X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האם ראשון לציון הסתפחה לאיחוד האירופי? לא, זוהי מסעדת אוגוסטין שמציעה לכם מסע במנהרת הזמן אל ימים רחוקים בעיירות נידחות מירב יזרסקי הצטיידה בדרכון וקפצה לביקור צהריים זריז עם אחיה
▪  ▪  ▪
[צילום: אוגוסטין ]

כמה מחבריי עוסקים מזה זמן מה בנסיונות מוצלחים, יותר או פחות, להשיג לעצמם אזרחות זרה. יש המחפשים אפשרויות עבודה, שורשים או נכסים ויש כאלה שסתם רוצים להרוויח יותר זמן בדיוטי פרי. אין לי דבר נגד המדינות שמעבר לים, אבל למה להתאמץ כל כך, אם אפשר פשוט לקפוץ למסעדת 'אוגוסטין' ולהרגיש כאילו ראשון לציון הסתפחה זה מכבר לאיחוד האירופי?
אין כל דרך להציץ אל תוך המסעדה מבחוץ ולכן המעבר דרך דלת העץ הכבדה שבפתחה, הופך לדרמטי ומפתיע כאחד. מסעדת אוגוסטין היא אחת המושקעות ביותר שבהן ביקרתי, אם לא המושקעת שבהן. המסעדה מעוצבת כרחוב בעיירה גרמנית אי שם בימי הביניים, כולל פנסי רחוב אותנטיים, קירות לבנים, חלונות ודלתות מקושתים וכיתובים בגרמנית על הקירות. נדמה כאילו בכל רגע יציץ מישהו מאחת המרפסות מעלינו ויצטרף לחגיגה. אלמלא מסכי הפלזמה מעל הבר, היינו שוכחים שאנחנו כבר במאה ה-21.
אחרי כשבע הקפות של צומת בית דגן וסביבתה, אחי ואני הגענו די רעבים למסעדה ושמחנו מאוד לגלות את התפריט העסקי המוגש בין השעות 12:30-16:00 ומציע ארוחה במלאה במחיר המנה העיקרית, בין 59-79 שקל. דבר ראשון נחת על השולחן קרש חיתוך מעץ, עליו לחם הבית ולצידו צ'ימיצ'ורי, שיני שום שלמות בשמן, עגבניות מיובשות וחמאת שום. בנוסף, כמנת פתיחה קיבל כל אחד מאיתנו סלט של עלי בייבי, גזר ועגבניות מתובל כהלכה. כלי ההגשה - כלי חרס בגוונים חמים - נאים ולא שגרתיים ומוסיפים בהחלט לאווירה. בינתיים הגיעו גם המנות הראשונות - קלמרי מטוגן, שנשנשנו בלי להרגיש ומנה של עגבניות טריות ומוצרלה ברוטב פסטו ועלי בזיליקום, המכונה בתפריט 'קפריזה' (שמה של המנה אמור להיות קפרזה, האם זו קפריזה של השף?).
המלצרית שלנו דאגה לברר האם אנחנו כבר מוכנים לעיקריות, כדי שנקבל את המנות חמות ובזמן. אחי ביקש וקיבל מנה של שרימפס קליברי ברוטב קארי וחלב קוקוס. שילוב הטעמים היה מדויק ואף אחד משני המרכיבים הדומיננטיים לא השתלט על טעמה של המנה. יפה עשו במטבח כשצ'יפרו את הסועדים והגישו את השרימפס מוכנים לאכילה, ללא החלקים שיש להסיר. אני בחרתי בפילה סלמון בריבת בצל, שהוגש בתוספת פירה. ריבת בצל מחמיאה בדרך כלל לכבדים ובשר ולכן לקח לי כמה טעימות כדי למצוא את המינון הנכון ולשלב בין מרכיבי המנה. השילוב לא שגרתי ומתאים למי שאוהב ומסתדר עם מתיקות גם במנות עיקריות.
המנות היו נדיבות ומשביעות עד כדי כך שויתרנו לא רק על קינוח, אלא גם על קפה. עברנו בחזרה דרך מנהרת הזמן אל המציאות המקומית שמחוץ לדלת הקסמים. בדרך הביתה התקשרה חברה שלא דיברתי איתה די הרבה זמן. "לאיפה נעלמת?", שאלה אותי. "אני? בדיוק חזרתי מחו"ל" עניתי, "הייתי בגרמניה", הוספתי בלי להניד עפעף.

* הכותבת הייתה אורחת המקום.
Augustin - דרך המכבים 56 ראשון לציון, 03-9442768
תאריך:  21/07/2008   |   עודכן:  21/07/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עוד באירופה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אבל למה הסכיזופרניה?
רעבה  |  21/07/08 15:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
עו"ד תל-צור שחקר הפעם את טלנסקי בחקירה נגדית, הציג בפניו שורה של מסמכים כדי להוכיח כי אותן העברות כספים אסורות לקמפיין של אולמרט בוצעו על-פי הנחיותיו
גלית יצחק
רפאלי נבחרה לפרזנטורית של מותג הגלישה הארלי    הקמפיין בו היא תצטלם יוצג בתחילת אוקטובר 2008 בישראל    [צילום: דיויד מישיגן-יח"צ]
אלעזר לוין
האדריכל אהרון שלוש בן ה-84, צאצא ישיר לאהרון שלוש המפורסם, ממייסדי שכונת נוה צדק בתל אביב, ומי שרחוב ובניין קרויים על שמו, נכח בהשקת פרויקט "מגדל העיר הלבנה"
עידן יוסף
מתחדשת בהדרגה תנועת הרכבות בקו חיפה - ת"א    תנועת הרכבות בדרום חזרה לסדרה    בשעות הקרובות צפויים שיבושים בתנועת הרכבות בצפון הארץ
רותי אברהם
סניגורו אלי זהר הגיש תלונה ליועץ המשפטי מני מזוז בדרישה לחקור את מקור ההדלפות לתקשורת    בתלונה: "ההדלפות עברו כל גבול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il