעות חברה זרה בבעלותה. נודע, כי שלמה בונה רכש בעבר גם דירה בירושלים. יתכן, שהוא עצמו או בני משפחתו גם ירכשו דירה או דירות במגדל.
חברת שיווק הנדל"ן אלדר, בבעלות עמיר שאלתיאל, משווקת בלעדית את הפרויקט. עד כה מכרה 20 דירות ראשונות, מתוך 153 שיהיו במגדל. דירות בנות 220 מ"ר נמכרו בכ-2.8 מיליון דולר. הקונים חתמו על זכרונות דברים, ועתה נחתמים החוזים בזה אחר זה. חלק מהקונים הם אנשי עסקים ישראלים, והאחרים יזמים ומשקיעים מאירופה. הדירות בקומות הרגילות נמכרות בכ-40,000 שקל למ"ר בממוצע. הפנטהאוזים ימכרו ב-100,000 שקל למ"ר. הנוף לים ולתל אביב - בחינם.
קומה מסחרית, לופטים ועיצוב של ארמאני
היזמים מתכננים לבנות ברחוב יצחק אלחנן, בצמוד למגדל, בניין נוסף בן 5 קומות - קומה מסחרית ועוד 4 קומות ובהן 15 דירות בלופטים (הקונה מקבל חלל ריק, שאותו הוא מחלק לחדרים כרצונו). כן יגישו לוועדה לבניין ערים בקשה להוסיף עוד 10 קומות למגדל.
היזמים החלו לחפור את המרתפים, שבהם יהיו 300 חניות לדיירי המגדל, וכן חניון ציבורי ומרתפים לדיירים. אורי דורי נבחר לקבלן ראשי, לאחר שגבר במכרז על אשטרום, אלקטרה נדל"ן ואלהר. בנק לאומי יתן ליווי פיננסי. האדריכל הוא אבנר ישר, ועיצוב הפנים והריהוט הם של חברת ג'ורג' ארמני, שנציגה השתתף היום בפגישה עם העיתונאים. היזמים פתחו בסמוך, במגדל שלום, דירה לדוגמא המשולבת עם משרד המכירות.
מנכ"ל צ.מ.ח. המרמן ומבעליה, חיים פייגלין, אמר היום, בפגישה בת"א עם עיתונאים, כי הוא מעריך שתמורת המכירות תגיע ל-825 מיליון שקל. הוא אמר כי המגדל נמצא "במיקום נדיר" - ליד שכונת נווה צדק ההיסטורית מצד אחד, ליד הסיטי מצד שני, ובמרחק 300 מטר מחוף הים.
בתוכנית: שדרת אלחנן
היזמים, בשיתוף פעולה עם העיריה, יסללו את "שדרת אלחנן", שתחבר את רוטשילד 1 עם חוף הים. יהיה זה מתחם ברוב 27 מטר, ובו ארבעה נתיבי נסיעה, שדרה, מדרכה להולכי רגל ושביל לאופניים. האדריכל ישר אמר היום, כי סלילת השדרה תשלים את "פרסת השדרות" של תל אביב, המתחילה ליד הים בשדרות בן-גוריון, עוברת לשדרות חן וממשיכה לשדרות רוטשילד. לדבריו, סלילת "שדרת אלחנן" תביא למהפך חזותי באזור ותחבר את נווה צדק לסיטי של העיר.

תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלעדי: שלמה בונה - בעל 50% בעיר הלבנה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור מרום
ירידה ריאלית של 5% בייצוא ברבע השני של השנה - ל-2.98 מיליארד דולר    ירידה ריאלית של 2% בייצוא התעשיה המסורתית    גידול ריאלי של 3% בסך הייצוא התעשייתי
עידן יוסף
נשיא המדינה דיבר בכינוס הנשיא לדמוקרטיה    "ישראל אינה מדינה מושחתת... המלחמה בשחיתות צריכה להיות חופשית ובלתי תלויה ולהיעשות על-ידי מערכת המשפט והמשטרה, ללא התערבות המערכת הפוליטית"
דרור מרום
תהיה מעתה זהה למחיר הפעולה בחשבון באמצעות האינטרנט    פטור ועדי בית מדמי ניהול של עסק    המהלך שיפגע בהכנסות הבנקים נבע ממידע על כך שבחלק גדול מהסניפים לא העמידו הבנקים לרשות הלקוחות "אמצעים סבירים" להפקדת צ'קים
איריס דור-און
חוקרים מאוניברסיטת תל אביב יצרו שיטת מחקר מעבדתית המאפשרת לחקות יצירת כוכבי נויטרונים
מחלקה ראשונה
ראש ממשלת בריטניה, גורדון בראון, פתח את דבריו בעברית ובירך: "מזל טוב לישראל, שלום עליכם"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il