X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סיבוב נוסף בסאגת מיקרוסופט-יאהו: קרל אייקן, אחד מבעלי המניות של החברה ומי שדחף מזה זמן רב למכירת יאהו למיקרוסופט, מצטרף כעת למועצת המנהלים של יאהו. האם אייקן שינה את דעתו או שמא מדובר בצעד שיוביל בסופו של דבר לעסקה המיוחלת?
▪  ▪  ▪
שינוי כיוון [צילום: AP]

קרל אייקן (Carl Ichan), מי שמחזיק בכמעט 5% ממניות יאהו, והאדם שדחף להגיע להסכם בין יאהו למיקרוסופט, מצטרף כעת למועצת המנהלים של החברה - לאחר שבעבר קרא לפטרם, במטרה למנות אנשים מטעמו שיובילו לחידוש המשא-ומתן. מומחים רבים טוענים כעת כי דווקא צעד זה יעבוד לטובת מיקרוסופט, וכי ג'רי יאנג, מנכ"ל יאהו שהתנגד עד כה לעסקות עם מיקרוסופט, עלול למצוא את עצמו מחוץ ליאהו לגמרי.
יאנג בדרך החוצה?
באסיפת בעלי המניות של יאהו הצפויה להתקיים ב-1 באוגוסט, יעמדו שמונה מחברי מועצת המנהלים, כולל ג'רי יאנג, לבחירה מחדש. אייקן יוכל כעת גם לפגוע בעסקה שערכה יאהו עם גוגל, ובכלל לשנות לחלוטין את המפה לטובת מטרותיו.
אייקן ועוד שני מועמדים לפי בחירתו יצטרפו למועצת המנהלים. אייקן כבר הצהיר כי הוא שמח על ה"פשרה" הזו שתאפשר לו לעבוד עם מועצת המנהלים של יאהו על-מנת לעזור לחברה להשיג את מלוא הפוטנציאל שלה.
שינוי כיוון?
למה בחר אייקן לשנות את דעתו ולהצטרף למועצת המנהלים של יאהו? ב-CNET מציעים כמה אפשרויות: ראשית, אייקן קיבל איתותים מבעלי מניות משמעותיים אחרים כי הם יתמכו במועצת המנהלים של יאהו בבחירות באוגוסט, והבין כי המשך ההתנגחות עם יאהו ויאנג אינה האסטרטגיה הטובה ביותר עבורו.
תאריך:  22/07/2008   |   עודכן:  22/07/2008
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מאיה שני
הכומר לשעבר של מק'קיין שאמר כי ה' אירגן את השואה וכי ההומוסכסואלים אשמים בסופת קתרינה התכנס השבוע עם הארגון הנוצרי הפרו-ישראלי בוושינגטון כדי לדון בסוגיות הקשורות לביטחון במזה"ת, באיום הגרעיני של אירן ובהמשך התמיכה בישראל    משתתף נוסף הוא כומר שאמר כי האיסלאם היא דת "אנטי-נוצרית"
עידן יוסף
עובד בחברת שמירה חשוד ברצח בני הזוג בקדיתא שבגליל העליון התאבד הבוקר בעכו    ההערכה: גילה שהמשטרה הצליחה להתחקות על עקבותיו    סיבת הרצח עדיין נחקרת
איריס פרחי
לדבריו, הבעל והאישה 'מתחמנים את המערכת' וחיים כבני זוג בעוד שכלפי חוץ מציגים עצמם כפרודים    בית המשפט דחה את הבקשה למתן פסק דין הצהרתי
איריס פרחי
השופטת מלכה אביב מתחה ביקורת נוקבת על חברת מחסני חשמל סניף ירושלים שהתנערה מאחריותה לטלוויזיה פגומה שקנה לקוח והטילה עליה הוצאות לדוגמא
איריס פרחי
אשתו של התובע קיבלה דוחות חנייה למרות שחנתה כחוק והזוג עבר דרך חתחתים עד לביטולם    בית המשפט חייב את העיריה בתשלום פיצוי בגין טרטור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il